niedziela, 19 stycznia 2014

Co założyć na bal i urodziny!



Już po balu!
Było bajecznie, wytańczyłam się tak, że nie jedne ćwiczenie z Chodakowską to pikuś ;)  

Jak wyglądała moja kreacja balowa?
Sukienka to nie była, żadne cekiny, ani koronki :)
 Mój strój znacznie odbiegał od tradycyjnej balowej sukni!
Na balu byłam wyjątkowa, bo jedyna w spodniach, a dokładnie w kombinezonie!
Ale co tam!
Zwyczaje się zmieniają, moda również, więc zaryzykowałam i mój strój był oryginalny, charakterystyczny, a ja nie musiałam się martwić, że mam taką samą sukienkę jak Pani obok stolika. 
W tańcu czułam się swobodnie i wygodnie ;)
Zapamiętają mnie. Będę ta od kombinezonu ;)

Dziś obchodzę swoje  37 urodziny!

Jestem starsza o rok. O zgrozo! Tak mało mi do 40 stki! 
Mimo tylu lat, czuję się zawsze młodo ;)








 Ja bawiłam się na balu, a w domu Natalkę zostawiłam  z babcią ;) 
Raz w roku należy mi się szaleństwo! Bez dzieci ;)


Finalnie wyglądam tak ;)
Więcej zdjęć możecie oglądać na moim blogu modowym ;)

44 komentarze:

  1. w kombinezonie prezentowałaś się znakomicie, ale Ty zawsze fantastycznie wyglądasz:) no i to rzeczywiście oryginalny pomysł! super
    I oczywiście Wszystkiego Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś rewelacyjnie! Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądałaś! :) Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego. :) Myślałam że masz max 30 lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny strój na bal!
    A 37? Jakie 37 ?? chyba 27 ;) Zresztą wiesz, co o tym sądzę :P
    NAJLEPSZEGO !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. to 37 to chyba jakaś mistyfikacja;) pięknie wyglądałaś, wszystkiego naj raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. How wonderful, your birthday! Congratulations! You have a timeless beauty that trying to hang the number of age on seems silly. Your age is "gorgeous" this and every year :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. jaki cudny naszyjnik L:D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat Olu. Wyglądasz na 10lat mniej, więc Twoja cyferka zupełnie się nie liczy ;)
    Wyglądałaś prze pięknie. Kombinezon to idealne zastępstwo sukienek.
    Sama kilka lat temu właśnie w kombinezonie bawiłam się na weselu i wybawiłam się za wszystkie czasy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak ktoś chce być oryginalny, a zarazem elegancki, polecam jak Ty kombinezon, a za życzenia i miłe słowa dziękuję!

      Usuń
  9. Zapewniam Cię, że 40-stka niewiele zmieni - nadal będziesz piękna i młoda:)))
    100 lat Olu!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta, Tobie ufam!
      Niech tak będzie jak mówisz;))

      Usuń
  10. Pięknie wyglądałaś .... wiadomo po kim dziewczynki odziedziczyly urodę :)
    Obys zawsze była taka radosna, pogodna i pelna optymizmu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och moje dziewczynki, jasne, że po mamusi;))
      Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  11. wyglądałaś pięknie. na pewno nie na te lata z dowodu. znacznie mniej dałabym ci.
    jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądałaś! Już wiem jakiego stroju będę szukać na wesele w przyszłym roku;)
    Z okazji urodzin życzę Ci pogody ducha i samych radosnych chwil!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinezon to super sprawa, przekonałam się o tym! ;)

      Usuń
  13. wyglądasz przepięknie ! no cudownie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ;) wyglądasz lepiej niż niejedna dwudziestka więc wiesz, Ty sobie pisz cyferki jakie Ci sie tam podobają a ja wiem swoje ;)
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana 100 lat w takiej cudownej kondycji !!!!:))) spodnie rewelacja
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny strój :-) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. miliona sczęśliwych lat kochana:) ja też tak chcę wygladać będąc teraz w twoim!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Śliczną jesteś kobietą, o nic się nie martw! ;))

      Usuń
  18. Dziękuję wszystkim za miłe życzenia! Jesteście kochani! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :) Uwielbiam oryginalny styl. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze w zyciu dla Ciebie i Twoich bliskich. Wyglądałaś super. Pewnie, że Ci się należy.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, pociechy z najbliższych i dużo miłości! Ojej, nigdy by Ci tyle lat nie dała! :) Pięknie wyglądasz! Srdecznie pozdrawiam, Monika z justcroshy.wordpess.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najlepszego:) zaimponowałaś mi wyłamaniem się ze standardów związanych z garderobą balową:) bardzo oryginalnie:) pozdrawiam.

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W ogóle nie wyglądasz na 37 lat :) Mam nadzieję,że ja również będę tak fantastycznie się prezentowała za kilka lat. Do takiego kombinezonu trzeba mieć naprawdę nienaganną figurę. I bingo! Ty ją masz:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Wg mnie nastąpiła jakaś pomyłka w tekście i zamiast 37 powinno być 27 :)
    Kombinezon piękny i jestem pewna, że wyglądałaś w nim lepiej niż nie jedna w sukience. Tylko patrzeć i podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego Olu - czujesz się i wyglądasz bajecznie :) Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego Olu! Wyglądasz bajecznie i zupełnie nie na swój wiek. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń