niedziela, 22 czerwca 2014

Kiedy wszyscy jesteśmy w domu

Brakuje mi na wszystko czasu. Próbuję pogodzić przyjemności z obowiązkami, ale wychodzi mi to z różnym skutkiem. Jeszcze nie wszystko poprasowałam, nie skończyłam myć okien, a następnego dnia mam już stertę kolejnych ubrań, a okna na nowo są brudne od tłustych rączek. Kwiatki proszą o wodę, a poplamiony obrus z  czerwonego soku, moczy się w wodzie kolejny dzień.
Dysk zawalony zdjęciami, które spowalniają mi pracę na blogu, ale nie mam kiedy ich uporządkować, tak samo z odwiedzinami  u Was ;(

Za tydzień  jedziemy na dwa tygodnie do Chorwacji. Czeka mnie pakowanie, zakupy, załatwianie spraw związanych z wyjazdem. Dużo tego, ale myśl o słońcu, plaży, spacerach, odpoczynku, napawa mnie ogromną radością.

W tygodniu rzadko udaje się nam wszystkim spędzić wspólnie czas, ale niedziela to taki dzień, kiedy mamy go tylko dla siebie.  Często po prostu jest to spacer, lub rower, to zależy od pogody ;)





















38 komentarzy:

  1. Obie córeczki są śliczne, Emilka ma zadatki na top modelkę, a Natalka ma takie wesołe oczka, pewnie lubi psocić troszkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Emilka to piękna dziewczyna, zresztą Natalka również, a ona to taki mały psotnik ;)

      Usuń
  2. Świetny rodzinny rytuał :) A ten brak czasu i rzeczy, które nie potrafią zaczekać, skądś znam. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniej jest jak wszyscy są razem, oj uwielbiam takie spacerki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te zdjęcia! U nas też niedziela jest zawsze wspólna.

    OdpowiedzUsuń
  5. mysle i mysle o tej chorwacji i boje sie zaryzykowac dalej ... ( MaMMa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna niedzielna sielanka. Taki dzień musi być tylko dla rodziny. Trzeba to pielęgnować. Takie tradycje nasze dzieci wynoszą z domu i są szczęśliwe. Takie właśnie szczęście widać na buziach Waszych córeczek. Miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałabym, zeby ta tradycja zawsze była pięlęgnowana ;)

      Usuń
  7. trzymam kciuki za bezproblemowe pakowanie :) dziewczyny cudne jestescie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też uwielbiam takie niedziele! Fakt, że dłuższą ich część przebywam sama (muszę bo inaczej zwariuję), to już soboty są całe dla Naszej czwórki- a już niebawem piątki!
    Piękne córy... u mnie same chłopaki więc już całkiem wariuję jak widzę takie ślicznoty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaraz Cię odwiedzę, ciekawa jestem tych Twoich chłopaków;)

      Usuń
  9. Tez lubię rodzinne niedziele. Tej Chorwacji to Ci zazdroscimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spędzanie czasu jest 100 razy lepsze od najlepszej imprezy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam sie z Toba Olu w 1000%. Niedziele i u nas to czas tylko nasz, naszej czworki. Piękny, niezapomniany, spokojny, wesoły...

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wrażenie, że z posta na post Emilka robi się coraz bardziej dojrzała, kobieca. już nie przypomina tej samej dziewczynki sprzed dwóch lat.
    zazdroszczę Wam tego wyjazdu, bardzo ale to bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia trochę wyolbrzymiają rzeczywistość ;)
      Ale faktycznie Emilka zmienia z dnia na dzień.

      Usuń
  13. Nie mogę się napatrzeć na Was :) Emilka jest piękna i oczu oderwać od niej nie można :) Będąc na etapie posiadania w domu Szkrabiszątek zachwyca mnie tym bardziej posiadanie w domu takiej kobiety :) A wyjazd na pewno będzie bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda mama tak ma ;) Ja mam tylko Tolkę-przedszkolaka,a i tak często nie wyrabiam z czymś ;) Ważne,że jednak znajdujecie czas/dzień tylko dla rodziny :)) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie już nie ma rodzinnych spacerów... Maciek już nie chce z nami łazić - woli kumpli...i dziewczyny;))
    Świetne foty!!! Lubię Twoje córy oglądać:)))
    Na myśl o Chorwacji, to pewnie wracają Ci siły!:D Będzie ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja już tylko myślę o Chorwacji ;)

      Usuń
  16. Nawał obowiązków. Ale zawsze tak jest. A najważniejsze, że możecie być razem. Że macie siebie! ;)
    Wyjazdu zazdroszczę... przydałby mi się, żeby odciążyć myśli.

    OdpowiedzUsuń
  17. W dzisiejszym zabieganym świecie czasem tak trudno zwolnić i pobyć razem . a szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy wszyscy jesteście w domu - miasto jest wasze!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że jesteście cudowną rodzinką:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie podobny problem, wieczny brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiamy taki wspólnie spędzony czas :) a na co dzień podobnie, wszystko nie dokończone, u mnie jeszcze dochodzą sprawdziany do poprawienia i masa pracy do szkoły... ale kiedy się da jedziemy na rowerki, idziemy na spacer, basen czy w góry :) ps. Fajna z was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń