poniedziałek, 23 grudnia 2013

Post świąteczny



Moi drodzy czytelnicy, mamusie, tatusiowe i wszyscy pozostali, którzy do nas zaglądają, życzymy Wam radosnych i pięknych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych ciepła, miłości, w gronie rodziny i  przyjaciół . Niech Wasze marzenia te całkiem błahe i te ważne, lub mniej zawsze się spełniały!


Jutro wyjeżdżamy do mojej mamy na kolację wigilijną. 
Bo u mamy zawsze najlepiej! 
Będzie mój ulubiony czerwony barszcz z uszkami i kapusta zasmażana. 
Zamiast karpia, którego nigdy nie jemy,  mamy dorsza i mintaja, a w tym roku jeszcze łososia ;)

Zrobiłam dziewczynkom małą sesję świąteczną, fajnie się przy tym bawiłyśmy ;)
Niektóre zdjęcia idą do ramek!
Miłego oglądania.











WESOŁYCH ŚWIĄT!

Zapraszam Was do mojego bloga modowego, na świąteczne kreacje

46 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Również wszystkiego najlepszego, niech ten święty czas będzie dla Was magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia tych małych modeleczek są prześliczne! :) A ja byłam zmuszona kupić tego karpia, zięć lubi, nie mogłam odmówić. ;) Osobiście też nie lubię, wolę inne ryby. :) Życzę również wspaniałych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha. Ja też nie lubię karpia ;) Wesołych Świąt!

      Usuń
  3. świetne zdjęcia. Wszystkie jesteście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. i dla Was najsedeczniejsze życzenia! radości, spokoju i miłości na te święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownych świąt!
    Oczy Natalki są mega ! :-) zupełnie jak mojego ancymonka :-)
    a pomysł na sesje wyborowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem, wszystkiego najlepszego dla Was. Zdrowia oraz spełnienia wszystkich marzeń, szczególnie tych najważniejszych!

    PS. Bardzo fajna sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesolych Swiat Kochani!
    PS Swietna sesja! Trzecie zdjecie, gdzie Natalka przytula siostre jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdjęcia jest cudowne ;)
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  9. Życzę Świąt tak udanych jak sesja Dziewczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem jak tutaj zaglądam, to zachwycam się urodą każdej z trzech Pań :) Pięknych świąt zatem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych dla całej Waszej rodzinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola padłam! Boskie zdjęcia, takie naturalne i tyle miłości i ciepła z nich przemawia, cudne i maega fajna pamiątka dla Was!
    A tło jak zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło kupiłam na allegro, jest do wyboru i koloru, nawet ne takie drogie ;)

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia :) Takie szczere, ciepłe i niesamowite. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, piękna siostrzana sesja i Wy wszystkie trzy kobitki, małe i duże pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie zdjęcia do ramek!!! są niesamowite! dziewczynki prześliczne! urodzone modelki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna siostrzana sesja, zdjęcia koniecznie do ramek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wam w granacie. cudowne foty.

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ tu cudownie !!!

    Pozdrawiamy

    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ya sesja chyba przebiła wszystkie sesje Twoich dziewczynek! Piękna:)

    OdpowiedzUsuń