piątek, 27 grudnia 2013

I po świętach. Ale są misie jak co roku, jest farma i aparat ;)

Nasze wspomnienia wigilii u babci ;)

Emilka wysła smsem życzenia do koleżanek

W kuchni jest gorąco..

a my wypatrujemy pierwszej gwiazdki...

Stół zastawiony, czeka na nas ;)

A po kolacji, doczekane prezenty pora otwierać ;)



Wszyscy zostaliśmy hojnie obdarowani, bez wyjątku ! 


Nowe misie zamieszkują w naszym domku jak co roku i pozostają pod opieką dziewczynek ;)






Emilka, dlatego, że jest  pełnoetatowym moim fotografem, jak również na potrzeby swojego bloga, otrzymała wymarzony, profesjonanlny aparat ;)

Natalka teraz już tylko będzie uzupełniać swoją farmę, są traktory, są zwierzątka, jest to co lubi najbardziej 

A Wam jak minęły święta? 
Mam nadzieję, że tak jak nam w gronie najbliższych ;)

36 komentarzy:

  1. uroczo:)
    Z aparatu pewno zadowolona;) a klocuchy też zawsze Bąka ucieszą:)
    Cieszę się, że tak miło i Rodzinnie Wam Święta minęły:) pozdrawiam i ślę moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prezenty to strzał w 10! pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jakie fajne prezenty! :) Musiałam dziś rozebrać choinkę ze względu na remont, ale mi żal! :( Na drugi rok pewnie nadrobię. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalka przytulajaca misiaka wyglada przeslodko.... :)
    Widac, ze Swieta minely Wam w cudownej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Uwielbia tego misia;)
      Jednak jej lala, którą nazywa dzidzia, nie pierwszej młodości, bo po Emilce- jest najlepsza!

      Usuń
  4. Pięknie! U nas też ( od trzech lat) mieszkają misie :-)
    Co do Świąt to dobrze, że już po...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynki pewnie przeszczęśliwe!! Duplo uwielbiamy - u nas również było pod choinką :)
    A co do Świąt to chyba najbardziej lubię te dni "po"... ;) cisza, spokój, tylko ci naj najbliżsi i zapasy jedzenia :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostaje co roku misie, kiedyś od chłopaka, narzeczonego, teraz już męża:) W tym roku była Tola:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne święta za Wami.
    Jeśli mogę spytać, interesuje mnie ten zestaw farmy z Duplo - czy wszystko co widać na zdjęciu było w jednym zestawie? Jeśli tak, to mogłabyś podać mi całą nazwę tego zestawu? Poszukuję właśnie czegoś takiego dla mojego synka. Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjeciu są dwa zestawy. Ten duży traktor z przyczepką farmerem i pieskiem to osobny zestaw.
      Podsyłam linki do allegro gdzie je kupiłam, na zdjeciach będziesz widzieć co dokładnie jest w zestawie.
      http://allegro.pl/klocki-lego-duplo-6141-moja-pierwsza-farma-wies-i3743839724.html
      http://allegro.pl/lego-duplo-5647-duzy-traktor-pies-kurier-tychy-i3765105241.html

      Usuń
  8. U nas też swieta rodzinne i bardzo udane ;) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. jak uroczo i rodzinnie - pięknie :)
    Pozdrawiamy

    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Emilce aparat jak najbardziej się należał, bo zdjęcia robi wspaniałe! Misie, to zawsze cudny prezent...choć juz nie dla syna mego;)
    pięknie u Was było...tak ciepło i rodzinnie...
    u nas tylko trzyosobowo, cała rodzina daleko od nas...
    Pozdrawiam poświątecznie Olu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Dla niej aparat obowiązkowo!
      To mój osobisty fotograf, ale ona jest w tym tak dobra i to polubiła, że marzyła o swoim ;)

      Usuń
  11. U nas też aparat ale w wersji dla dwulatka:)
    Super prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie święta bardzo spokojne. :) Jak byłem dzieckiem to bardzo lubiłem Lego i pod choinkę też dostawałem, pamiętam np. statek piracki.
    Bardzo fajnie u Was, dziewczyny na pewno zadowolone.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Widać, że było rodzinnie i klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tą rodzinną atmosferę bijącą z twojego/waszego domu...szczególnie w okresach świątecznych przybiera ona na mocy i udziela się od samego oglądania :))) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że od jutra wracamy do codzienności ....
    Święta to taki niespieszny czas ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, oj aparat Ci się na pewno przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A gdzie twoje zdjęcia w nowej kreacji Olu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nie mam zdjecia sukienki świątecznej ;)
      Emilka, zbojkotowała;)) Prawda jest jednak taka, że to sytuacja zniechęciła wszystkich do robienia zdjęć, Natalka miała w ten dzień biegunkę, raczej nikt nie myślał o robieniu mi zdjeć ;)

      Usuń
  18. U was jak zawsze ciepło i pozytywnie :)
    Emilka na pewno zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Duplo są świetne - śmialiśmy się z mężem, że ten, kto je wymyslił powinien dostać Nobla;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia. magiczne.
    a pierwsze to pełna profeska.

    OdpowiedzUsuń