poniedziałek, 30 grudnia 2013

Noc sylwestrowa w domu


Jest to ostatni post w tym roku, a od przyszłego zmiany, ale tylko w szacie graficznej ;)
Dziś nastrojowo z  Emilką, której od świąt nie ma z nami, jest za to pod opieką dziadków i bawi się wraz z kuzynami w górach do sylwestra.
Natalka zaś przebiera się w piękne kreacje, bo ma zamiar szaleć w noc sylwestrową z nami.
Nie wybieramy się nigdzie, będziemy w swoim towarzystwie tańczyć i pić szampana;)
Odbijemy sobie go 18 stycznia na balu karnawałowym! Hura, raz w roku mi się należy noc bez dzieci! 


Niektóre zdjęcia Natalki są wykonane dla Activii, gdzie jestem Ambasadorką stylu.
Zapraszam!





U Emilki natomiast nastrojowo, jeszcze przed świętami, stroiła swój pokoik świątecznie. 
Jestem przekonana, że jak wróci Emilka do domu, to kolorowe lampki na ścianie, jeszcze długo pozostaną.






Moi drodzy! 
Życzę Was wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Bądźcie szczęśliwi, niech każdy kolejny dzień będzie coraz lepszy, lżejszy i zawsze z uśmiechem ;)

20 komentarzy:

  1. Dla Was również życzę dużo radości i wspaniałego Nowego Roku! :) Zdjęcia dziewczynek są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak nalezysię taka noc bez dzieci matce. mam nadzieję, że i mi w tym roku się uda.
    szcześliwego 2014!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego! :-)

    kreacja młodszej wymiata :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego naj:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy New Year! Ja też w domku, kino wcześniej:)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka:)
    Nie ma to jak Sylwester w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  8. mała księżniczka :)
    fajnie wystrojony pokój tak klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne Dziewczynki!
    Udanej zabawy:) Wszystkiego dobrego Kochani:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym roku dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzajemnie:) Ja tak myślę,odbić sobie sylwestra za rok,a może jednak nowy rok przyniesie nam kolejne powody do zabawy? Nie pogniewam się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 18 stycznia wybieram się na bal karnawałowy ;)

      Usuń
  12. My też bawiłyśmy się w domu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. o jak Oliśka marzy o takiej spódniczce!
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  14. wzajemnie duzo usmiechu i szczescia dla was:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam dziewczyny za życzenia!

    OdpowiedzUsuń