wtorek, 3 grudnia 2013

Niedzielne śniadanie



Kiedy dostałam propozycję współpracy z firmą "Tymbark", długo się nie zastanawiałam, bo to moje i moich dziewczynek ulubione soki.  Nasza radość była tym większa, że otrzymaliśmy smaki za którymi przepadamy najbardziej, to mnie utwierdziło w przekonaniu, że dobrze zrobiłam. 
W niedzielę, dziewczynki postanowiły, że to one przygotują śniadanie, byłam zachwycona tym pomysłem, tym bardziej, że był to weekend, wtedy śniadanie możemy jeść zdecydowanie dłużej i spokojniej. Utrwaliłam to na  zdjęciach, zobaczcie jak to u nas wygląda i co jest na naszym stole ;)
Najpiękniejsze są dla mnie chwile, kiedy cała rodzina jest razem, a są to właśnie wspólne posiłki, spacery, czy oglądanie ciekawego programu w telewizji.
Na naszym stole oprócz jajek,  tostów francuskich i innych produktów zawsze są soki Tymbark. Są naprawdę pyszne, naturalne i zawierają wiele witamin.
Najbardziej mnie cieszy, że lubi je Natalka. Potrafi być wybredna, nie wszystko jej smakuje, ale te soki uwielbia. Kupuję soki Tymbark, od bardzo dawna,  przeważnie pomarańczę i multiwitaminę. Pomidorowy próbowaliśmy po raz pierwszy, najbardziej zachwycony jest nim Jurek!
Było dużo zabawy i radosnych wygłupów  przy jedzeniu.W czasie kiedy  robiłam zdjęcia wszyscy rzucili się do jedzenia i picia ;) Musiałam się śpieszyć, bo po chwili na stole było pusto, zostały tylko skorupki z jajek i nie dokończona bułka Natki.  Soki oczywiście zostały wypite, a jak!











Czy wiecie, że : 

Ponad 91 proc. Polaków jada śniadania, a dla 45 proc. z nas jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia dla marki TYMBARK, nie zawsze jednak na śniadaniowym stole znajdują się te produkty, które rzeczywiście chcielibyśmy i powinniśmy zjeść. Badanie pokazało jednak, że istnieją dwa śniadania
Polaków.



Od dawna dietetycy biją na alarm, że żyjąc w ciągłym pędzie nie odżywiamy się tak, jak powinniśmy. Jemy w biegu, zastępując pełnowartościowe posiłki niezdrowymi przekąskami. Nie spożywamy zalecanych pięciu porcji warzyw, owoców lub soku, bo wydaje nam się, że przestrzeganie zdrowej diety jest bardzo trudne do zrealizowania. Tymczasem, wystarczy szklanka soku do śniadania by dostarczyć do organizmu pierwszą dawkę witamin, która pozwoli nam dobrze rozpocząć dzień.


Wpis sponsorowany

43 komentarze:

  1. uwielbiam Tymbarkowe soki. Chłopcy piją głównie wodę, bo nie wierzę w te wszystkie słodzizny.. ale tymbark jest inny- smak wyjątkowy - MEGA NATURALNY.. u nas tez króluje , choć woda jednak wiedzie prym;)
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Tymbark smaki ma naprawdę naturalne.

      Usuń
  2. My również uwielbiamy soki Tymbark. Dziewczyny najbardziej lubią właśnie pomarańczę, ale też jabłko. Ja za bardzo nie przepadam za sokami pomidorowymi, ale te o dziwo mi smakują :)
    Natalka powala tak zawzięcie jedząc to jajko :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie sobie poradziła z tym jajkiem ;))

      Usuń
  3. Mnie już dawno kupiły kapselkowe teksty, a pomidorowy uwielbiam, bo lepiej niż kawa potrafi dodać energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tymbark gora! Uwielbiam ich od zawsze!
    Jako jedni z pierwszych przebili sie na angielski rynek co mnie baaardzo ucieszylo!
    Jablko- mieta to dla mnie mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam soki ! zwłaszcze te 100% :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a My sporadycznie pijemy takie soki widziałaś ile w nich jest cukru?? i ulepszaczy:/
    fotki cudne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, rodzinne śniadanie:))
    ja niestety nie lubię soków, a rano lubię wypić coś ciepłego... a jak Ci jeszcze powiem, że jem kanapkę z Nutellą, to nie uwierzysz:D
    ale mój Maciek soki uwielbia, tylko trzeba uważać na zęby, bo je zżerają...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Emilka je kanapki z nutellą, ja nie przepadam ...

