niedziela, 18 maja 2014

Nasza przygoda z Tamagotchi Friends


Zostałam wraz z moimi córkami zaproszona do projektu  ZOSTAŃ NAJLEPSZĄ TAMAMATCHI, związanego z Tamagotchi -  kultową zabawką lat 90, która właśnie wróciła na nasz rynek, tym razem jako Tamagotchi Friends

"Tamagotchi to interaktywne zwierzątko, które bawiąc- uczy.
Jest to zabawka, która pomaga nam w wychowaniu dziecka, poprzez naukę uczy je opiekuńczości i odpowiedzialności.
Zabawa z Tamagotchi Friends  przygotowuje  dziecko pod względem emocjonalnym do obecności prawdziwego zwierzątka w domu i na związane z tym obowiązki.
Dzięki wirtualnemu pupilkowi, dziecko w bezpieczny sposób poznaje zasady opiekowania się np. własnym kotkiem lub pieskiem.
Opiekując się Tamagotchi, dziecko musi go nakarmić, wyjść z nim na spacer, podać mu lekarstwo, gdy jest chory czy posprzątać , gdy nabałagani.
Maskotka tak jak żywe zwierzątko – nie zgadza się na wszystko  i ma swoje potrzeby.
Przejście przez etap Tamagotchi Friends może być dla nas rodziców wskazówką, czy dziecko jest gotowe na to, żeby się sprawdzić w bardziej odpowiedzialnych sytuacjach.
Dziecko potrzebuje do tego dojrzałości emocjonalnej – obserwując zabawę z dzieckiem zobaczymy czy dziecko jest gotowe do systematycznej opieki  i czy da radę opiekować się prawdziwym kotkiem lub pieskiem."


Dzisiaj zaczęłyśmy naszą przygodę-zabawę z Tamagotchi Friends
Emilka świetnie radzi sobie z opieką swojego pupila, Natalka  natomiast z pomocą starszej siostry, której w domu słucha najwięcej, uczy się tego wszystkiego o czym wyżej jest napisane. Często podgląda i naśladuje Emilkę ;)
Moja rola polega na obserwacji dziewczynek, jak sobie radzą z opieką swoich pupili. Oprócz świetnej zabawy, a zarazem nauki, jaką daje nam  Tamagotchi Friends, bierzemy udział w konkursie, który polega na jak największym zapełnieniu serc BFF Tamagotchi poprzez jak najczęstsze "zetknięcia" dwóch zabawek, możliwe dzięki funkcji BUMP, opartej na komunikacji krótkiego zasięgu. Im więcej dotknięć dwóch Tamagotchi, tym szybciej rośnie wskaźnik najlepszych przyjaciół. 
Gdyby udało nam się wygrać  dostaniemy wisiorki - serca ze swoimi wygrawerowanymi imionami. 
O naszych osiągnięciach, zabawie i  postępach Natalki, będę Was informować.








 











 Tamagotchi Friends jest łatwe w obsłudze!



Dziś opiekowałyśmy się niemowlakiem ;)








33 komentarze:

  1. Dokładnie dzis rano Młoda wyskoczyła z pytaniem - Kupisz mi?
    Więc trzeba sie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam jak ja się bawiłam tym cudem! :) ojjj fajnie powrócić do przeszłości!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się teraz bawić z własnym dzieckiem ;)

      Usuń
  3. Gdzie można kupić?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawkę można kupić w sieciowych sklepach z zabawkami, np. w Smyku, widziałam też w większych marketach.

      Usuń
    2. Widziałam cenę,chyba zwariowali;/

      Usuń
  4. Sama pamiętam jak z siostrami posiadałyśmy takie "zwierzątka". Świetna zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jakie to kiedyś było popularne :) fajnie, że znowu można pokazać dzieciom czym się bawiliśmy jak byliśmy mali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalka potrafi już obsłubiwac swoje jajo?
    miałam taką zabawkę, bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie dokońca, ale z pomocą Emilki świetnie jej idzie, ona poprostu naśladuje Emilkę, jak Emilka się tym bawi, ona tez chce;)
      każda ma swojego pupila;)

      Usuń
  7. Przy tej zabawce zdania są często podzielone, jednak nie można zaprzeczyć, że nie jest ona wychowawcza. Widać, że dziewczyny zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze żałowałam, że ominęła mnie ta moda na tamagotchi ale widzę, że nawet dzisiaj mogę do niej wrócić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, a szkoda ;)
      Chyba wiekiem jestem starsza ;)

      Usuń
  9. jak chodziłam do podstawówki to była moda na to, też miałam swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniały mi się czasy podstawówki...:) uwielbiałam tamagotchi!

    OdpowiedzUsuń
  11. moja całe dzieciństwo ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę Im;) kiedy podobna zabawka weszła na rynek w Polsce byłam w podstawówce...istny szał! Miały tylko 2 dziewczynki w szkole;) a ja mam niedosyt zabawy do tej pory;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. wielki powrót do czasów dzieciństwa:):) miałam i pamiętam żal kiedy raz nie nakarmione, nie zadbane odeszło(...) ;) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pamiętam ta zabawkę jeszcze
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, przypomniałaś mi moje dzieciństwo. Kochałam te zabawki. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jestem z innej epoki...pierwszy raz widzę tę zabawkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, albo jestem za stara i ten szał na Tamagotchi mnie ominął, szkoda bo widze jak pochłonął dziewczynki ;)

      Usuń
  17. Dzieciństwo. Miałam z siostrami jedno tamagotchi na naszą trójkę, ale swietna zabawa była ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O pamiętam tą zabawkę, ja miałam zawsze kotka...pobawilabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. So beautiful girls!!!!! Compliments!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  20. No i ja jeszcze miałam swoje jajko :D pamiętam nawet jak czekałam na dzień dziecka,żeby je w końcu dostać :))

    OdpowiedzUsuń