niedziela, 1 grudnia 2013

Przegląd telefonem komórkowym + nominacja

Zapraszam na  2 tygodniowy przegląd telefonem komórkowym. 
Rozpisywać się nie będę, bo wszystko jest na zdjęciach ;)

Powrót ze spacerku do domu, razem z Emilką, która wracała ze szkoły 


Wygłupy

Co to dużo pisać... ;)

Niedzielne śniadanko, dziewczynki same przygotowują pyszności

Zakupy

MC Donlads

Robimy zupkę na obiad

Skoczów

Otrzymałam od Współczesnej mamy nominację do Liebster Award;)
Dziękuję Ci bardzo!


1.Czyje wsparcie jest dla Ciebie najważniejsze?
Na pierwszym miejscu stawiam mamę, bo przy mnie zawsze będzie,ważne jest dla mnie wsparcie mojego Jurka

2.Ulubiony cytat
"Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni"

3.Duchowość czy materializm
Duchowość

4.O czym nigdy nie napiszesz na blogu
Intymnych sprawach, czy problemach

5. Jak lubisz być nazywana?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam ;) Trudno powiedzieć, chyba po prostu Ola ;)

6. Kawa czy herbata
Zdecydowanie kawa

7. Co Cię denerwuje w blogerach?
Wytykanie palcami innych, zazdrość

8. Idealny dzień 
Kiedy cała rodzinka jest w domu i robimy coś wspólnie

9.Lubisz gadżety, jakie najbardziej ?
pamiątki z wakacji, zawsze ze sobą przywozimy z różnych krajów. Mamy swoją półeczkę, gdzie je trzymamy 

10. Najpiękniejsze miasto w Polsce
Jest wiele pięknych miast w Polsce, trudno mi powiedzieć
Tychy - ze względu że to moje miasto rodzinne, kiedy je odwiedzam jest zawsze dla mnie najpiękniejsze wspomnieniami ;)

11.Masz jakiś nałóg?
TAK! Notorycznie bawię się włosami, wyrywam je, szarpię ;(

Nie przygotowuję dla nikogo zestawu pytań, bo moja lista nominowanych byłaby zbyt długa ;)
Ale jeśli jest ktoś chętny proszę pisać!



37 komentarzy:

  1. Zrób kiedyś koniecznie zdjęcie tej półeczki z pamiątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie naszła ochota na lody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie ciepłe i radosne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajną kuchnię gigant!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocze maluchy :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne masz te dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście lody:D i widzę też, że kanapki z ogórem - Maciek takie lubi, o McDonaldzie to nawet nie muszę mówić, który dzieciak go nie uwielbia:D
    Wrocław, to najpiękniejsze miasto:D a w Tychach miałam ciocię i byłam u niej kupę lat temu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie na Mc'donalda ochoty narobiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zdjęcia ze wspólnego gotowania i widzę, że mała zakupoholiczka Ci rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze te zdjęcia :). Wspaniałe masz dzieciątka :)

    www.zwyklastronazycia.blogspot.com Obserwowanie za obserwowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odpowiedzi. Co mnie zdziwiło? Na większość odpowiedziałabym tak samo!:) Kiedy moi chłopcy będą mi pomagali przy gotowaniu...Już czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Olu twojego bloga:)Jesteś moja inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaką masz dzielna pomocnice w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi ochoty na zupkę narobiłaś :D


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, ale z Natalki pomocnica jest!! mój Miłosz narazie za sprzatanie się wzioł. codziennie rano wyciera szmatka podłoge, kaloryfery, sciany i swoje autka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Natalka codziennie mi pomaga ;)

      Usuń
  16. Skoczów też ładny z tego co widzę na tym zdjęciu - nie ma to jak zabytkowe kamienice. :) Ja jestem z Wrocławia, cieszę się, że Ci się podoba. A gdyby nie zniszczenia wojenne to już w ogóle by miażdżył. ;) Ale to sporo polskich miast spotkało. Dobrze, że się tak odbudowuje.

    Śmieszne to zdjęcie z MC Donalds. Zauważyłaś, za Emilką załamanego faceta w okienku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam tego Pana za Emilką ;))

      Usuń
  17. Piękne małe słodziachy!! ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma jak dobra pomoc kuchenna :) Bez niej ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zima się zbliża,a Wy zajadacie się lodami :)) Toż to niezłe uzależnienie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi dziś narobiłaś smaka na Maca :D
    Widzę, że dziewczyny intensywnie w kuchni pomagają :)
    Ja już mam jedną nominację od ciebie, na którą tworzę odpowiedzi. To poproszę i drugą a co mi tam :)
    Buźka :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wymyślić dla Ciebie pytania? Nie ma sprawy ;)

      Usuń
    2. Jeśli to nie będzie problemem? To jak najbardziej poproszę :)

      Usuń
    3. Jasne, jutro je dla Ciebie przygotuję ;)

      Usuń
    4. 1.Wolisz duże, hałaśliwie miasta, czy małe miasteczka ?
      2. Ulubiony sport?
      3. szpilki czy płaskie obuwie?
      4. Oprócz rodzinnych blogów, czytasz jakieś inne?
      5. Wakacje, gdzie chciałabyś spędzić najbardziej?
      6. Jaką najbardzie lubisz słuchać muzykę?
      7. Ściany wolisz białe, czy kolorowe?
      8. Masz jakiś ulubiony program telewizyjny?
      9. Wolisz morze, czy góry?
      10. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
      11. Ulubiona potrawa ?

      Daj mi znać jak będzie post, żeby go nie przegapić ;))

      Usuń
    5. Dzięki za pytania :) Post będzie jutro od rana :)

      Usuń
  21. Pamiętam z dzieciństwa jak gotowałam z babcią i mamą, teraz pomaga mi moja trzyletnia córka, uwielbiam te wspólne chwile spędzone w kuchni. One tworzą niezapomniany klimat. Jak zobaczyłam Twoje zdjęcia, to się autentycznie wzruszyłam.

    OdpowiedzUsuń