poniedziałek, 27 stycznia 2014

Kto się lubi ten się czubi


Są już w komplecie!
Emilka wróciła z ferii, gdzie udało się jej pojeździć na nartach, mimo początkowej obawy o śnieg ;)
Stęsknione rzuciły się sobie w ramiona.
Były achy i ochy, całusy, głaskanie, opowiadanie, a potem kłótnie ;)
Tak, moje dziewczynki, mimo ogromnej miłości, tęsknoty, jak również 9 letniej różnicy wieku, potrafią sobie dokuczać. I czasem zastanawiam się, która w tym jest lepsza.
Emilka ma już swoje sprawy, tajemnice i miejsce, w którym chce mieć święty spokój.
Natalka, zaś uwielbia ten spokój jej burzyć ;)
Pokój Emilki, jej obecność i z nią zabawy, są po prostu the best!
Natalka, więcej posłucha się  Emilki niż mnie i Jurka ;)
Emilka czasem to w zabawie wykorzystuje, a kiedy Natalka się zorientuje,
przyczepi się jak rzep do psiego ogonka ;)
Ale są takie dni, że bez siebie żyć nie mogą.
Wspólnie oglądają bajki, lub filmy Emilki, byle być na jej kolankach, układają sobie włosy, malują razem kolorowanki, nawet swoje paznokcie, robią wspólnie babeczki, kanapki, wygłupiają się, kąpią się czasem razem i tylko Emilce, Natalka pozwoli umyć sobie włosy ;)
Jak ja kocham te chwile, tak samo bardzo jak moje dziewczynki!












41 komentarzy:

  1. Zazdroszczę...Zawsze chciałam miec takie dwie pannice w domu... Dziewczynki są cudowne, Olu :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo:) I bardzo fajnie że mimo dużej różnicy wieku tak się zżyły - zaprocentuje to jeszcze bardziej w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarowne te Twoje dziewczynki, oj czarowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dziewczynki! Ja tez lubię uwieczniać takie chwile czułości pomiędzy moją dwójką! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jest dokładnie tak samo! Tyle, że u nas mniejsza różnica wieku. Albo się uwielbiają i zaśmiewają do łez, albo się kłócą i robią sobie na złość. Klara w ciągłej gotowości do zabawy z Polą tylko czeka na jej znak, a Pola ... w zależności od humoru. Ale nie daj Boże, żeby którejś krzywda się działa!
    A ja nie mogę się napatrzeć na oczy twoich dziewczynek! Pierwszy raz widzę rodzeństwo, żeby jedno miało tak bardzo niebieskie, a drugie tak bardzo brązowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak taka kolejność, raz kochają się nad zycie, by potem sobie dokuczać ;)

      Usuń
  6. Właśnie tego czubienia - lubienia - najbardziej mi brakowało...bo to chyba najwspanialsze co może być w posiadaniu siostry - (niestety tylko domniemywam :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z daleka widać ogromną miłość miedzy dziewczynkami :) Są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dlatego chciałam mieć dwie córki, dla takiej więzi.
    sama nie miałam nad czym bardzo ubolewam, wiem, że dziś miałabym prawdziwą przyjaciółkę.
    ps. ten moherowy sweter wykupili mi w rozm. M jak już wieczorem chciałam zamówić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz online w Zarze, trzeba się szybko decydować. W ten sam sposób, ktoś mi zwinął spódnicę, o której Ci pisałam ;(

      Usuń
  9. Pięknie razem wyglądają. Mam nadzieję, że moje córki również znajdą ze sobą wspólny język i będą obdarowywać się ogromną miłością,

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie dziewczynki::)
    u nas też awantury są na porządku dziennym ,mimo ,że Kuba jest o 7 lat starszy,to czasem zachowuje się jak 2 latek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobnie miałam z bratem, 11 lat starszym ode mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. widać tą więź pomiędzy nimi, świetne masz dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadanie rodzeństwa to super sprawa. Ja mam starszą o 7 lat siostrę i młodszego o 9 lat brata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! naprawdę duze różnice wieku, między Waszą trójką!

      Usuń
  14. Cóż za kochające się siostry!! Czy one w ogóle się kiedykolwiek kłócą? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne dziewczyny, bardzo ładne zdjęcia. Fajnie obserwować te wszystkie odcienie budowania więzi u swoich dzieci. Między moimi szkrabami jest tylko 3 lata różnicy i teraz po 1,5 roku wspólnego życia zaczynają okazywać sobie uczucia i to jest takie piękne, że czasami aż mi się łezka w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna siostzrana miłość!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Między mną a moją siostrą jest spora różnica i z doświadczenia wiem, że rodzicom nie było łatwo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne masz córy.
    Chciałabym aby i moje tak mocno sie kochały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że się tak rozumieją mimo roznicy wieku, różnie to bywa czasem między rodzeństwem

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo urocze zdjęcia ;)
    www.damagllen.blogspot.com - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem o czym piszesz. Ja ze swoją siostrą też się kłóciłam ,ale życia bez siebie sobie nie wyobrażamy. A już stare baby z nas z dziećmi na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, jeszcze trochę i swoje rodziny będą zakładać ;))

      Usuń
  22. Jakbym czytała o sobie i mojej siostrze kiedyś..;) teraz obserwuje jak starszy Kacper troszczy się o młodszego brata Filipka:) To jest piękne. Uwielbiam patrzeć na to i wiedzieć,że zawsze mają siebie :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne są!!!:D od razu mi się przypomina jak ja czesałam siostry i opowiadałam im bajki, i je stroiłam...i kłóciłam się z nimi, a bardziej strofowałam, bo są duuużo młodsze ode mnie - jedna 11 lat, a druga 15:D
    teraz dzięki nim czuję się młoda:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że między Twoimi siostrami jest taka duża różnica! Teraz dogadujecie się między sobą, czy relacje są zupełnie inne? Bo zastanawiam się jak to będzie w przyszłości.

      Usuń
  24. Śliczne dziewczyny :)
    U nas pomimo zaledwie dwuletniej różnicy relacje podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczynki są śliczne, urocze! A różnice w zdaniach wręcz powinny być, bo każdy z nas jest zupełnie inny, nawet rodzeństwo :) Najważniejsze, żeby mimo różnic potrafiły sobie pomagać, wspierać się i okazywać uczucia, a chyba z tym nie ma problemu, prawda? :) Serdecznie pozdrawiam i całuski dla Księżniczek! Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne, dwie różne, blondynka i brunetka, fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń