sobota, 23 listopada 2013

Wyróżnienia, szlachetna paczka i nowe doświadczenie

 Pomagam w akcji - szlachetna paczka, słyszałyście o niej? Jeśli nie, odsyłam do Lilijki, wspaniałej dziewczyny, która ma dobre serce, ogromną siłę by pomagać innym, biednym,  potrzebującym...
Pisz jeśli i Ty chcesz wesprzeć będących w potrzebie,  jeszcze jest trochę czasu, by to zrobić!


A z innej beczki..

W czwartek w moim mieście w salonie Top Secret organizowany był event, na który zostałam zaproszona w charakterze stylistki. Na imprezie można było również skorzystać z porad wizażystki. To był dzień pełen promocji i rabatów,  podpowiedzi w doborze ubrań i  makijażu, a wszystko okraszone słodkim poczęstunkiem.
 Jestem zadowolona, że mogłam zaznajomić się z propozycjami ciekawej garderoby tego sklepu, zarówno dla kobiet  jak i mężczyzn, tym bardziej, że ceny są przystępne i często są przeceny. Ja w sklepie już znalazłam swoje perełki!
Wieczór spędziłam w towarzystwie miłych ekspedientek, oraz zadowolonych klientów. Było to dla mnie ciekawe doświadczenie;)




Więcej zdjęć  na blogu modowym ;)



Wyróżnienie otrzymałam od wspaniałej kobiety, matki, której blog " Z pamiętnika kobietki" śledzę od samego początku jego  założenia;) Dziękuję Moniczko!

Podaję 7 faktów o mnie i nominuję 7 blogów 
Ale chyba już wszystko o mnie wiecie, bo jeszcze nie dawno pisałam o sobie na moim blogu modowym ;) Więc się powtórzę:

1. Nie lubię gwaru i hałasu, czasem lubię po prostu pobyć sama z sobą 
2.Jestem bardzo wymagająca,  wiedzą o tym moje dzieci i Jurek 
3. Dążę do celu, zawsze staram się go osiągnąć
4. W dzieciństwie byłam bardzo nieśmiała, raczej z wiekiem się nic nie zmieniło ;)) 
5. Zawsze powtarzam, że marzenia się spełniają!
6. Kiedyś tańczyłam krakowiaka
7. Nie potrafię, nic nie robić ;)

Nominuję:



22 komentarze:

  1. Masz bardzo podobne fakty do moich Olu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Szlachetną Paczkę przygotowywała już kilka razy. W tym roku dołączyłam do koleżanki i właśnie wczoraj byłam na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny dzień :)
    u nas się organizuje też świąteczną paczkę przy kościele :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super doswiadczenie z Top Secret!
    Pod 7 to i ja moge sie podpisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super doświadczenie myślę że nie dali by rady znaleźć lepszego stylisty jak Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja muszę o tej paczce poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te fakty o Tobie. :)
    Świetnie,że nabyłaś nowych doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jaką byś dla mnie stylizację wybrała bo stoię od dawna w "modowym zastoju,zakręcie".W szafie wszystko co wygodne i nierzucające się w oczy zero kobiecości.Ale dla mnie zawsze inne wartości się liczyły.Ale ........jak się pojawisz kiedyś w okolicy nie omieszkam wybrać się z Tobą w roli eksperta na zakupy.

    A za wyróżnienie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, ze w Twojej szafie znajdziesz rzeczy, które spowodują, ze poczujesz się bardziej kobieco ;)
      Na stronie Activii jest taki program, który codziennie mobilizuje Cię do bycia bardziej sexy, zajrzyj do niego, mnie on przekonał, że wcale nie potrzeba nam wielu ubrań, aby czuć sie piękną ;)
      http://activia.pl/cel/5

      Usuń
  9. Bardzo fajny event :)) no i miło Cię lepiej poznać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję!:) Nawet nie wiesz jak mi miło. Chciałabym trochę złamać zasady i nominować Twój blog do Liebster Award. Będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz na moje pytania:) Serdecznie pozdrawiam i ślę uściski :*
    http://wspolczesnamama.pl/liebster-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że odpowiem na Twoje pytania ;)

      Usuń
  11. Super doświadczenie z Top Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden post - a tyle nowości :))) Także lubię mieć chwile dla siebie i nie przepadam za gwarem i hałasem....

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuję za odpowiedzi:) ja tez nie znoszę gwaru i hałasu:) a paczka super sprawa, fajnie że jest nas więcej:) mam nadzieję że wszystkie potzrebujące rodziny znajda swojego darczyńcę:) chyba sie wybiorę do skoczowa , jak bedziesz jeszcze raz tam stylizować, ale to jak mały sie urodzi i wróce do normy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Skoczowa!
      Chętnie wypiję z Tobą kawę i mówię to na serio!
      Na pewno ślicznie wyglądasz i po ciąży również będziesz!

      Usuń
  14. Wielka szkoda,że fizycznie nie dałam rady tam być :(((
    Serdecznie dziękuję za nominację :) niebawem 7demka zagości u mnie na blogu.
    Nigdy nie powiedziałabym że jesteś osoba nieśmiałą, fajne są takie akcje gdzie można się dowiedzieć czegoś nowego :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadomo, że marzenia się spełniają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świąteczne paczki są super! i dobrze, że co roku w takie akcje angażuje się więcej osób

    OdpowiedzUsuń