      Usuń
  8. Fajny post! Dowiedziałem się z niego, że trochę powinienem zwiększyć ilość owoców i warzyw. Soki lubię, ale głównie w lecie je piję. Teraz ciągle herbata. Też lubię głównie owocowe soki, pomidorowy jest dziwny, ale czasem też można łyknąć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak soki owocowe i warzywne to podstawa – witaminy – a dla dzieci to idealna sprawa bo są smaczne, szczególnie te firmy TYMBARK. Na zdjęciach widać jak im smakują. Urocza rodzinka ,pozdrawiam , miłego dnia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam mniam! Soki lubimy, ale u nas wygrywa jednak niegazowana woda. I jabłko lub inny owoc.
    My w niedzielę zawsze jajecznica na maśle ze szczypiorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie śniadanie zawsze jest obecne :)
    Widać, że i u Was wesoło, rodzinnie i smacznie. Tak jak w rodzinie :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też tylko Tymbarki. Olka nie preferuje żadnych innych soczków ze słomką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ja tez lubie tymbarka:) moj ulubiony to czarna porzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna porzeczka jest też dobra dla alergików podobno, więc też jej trochę wypiłem. :)

      Usuń
    2. Tak czana porzeczka też jest pyszna!

      Usuń
  14. Zazdraszczam tych rodzinnych śniadań !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam soki z tymbarka. Do śniadania jak się patrzy! :)
    Super spędzacie poranki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj pokochałam sok pomidorowy :D Kiedyś myślałam, że to obrzydlistwo!

    OdpowiedzUsuń
  17. I produkują je tak niedaleko mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie spedzony poranek:) I soki tymbarka bardzo lubimy :)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie lubię popijać kanapek/tostów sokami, wolę herbatę, a soki owszem, ale samodzielnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie urocze rodzinne śniadanko! Rzadki widok ostatnio. Każdy jakoś w biegu je śniadanie, gdzieś się spieszy.... A soki tymbark lubię najbardziej: jabłkowy i pomidorowy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w niedzielę jest okazja, aby wspólnie zjeść posiłek, czasem nam się to udaje i celebrujemy :))

      Usuń
  21. Ja ubolewam, że Martynka soków nie chce pić :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiś czas temu opublikowałaś post o swoim odżywianiu, cytuję fragment:

    "Moje zasady, może rady dla innych ;)
    Nie jem owoców na śniadanie. Owoc zjedzony rano jako pierwszy posiłek może spowodować większe wydzielanie insuliny i pobudzić chęć na następne.
    Lepszy jest cały owoc, niż picie soku, bo sok nie ma błonnika a ponadto w postaci soku wprowadzasz do organizmu więcej cukru."

    Co to się nagle stało, że zachwalasz soki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zasada nie odnosi się do dzieci, bo one potrzebują dużo energii i witamin. Ten fragment który mi zacytowałaś jest prawdą, i powinni się trzymać tej zasady osoby z nadwagą, które starają się odchudzić. To jest opinia dr arthura agatston - dieta śródziemnomorska - to jest jedna z wielu proponowanych diet.
      Cieszy mnie, że tak szczegółowo czytasz mojego bloga.
      pozdrawiam

      Usuń
  23. Narobiłaś mi smaka, bo ja nigdy nie mam czasu na porządne śniadanie. Przy bliźniakach to łapię co pod ręką i pożeram w biegu :/ Bardzo zły nawyk, wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki jakiś sztuczny ten post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli twój opis do tego postu. Zdjęcia są świetne

      Usuń
    2. Ale w treści jest opisane wszystko to co dzieje się w naszym życiu, również to co przedstawiają zdjęcia. Jest po prostu cała prawda;)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. podobno nie wdajesz się w dyskusje kiedy ktoś cię krytykuje,a jednak nie oparłaś sie pokusie

      Usuń
    4. Jeśli wgrę wchodzą dzieci, to zawsze będę je bronić. Jeśli chcesz mi nadal dokuczać pisz na priv.
      pozdrawiam

      Usuń
  25. Chyba jedne z nielicznych soków na rynku, które są prawie naturalne, jednak nic nie zastąpi świeżo wyciskanych pomarańczy...:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedziałam na pytania :)
    http://loverockfashion.blogspot.com/2013/12/wyroznienia-nominacje-czyli-kilka-pytan.html

    OdpowiedzUsuń