środa, 18 grudnia 2013

Zabawa z Lilla Lou

Lilla Lou - są to kreatywne kolorowanki, ubieranki, szkicowniki. Rozwijają wyobrażnię, twórcze myślenie, kreatywność. To wspaniała zabawa dla dziewczynek, bo mogą stać się projektantkami mody. Szkicwniki mogą przybrać różne postacie z bajek, filmów czy książek, lub jeszcze inne przez siebie wymyślone. 
Od strojów balowych po rockowe ;)
 Dziś w uroczej sukience, piękna modelka, która ma sesję zdjęciową do reklamy wstążek ;)
Do stworzenia tej pięknej stylizacji użyłyśmy kredek, kleju, brokatów, wstążki, pomponiki. Za jakiś czas, jak będziemy się znowu bawić pokażemy inną przez nas ubraną modelkę ;)


Szkic sukienki z falbankami ;)

No to zaczynamy malowanie, ozdabianie!

Pokolorowałyśmy naszą sukienkę kredkami

Teraz będziemy ją zdobić


Używamy brokatu, żeby sukienka nabrała blasku;)

O, ktoś nam przyszedł z pomocą ;)

Teraz obie dziewczynki się bawią ;)

Falbani i pasek ozdobiłyśmy zielonymi cekinami

Natalka też pięknie maluje makijaż ;)

Pomponiki na buciki ;)

Mocujemy wstążkę ;)

Poprawiamy makijaż



Natalka kończy makijaż modelce

I gotowe!
Emilki modelka

Natalki makijaż ;)


33 komentarze:

  1. Zdolne dziewczynki. I jak Emilka zadbała o wszystkie szczegóły, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż Natalki WOW, a sposób w jaki prezentuje ona swoje dzieło po prostu rozbraja. Super ujęcie. Brawo dla stylistek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Natalka jest bardzo dumna że tak pięnie wykonała makijaż ;)

      Usuń
  3. jako dziecko uwielbiałam takie zabawy, przebieranmi etc. szkoda, że wtedy takich cudów nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako matka nie-córek jedynie nakarmiłam oczy :). Urodziwe dziewczynki ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Wam wyszło dziewczyny :)))
    Nawet nie pomyślałam, że tak wiele można zrobić z "kolorowanką" ;)
    Fajne są te książeczki,ale Tolę jakoś nie ciągnie - malowanki to tylko z naklejkami ;)
    Ewentualnie CzuCzu gdzie rebusy, dorysowanki i inne takie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci na ucho, że ja też lubię takie kolorowanki. Jak przeglądam je to juz wymyślałm w głowie jaką sukienkę domalować i czym ją przystroić ;)

      Usuń
  6. no pieknie, znam te ksiażeczki bo prezentuje je chrześnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, teraz znacznie łatwiej inspirować dzieci. Pięknie prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać,że Natalka chce być taka jak starsza siostra ,pięknie razem tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zawsze Natalka chce być taka jak Emilka ;)

      Usuń
  9. fajne, szkoda że nie ma takich aut do robienia dla chłopców

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że dziewczynki bawiły się świetnie:)))
    pamiętam jak się kiedyś samemu rysowało i wycinało ciuszki z papieru:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie było takich cudów, szkoda bo ja sama lubiłam i wciąż lubię się w takie coś bawić ;)

      Usuń
  11. Superaśne! Szczególnie dla starszych dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa. Idealnie nadaje się na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zabawa, i te buty z pomponów boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny pomysł na nudę! :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna ksiazka i cudowne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno tu nie zaglądałem. Trochę mnie ominęło.
    A wyżej opisana zabawka super - chociaż nie mam córki. Z drugiej strony, kto powiedział, że projektantem ma być kobieta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylu teraz projektantów, którzy są mężczyznami ;))

      Usuń
  17. Szkoda,że ja nie miałam takiej jak byłam młodsza. Stosy kartek,zarysowywałam:) bawiłam się właśnie w taka kreatorkę mody:) Jest coś podobnego dla chłopców?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tylko dla dziewczynek ;)

      Usuń
  18. pięknie dziewczyny pracują :-)))
    Gabi też ma kilka zestawów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam małe rączki przy pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna forma zabawy dla dziewczynka i co najważniejsze - rozwijająca ich zdolności manualne. No i oczywiście, piękne efekty końcowe! :)

    OdpowiedzUsuń