sobota, 25 stycznia 2014

Zapraszam na konkursy!



Konkurs
Jakiś czas temu na moim blogu rodzinnym, ogłosiłam konkurs,
 w którym do wygrania jest bransoletka firmy Cocochoo.
Wszyscy, którzy chcą wziąć udział w konkursie, proszę o przeczytanie poniższego regulaminu.
A jest o co walczyć!

 Cocochoo to rodzinna firma, która istnieje od kilku lat. Bransoletki sprzedawane są w Londynie i w Paryżu.
 W Polsce już też są  dostępna na FB Cocochoo!
Materiały z jakiego są wykonywane bransoletki to kamienie szlachetne i półszlachetne: np. agaty, jadeity, kryształy, prawdziwy koral, etc. Zawieszki zaś są ze srebra, oraz srebra pozłacanego, tańsze kolekcje zawierają kruszcze antyalergiczne.
Każdy sam może zaprojektować sobie bransoletkę, podając kolory, materiał i przede wszystkim styl jaki lubi. Bransoletka może być wykonana na bogato, lub bardziej minimalistycznie. To wszystko zależy od naszego gustu!

Bransoletki są fantastycznie wykonane, precyzyjnie z fantazją i pomysłem!
Są po prostu śliczne.
Moje możecie oglądać tu i tu





 Regulamin
1. Organizatorem konkursu jestem ja  i Cocochoo
2. Należy polubić


3. Należy polubić

4. Proszę udostępnić informację o konkursie na swojej tablicy FB tutaj , jeśli nie posiadasz fb, możesz  to zrobić na swoim blogu
5. Pod postem na blogu modowym ! lub na FB w komentarzu proszę zostawić chęć uczestnictwa w konkursie. Jeśli na blogu zostawisz komentarz - proszę podać adres mailowy i pełne imię i nazwisko
6. Konkurs trwa od 22.01.2014 do 05.02.2014 r.
7. Wśród osób zgłoszonych do konkursu zostanie wyłoniony zwycięzca drogą losowania.


Inny konkurs!

 Portal Intymne życie,  w którym raz w tygodniu pojawiał się mój wpis z bloga, zorganizował  dla blogerek konkurs, którego zadaniem jest opisanie na swoim blogu, albo przedstawienie na fotografii wyjątkowego charakteru minionych Świąt ;)
Nagrody to zestawy kosmetyków, wygrywają 3 osoby;)
O szczegółach przeczytacie tutaj
Ja swoje zgłoszenie już wysłałam ;)

Zapraszam również na mój INSTAGRAM !


6 komentarzy:

  1. Te lody muszą być pyszne:)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna ta bransoletka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczynki przesłodkie jak te lody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te branzoletki sa piekne i ja sie już zgłosilam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w konkursie
    mój mail :anulka_dybki@wp.pl
    pozdrawiam Anna Piórkowska
    udostępniłam na fb ten konkurs.
    https://www.facebook.com/ania.piorkowska.9

    OdpowiedzUsuń