środa, 12 marca 2014

Podziękowania dla Basi ;)


Dziś nie typowo, bo w podzięce za bransoletki, które otrzymaliśmy od Basi, a wykonały je dla nas dziewczyny z  Cocochoo!
Kto to jest Basia?
To cudowna, piękna dziewczyna, którą wylosowała Emilka w konkursie, który ogłosiłyśmy jakiś czas temu, do wygrania była również bransoletka z Cocochoo ;)
Basia, nie ma bloga, mogę powiedzieć, że zgłosiła się jako anonim, ale ja jej tak nie mogę nazwać, bo zawsze będzie dla mnie Basią, którą wcześniej poznałam z powodów, o których już Wam niestety nie mogę powiedzieć ;)
Basia, tak bardzo się ucieszyła, że wylosowała ją szczęśliwa rączka Emilki, że postanowiła zrobić jej prezent.
Ja byłam przeciwna, ale Basia się uparła ;))
W poniedziałek, przyszła do nas paczuszka, a w niej piękna delikatna, bransoletka w ulubionym kolorze Emilki.
Natalka również skorzystała ;) Ma cukierkową bransoletkę ;)
Była też kartka z pięknymi słowami od Basi dla Emilki.
Basiu, dziękujemy.
Cocochoo, Wam również!
Zastawiam Was ze zdjęciami.










21 komentarzy:

  1. Bransoletki są śliczne, dziewczynki też. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze siostrzyczki:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są tylko dodatkiem do pięknej więzi której nic nie przebije :))) Uwielbiam na nie patrzeć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak one razem to wspaniały duet!

      Usuń
  4. To bardzo budujące, że wśród nas są takie osoby jak Basia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne bransoletki, a twoje córcie przesłodkie
    wspaniale razem wyglądają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne dziewczynki, śliczne bransoletki, układ idealny :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękniusie.
    Ja czekam jak wystartują ze sklepem bo mnie zakupy przez fb zwyczajnie przerażają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E czemu? Ja prawie wszystko przez internet ;)

      Usuń
  8. bransoletki to jedynie ozdoba dla pięknym Siostrzyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bransoletki i cudne dziewczynki :) Sama mam młodszą siostrę...siostra to jest TO!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. oh! Przeurocze :D Muszę moim siostrzenicom coś takiego ogarnąć :D

    PS. Wiesz może komu oddajesz 1 %? Myślałam o: dzieciom zdążyć z pomocą. Jest tyle tych fundacji, że aż ciężko wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki idealnie pasują do dziewczynek! Basia musi być niesamowitą osobą...:)
    Śliczne zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ich siostrzane kadry, widać, że się kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basia wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie. Mnie takie gesty wzruszają.
    Twoje dziewczynki są urocze. Świetnie zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to chyba nigdy nie wyrosnę z ''dziewczyńskich'' upodobań ;) Jak mała dziewczynka oglądam bransoletki ;) dziewczynki widać dobrze się bawią :))

    OdpowiedzUsuń