poniedziałek, 16 grudnia 2013

Strojenie choinki przy piosence Georga Michaela


Muszę się pochwalić, że prawie wszystkie porządki za mną ;) Uff
No dobra! szybko  poszło, dlatego że okien nie myłam. Mam ich w domu tak dużo, że brakuje mi dla nich czasu. Za szybko robi się ciemno, a na dworze zimno. brrr. Zrobię to na wiosnę ;)
Jutro jeszcze dokładnie podłogi wyszoruję  i poprasuję stertę ciuchów!
Wieczór zatem będę  miała dla Was, na nadrabiane zaległości ;) A jak sprawa wygląda u Was  ?
Choinka, ustrojona?
Nasza już przyodziała szatę, w stare bombki, kolorowe figurki, łańcuchy i lampki! Co roku, obiecuję sobie, że kupię nowe bombki, najlepiej białe, a choinka będzie przyozdobiona tylko nimi!
Jednak ten pomysł, przy córkach, nie przejdzie ;)
Choinka musi być kolorowa, muszą na jej gałązkach wisieć mikołaje, dzwoneczki czy aniołki.



Natalka, była zachwycona choinką, kiedy Jurek wniósł ją do pokoju! Niestety jej entuzjazm długo nie trwał, a po powieszeniu paru bombek, czy figurek - poszła bawić się w coś innego;)






Choinka w całej okazałości, stoi dumnie i czasem jej bombkami bawi się kot ;))

Oprócz kolorowego drzewka, w domu mamy inne świąteczne ozdoby. Lubię przygotowania do świąt i nie mam oczywiście na myśli porządków, ale strojenie domu, zawsze  przy piosence Georga Michaela!
Pamiętacie tą piosenkę i teledysk?


35 komentarzy:

  1. Śliczna choineczka :) U nas było ekspresowe ubieranie choinki, nawet zdjęć nie zdążyłam zrobić na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez choinka juz stroi.Dmek wysprzatany i okna pomyte.Czekamy na swieta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci, że już skończyłaś u mnie jeszcze została kuchnia ehh ale choinka już stoi :

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna choinka :-)))
    nasza jeszcze nie przywieziona!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci zazdroszczę tych porządków, które już praktycznie za Tobą :) ja od wczoraj się zabieram za sprzątanie i... dzisiaj dalej się zabieram :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się tak zbierałam, aż w końcu się zebrałam;)

      Usuń
  6. mamy taki sam czubek i łańcuch koraliki, E miała niezłą radochę bawiąc się nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lańcuchem Natalka też się bawiła;)

      Usuń
  7. my choinke w niedziele ubieramy. juz nie mogę sie doczekać. w tym roku po raz pierwszy mam zamiar zrobic ozdobny stroik do jadalni własnorecznie...ciekawe co wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroik na ostatnim zdjęciu, gdzie obok jest świecznik, jest własnoręcznie przeze mnie zrobiony;)

      Usuń
  8. Uwielbiam tą piosenkę !
    Ja w tym roku w ogóle nie czuję świąt:(
    Mam nadzieję, że mi się to pozmienia , chociażby ze względu na Martysię.

    A u Was pięknie niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna choinka i bardzo klimatyczne ozdoby ale i tak najlepsze są malutkie bamboszki Natalki, uwielbiam je;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :-)
    u nas jeszcze wszystko przed.
    kiedyś moja choinka była, złota bądź dwukolorowa ale teraz musi być pstrokata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super.A jakie Natalka ma fajne kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się zrobiło. Jak ja lubię ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna choinka :) a ten łańcuch koralikowy też mamy i oczywiście sprawił największą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to za święta jak choinka już tydzień przed ubrana , choinkę się ubiera w wigilie

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, czy ubrałaś świątecznie drzwi wejściowe do domu ? ja mimo, że mieszkam w bloku zawsze mam ochotę je przyozdobić, ale nie wiem jak, w końcu zostaje na tym, że zawieszam gwiazdkę nad drzwiami na rurze od gazu :)
    Brawo, że masz to z głowy, my jeszcze nie dokończyliśmy na tip top przedpokoju(wszystko przez dostawców, na których czekamy z resztą), ale okien też bankowo nie myję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, co roku wieszam na drzwi wejściowe stroik w kształcie gwiazdy, nie duży, ale jest świątecznie. Przd wejściem do domu, stoją dwie duże donice, które ręcznie malowałam. Latem są w nich kwiatuszki, zimą na święta sadzę do nich miniaturki choinek ;) Mnie czeka prasowanie, wczoraj myślałam, że to zrobię jak w południe będzie spać Natalka, ale nie spała;( Sterta prasowania leży w dużym pokoju, nie da sie przejść ;))

      Usuń
    2. Przybijasz ja czy przyklejasz na drzwi ?

      Usuń
    3. Drzwi mam drewniane i mają dwa okienka. Po środu okienek wbijam pinezkę i na niej zawieszam gwiazdę ;)

      Usuń
  16. Macie piękną choinkę :)
    A piosenkę kocham!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało się złapać w kadrze magiczność i przejęcie chwilą (Natalki) - i choć nie w temacie możne - to dziś muszę to powiedzieć - Emilia to królowa kadru :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. piosenka nudna i oklepana, puszczana w radiu aż do obrzydzenia, ale w to w mieście tak jest:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna choinka i bardzo czarowne kadry. My mamy lekki "obsuw" w tym roku i choinkę będziemy mieć dopiero jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kto by nie pamiętał tej piosenki?:D ale u Ciebie już ślicznie! dziewczynki miały niezłą radochę!
    ja juz prawie po porządkach, ale choinki jeszcze nie mam...a też będzie kolorowa, bo przy dzieciach inna nie może być:D
    choć mój syn juz nie zwraca uwagi co na niej wisi, ale tradycja musi być;)

    OdpowiedzUsuń
  21. choinka piękna. musiała być świetna zabawa przy ubieraniu.

    OdpowiedzUsuń