sobota, 24 maja 2014

Czerwiec to szczęśliwy miesiąc

W połowie czerwca Natalka kończy 3 lata, a jeszcze niedawno przecież nosiłam ją w brzuchu! Codziennie przez 9 miesięcy dostawałam zastrzyki w brzuch, na rozrzedzenie krwi, wszystko po to, aby ciąża skończyła się pomyślnie, aby utrzymać moje maleństwo przy życiu. Poprzednie ciąże skończyły się poronieniem. Walczyłam dzielnie, już potem z uśmiechem, wiedząc że dam sobie radę z trombofilią, o której przypadkiem dowiedziałam się pewnego dnia. Gdyby nie moja walka o dziecko, nie wiedziałabym, że mam trombofilię, a przecież wiedza o niej ratuje mi życie, moim dziewczynkom również - jest możliwe, że odziedziczą ją po mnie ;(
Teraz moja rodzina jest pełna,  mam dwie wspaniałe córki i Jurka ;)

A już w lipcu wyjeżdżamy na wakacje! Niedługo zdradzę Wam gdzie! jupii!!












31 komentarzy:

  1. W tych niebieskich oczach mozna się zatopić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zachwycił ten błękit :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście, Natalka ma krystaliczny odcień niebieskich oczek ;)

      Usuń
    3. takie aż przeźroczyste :)

      Usuń
  2. Ależ ona piękna! A Ty jesteś cudowną silną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwcowe dzieciaki są super :-) Mam sentyment do tego miesiąca. A moja babcia zawsze powtarzała, że w czerwcu się rodzi dużo dzieci, bo dorośli są podekscytowani skończonymi wakacjami :-D Moja babcia zawsze takimi tekstami rzucała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te oczka :) jesteście wspaniałą rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale ta Natalka rośnie. Już 3 latka! My będziemy je obchodzić we wrześniu.
    Na pierwszym zdjęciu zupełnie jak Jurek :)
    Olu, bardzo się cieszę, że jesteś szczęśliwa i oby tak dalej! Rodzina to największy skarb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka to cały Jurek ;))
      Dzięki Ewelinko ;)

      Usuń
  6. Jej! To już trzy lata. Fajny wiek.Dziecko wtedy jest już takie mądre, że trzeba uważać......Wiesz Olu ta walka o dziecko jeszcze bardziej karze nam je kochać.Ale najważniejsze, że jest, że się udało, że jest zdrowa!!!!
    Ciekawa jestem gdzie wyjeżdżacie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz o czym mówisz Marylko ;)
      Najważniejsze zdrowie ;)
      Czarnogóra! ;))

      Usuń
  7. Ojejku! Koniecznie mi zdradź Olu kiedy Natalka się urodziła bo moja Ola kończy 3 latka 12 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej błękit oczu zachwyca!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna córcia. Jest słodka. Jak ten czas, leci. Moja młodsza wnusia w czerwcu kończy 4 lata. Starsza 7. Kocham je nad życie. Dzieci są największym dobrem, jakim zostaliśmy obdarzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pasuje do mojego 3 letniego Maksia z brązowymi oczyma i mieszanym pochodzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ostatnie jest naj... przyznaj się na co patrzyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kota, który siedzi na parapecie ;)

      Usuń
  12. Wspaniałą masz rodzinkę. Szczerze zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ma te oczyska!
    Momentami przypomina mi moją Majkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boszeee jakie Natalka ma cudowne oczy!

    OdpowiedzUsuń