piątek, 27 czerwca 2014

Nieopisana radość! Wakacje.

 A dziś taka sytuacja.
I radość mojej Emilki, że pasek i wakacje ! ...
A mama dumna!


W niedzielę wyjeżdżamy do Chorwacji, więc wybaczcie, że mnie mało w świecie blogowym, ale mój czas teraz pochłania pakowanie się i sprawy związane z wyjazdem.
Teraz  myślę tylko o wakacjach. Będziemy na wyspie Pasman dwa tygodnie, jadę tam nie tylko żeby leżeć na plaży i czekać, aż mnie słońce opali, ja lubię zwiedzać, a będziemy to robić na rowerach ;) Każdy ma swój, nawet Natalka, ale oczywiście na dłuższe trasy, będzie wygodnie siedzieć w foteliku rowerowym ;) Postaram się od czasu do czasu dać o sobie znać, ale pełną parą na bloga wrócę po wakacjach.
Jeśli ktoś jest zainteresowany wczasami na wyspie - to zapraszam tu, to bezpośredni kontakt z właścicielami apartamentu.

Zostawiam Was ze zdjęciami, które zalegały na dysku, nie zdążyłam ich opublikować, a chciałam to zrobić przed wakacjami. Jak już wrócimy z wczasów cali i zdrowi, to na naszych wspólnych spacerkach, będzie w końcu Emilka i na zdjęciach też będziecie mogli ją oglądać;)








 







Zamknęli nam most, na który chodziłyśmy, żeby karmić kczuszki. ;(
Powodem jest wysoka woda, która uszkodziła most, podczs ostatnich ulew w maju



33 komentarze:

  1. Gratulacje dla Emilki! Natalka jak zwykle urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Emilki i dumnej rodzinki :) No i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalka jest przesłodziutka . i wielkie gratulacje dla Emilki . Świadectwo z paskiem to nie byle co :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji! Uwielbiamy Chorwację dlatego jesteśmy przekonani, że bedzie cudownie ! A dla Emilki wielkie gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, tego jak będę się byczyć! Oby mi córki dały ;))

      Usuń
  5. WSPANIAŁE!!

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje dla Emilki!!!!!!
    Natalka jest taka słodziutka, że schrupałabym ja w całości!:D
    Baw się dobrze i wypoczywaj na maxa!!!!
    Buziole dla wszystkich!!! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Edyta, mam zamiar naprawdę odpczywać, a ten wolny czas ( oby ! ) naprawdę wykorzystam!

      Usuń
  7. Udanych wczasów i cudnej pogody :)) Wracajcie też zdrowi i cali ;)
    Gratulacje dla Emilki, pięknie ten pasek się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócimy pełni sił, zwłaszcza ja.
      Ale przerwa od blogowania dobrze mi zrobi ;)

      Usuń
  8. Brawo Emilka :) Zycze udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Emilki :)
    Bawcie się dobrze i wracajcie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozkoszny dziubek Natalki.
    Emilko gratuluję!
    udanego wypoczynku.
    czekamy na Was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ujęcia!
    Gratulacje dla Emilki,cały rok ciężko pracowała,to teraz czas na wakacje :) Ale ona jest śliczna!
    A Natalka słodziak do schrupania!
    Miłych wakacji !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka takie słodkie robi minki, jak pstrykam jej zdjęcia, że mam wrażenie, ze to celowo, że ona jest świadoma, że jest do schrupania, zna obiektyw, nie boi się ;)
      A Emilka, piękna dziewczyna mi rośnie ;)

      Usuń
  12. Moje ulubione okolice!
    Od dziecka jeździłam do Nierodzimia na wakacje... Te mosty tak bardzo charakterystyczne dla Beskidu...
    Gratulacje dla Emilki i zrozumienie z dumy mamy :)
    Zapraszam na Greckie CANDY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te mosty rzeczywiście są charakterystyczne dla tego rejonu ;)

      Usuń
  13. wakacje, niech będą wakacje !!!
    beztroskie, radosne i pełne słońca ...
    bawcie się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. no masz kochana być z czego dumna :)
    udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje wielkie gratulacje dla Emilki, nic dziwnego że mama dumna :)
    A subtelność w noszeniu lalki za szyją no majstersztyk a poza tym sama słodycz i ten dziubek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. paska gratuluję!!
    śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję dziewczyny, tak mam zamiar dobrze się bawić, ale przede wszystkim odpocząć, żeby potem do Was pełna sił wrócić ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Emilki :):) i dla mamy, że ma taką zdolną córkę :) bawcie się dobrze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i zasłużonych pięknych wakacji :)))

    OdpowiedzUsuń