niedziela, 16 marca 2014

W różowych okularach

Przede mną najbliższe tygodnie zapełnione spotkaniami z mamami blogerkami!

I tak już 29 marca w Katowicach będę uczestniczyć w spotkaniu, które organizuje Paulina Bobryk z bloga optymistyczna mama.  Plan spotkania to przede wszystkim warsztaty o tematyce przedsiębiorczości i niezależności finansowej kobiet, jak również pielęgnowania własnej kobiecości.

Na drugi dzień, czyli 30 marca też w Katowicach, szykuję się na luźne spotkanie przy kawie oczywiście z mamami blogerkami i ich rodzinami. Spotkanie organizuje Judyta z bloga mama silesia.

Zaś 5 i 6 kwietnia, jadę z rodzinką do Karpacza! Tam dziewczyny Kamila z bloga our common world, Natalia z bloga mała mama i Basia z bloga świat według brunetki zorganizowały weekendowe spotkanie mam blogerek. Muszę przyznać, że ten wyjazd najbardziej mnie cieszy;)

A co u nas?
Emilka zgłosiła się do konkursu mam talent, który odbędzie się w szkole. Emilka będzie śpiewać. Jaką piosenkę wybrała, jak jej występ się udał, o wszystkim napiszę;))
Dla mnie już wygrała. Kiedy śpiewa w domu mam gesią skórkę, tak mi się podoba ;)
   



Natalka jak prawdziwa kobietka zmienną jest. Czasem do rany przyłoż, grzeczna, kochana, a czasem nie podchodź, bo pożałujesz. Fochci ;) Jak na zdjęciach poniżej.
Ale jak nie kochać jej za te słodkie minki?






35 komentarzy:

  1. Śliczne córeczki, mają w końcu po kim odziedziczyć urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba coś w Wawie zaplanować ;) trzymam kciuki za konkurs (i przygotowania). Minki rozwalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wielkie spotkanie mam z całej Polski;))

      Usuń
  3. W takim razie poznamy sie 5/6 kwietnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super kapcie:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje córki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas od rana dziś foch :)
    już do tego przywykłam.
    ale przecież prawdziwe z nich kobiety :)
    strach pomyśleć, co będzie za parę lat, gdy wkroczą w okres nastoletni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, teraz to psikus, Emilka ma już 11 lat, no i teraz poczułam co to fochy!

      Usuń
  7. Ale fajne spotkania Cię czekają. Aż zazdroszczę. A różowe okulary, boskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet z foszkiem jest śliczna:)
    trzymam kciuki za wygraną Emilki!

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak słodko :) cudne dzieci <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ale foch :) ale i tak śliczna :) Obydwie są cudne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Pochodzę z regionu Polski, gdzie blogowanie nie jest zbyt popularne, a tym samym mój blog spotyka się ze słowami krytyki więc trudno nawet mówić o jakichkolwiek spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytyki?
      Musisz w moje rejony przyjechać i się z nami spotkać ;)

      Usuń
  12. Powodzenia dla Emilki! Ciekawa jestem jaką piosenkę wybrała, ale poczekam cierpliwie na Twoją relację ;)
    Ps. To mój nowy adres. Na wcześniejszego bloga nie mogę się zalogować.

    OdpowiedzUsuń
  13. to wyglada na to, że spotkamy się nie tylko na spotkaniu 30 ale i prawdopodobnie dzień wcześniej też :) bardzo się cieszę i powodzenia dla Emilki w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki foszek. A śpiewającą Emilkę chętnie bym posłuchała. Wrzucisz kiedyś na jutuba próbkę? O ile ona się zgodzi oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nagrać filmik, jak Emi spiewa ;)

      Usuń
  15. Takie foszkowe minki to u nas codzienność :) No cudna jest z w tych dąsach :)
    A na relację z talentów czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalka nawet mając focha jest przesłodka, a Emilka będzie kiedyś łamała męskie sera, nie tylko urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę.
    Miałam ochotę na ten wyjazd do Karpacza ale się nie udało. Szkoda. Chętnie bym z wami pogadała na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda!! Chętnie bym Was poznała ;)

      Usuń
  18. No i proszę jak świat blogowy mocno wkracza w świat realny ... udanych spotkań!

    OdpowiedzUsuń
  19. żeby mój się tak sfochował jak Natalka! ale nie ma zmiłuj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj te fochy mam ich po parę dziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. koniecznie nagraj filmik ze śpiewającą Emilką, a Natalka robi świetne minki:)

    OdpowiedzUsuń