wtorek, 22 lipca 2014

Chwilo trwaj!

 Żar z nieba się leje. Mamy prawdziwe lato. Upalne, słoneczne, takie na które czekamy całą zimę, a potem kiedy już jest narzekamy, że za gorąco.W nocy źle się śpi, źle oddycha, ale to nic, bo wieczność trwać to nie będzie. Boję się nawet, że za szybko się skończy, a wraz z upałem wakacje. Więc korzystamy, że jesteśmy wszystkie razem, ja, która wciąż jest na uropie wychowawczym, mała Natalka, która od września będzie przedszkolakiem i moja nastolatka Emilka, która ma wakacje, brakuje tylko Jurka, który dba o wszystko, żeby było nam dobrze. Możemy być wszystkie razem, dzień po dniu.
Więc trwaj chwilo, jesteś piękna!


 




  




 
 











33 komentarze:

  1. Takie chwile są bezcenne, ja cieszę się i korzystam, że synek malutki i mam go cały czas dla siebie :)
    Pozdrawiam Olu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciaz sie zastanawiam jak Ci sie daje uchwycic tak pieknie Natke na zdjeciach, ja mojego ruchomego stworka za nic nie moge... (chodzi mi o pprofil )
    Piekne sa te Twoje panienki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest łatwo ;)
      Pstrykam aparatem ile się da, mam mnóstwo zdjęć, niektóre poruszone, bo dziewczyny są w ruchu, a zwłaszcza Natalka, która nie usiedzi ;) Wyłonię z nich te najlepsze ujęcia i czasem się uda, pokazać jakieś z profilu ;)

      Usuń
  3. Zgadza się :) Chwilo trwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie ktoś nie narzeka, tylko cieszy się z tego co jest! :-) Mam identyczne podejście i mimo, że czasem jest naprawdę upalnie, to jak uświadomie sobie, że dni są coraz krótsze, a za jakiś czas przywita nas deszczowa jesień to korzystam z dobrodziejstw lata jak tylko mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się korzystać ile tylko mogę ;)

      Usuń
  5. A ja mam takie pytanie dotyczące prania :P Widzę, że Natalka wybrudziła się malinkami, ostatnio mój syn też wcina owoce w ogromnych ilościach, oczywiście brudny jest cały, spodnie i bluzka, często ręce wytrze o siebie. Po wypraniu i tak mi zostają plamy, jakim proszkiem/płynem odpierasz te owocowe plamy? Używasz jakiegoś specjalnego odplamiacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owoce na ubraniach to dla mnie zmora!
      Natalkę przebieram czasem 3 razy, bo wciąż się ubrudzi, a na spacerach każe sobie kupić malinki, bo w tym roku coś kiepsko na ogrodzie nam rosną ;( Za nim dojdziemy do domu, malinki są zjedzone, a Natalka cała brudna;(
      Na świeżą plamę daję vanish, gorzej z tymi zeschniętymi, podobno dobry jest ocet, albo do kieliszka nalać kilka kropli domestosu, zmieszać go z wodą i polewać na plamę, ale tylko na białych ubraniach.

      Usuń
  6. Mam wrażenie, że Natalka jest coraz ładniejsza. Robi się taka dziewczęca, taka delikatna, przedtem postrzegałam ją jako łobuziare :-) a może to ten strój? sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo tego, wciąz to mała łobuziara ;))

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia :) a dziewczynki zachwycają swoją urodą i różnorodnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech trwa jak najdłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas też lato na całego ,oby jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz mnie tymi fotami!
    Byłam wiosną "u Ciebie", na jesień też planuję... a ciągnie mnie tam.... oj.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Chwila piękna i pięknie uwieczniona, nawet jak przeminie można będzie przywrócić :) Słodki wysmarowany malinkowy pysio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja choć czasem narzekam na zbyt wysokie temperatury, to marzę by lato trwało przez cały rok… piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzę żeby lato było cały rok!

      Usuń
  13. Twoje dziewczyny są boskie,ale o tym wiesz :)
    i bardzo fotogeniczne :)
    po mamusi,wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak...trwaj chwilo... bo nagle te malutkie stópki zamieniają się w kajaki rozmiar 46:D
    a te wasze chwile są przepiękne...dziewczynki prześliczne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze taki rozmiar to tylko dla chłopców jest zarezerwowany, chociaż Emilka ma już 37 i prawie mnie dogania!

      Usuń
    2. hahaha, ja też:D choć dziewczyny mają teraz większe stopy niż my;)

      Usuń
  15. Modelki fantastyczne. Fotograf tez ma oko. Masz rację, takie chile powinny trwać i trwać.... Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Letnie weekendy są cudowne. Lato trwaj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i cudowne chwile :)) Lato trwaj wiecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. dziecko,biała bluzka i truskawki=plamy gwarantowane

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie zwykłe chwile zamknięte w kadrze. Wtedy widać, że w rzeczywistości są magiczne, niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykłe miejsce.... Znalazłam niedawni i chęcią podczytuję.... Cudowne masz córki, zdjęcia robisz takie jakie lubię bardzo, chwile zamknięte dobrze w kadrze, na pamiątkę.... Mam nadzieję bywać częściej, pozdrawiam serdecznie, Magda....

    OdpowiedzUsuń