wtorek, 12 listopada 2013

Co robimy w domku, kiedy jest szaro i buro za oknem

Jak nasz dzień wygląda, kiedy Emilka jest w szkole, a Jurek cały dzień  w pracy?
Kiedy za oknem brzydko, szaro i deszczowo... to i tak idziemy na spacer ;)
Ale ten spacer nie jest już przyjemnością, jest krótki i śpieszymy się z powrotem do domu...
A w domu? Zabawa!



Zamiast  blogować, robi to doskonale Natalka ;)



Rządzi! Jaka następna ma być bajka!
Mama musi siedzieć obok, i ani kroku dalej ;)


Radości jest co nie miara ;) 
 A uśmiech mojej córeczki bezcenny!


Czas na ciekawą lekturę! Kolorową i z obrazkami;)


Ale i ona po czasie potrafi znudzić moją Natalkę .. ;)


Po niej jest telewizor i pilot, którym można się przecież też bawić ;)


Bajki!
Teraz w telewizorze!


Klocki, to jest to!


Zawsze jest obok dzidzia, o której kiedyś pisałam tu


Chwila relaksu pod kocykiem ;)


 Natalka tak dużo dziś zrobiła, więc pora spać;)
Drzemka!
Żeby mieć siłę na kolejne zabawy ;)


37 komentarzy:

  1. Świetny uśmiech ma Natalka. :) Uściski dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień pełen wrażeń ;) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe! Skąd ja to znam? U nas to samo, choć ja nie zawsze jestem w domu od rana. Bajki i wybieranie jaka ma być następna - koniecznie! I widzę że i u Was dzidzia rozebrana:)) Nasza wygląda baaaardzo podobnie. Rozebrana i jakieś dziwne ma ręce i nogi:) Ale cóż, widocznie takie sobie upodobały i już!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, uśmiałam się z tymi lalami naszych córek ;) Natalki dzidzia, niestety nie jest już urocza, wielka taka i zawsze musi być rozebrana, nie wiedząc dlaczego ;))

      Usuń
  4. ale rosna nam te dziewczynki :)) Cudowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas jest tak samo,no jeszcze dochodzi "tresura"psa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia , śpiąca Natalka wygląda uroczo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, aż miło przeczytać i z uśmiechem na ustach pooglądać zdjęcia. Podoba mi się, że mimo brzydkiej pogody i tak w Waszym dniu gości spacer ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas podobnie, dużo bajek niestety.
    wszystkie zabawki się znudziły, mama też nie jest już atrakcyjna do zabawy.
    oszaleć można, wiosno wróć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalka jest cudowną dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas to wygląda podobnie. Iga ma dodatkowo koty do potrenowania, Tak profilaktycznie, żeby nie były za grube :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też mamy kotka i tez jest jedną z zabawek ;)

      Usuń
  11. Świetny plan dnia :-D My też już czasem bajki oglądamy, ale krótko bo mój maluch bardzo szybko się nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas równeiż rządza klocki i malowanki:) Miłosz kocha czytac bajki- przewaznie zawsze popołudniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie starcza mi chęci i pomysłów i obchodzimy się bez TV i komputera w czasie zabawy. Ciekawe jak długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka długo żyła bez bajek i komputera, ale ona ma starszą siostrę i ją podgląda co robi, a robić chce co jej siostra ;)

      Usuń
  14. Ile dokładnie ma Twoja Natalka? Córka mojej sąsiadki w czerwcu miała dwa lata i powiem Ci,że nie pobawi się,nie zabawi NICZYM. Z tego co zauważyłam to ogląda ona bajki 15 godzin na dobe,nie przesadzam! Przeraża mnie to ;/ A Twoja mała widze że się zabawi itd. Mój Kamil też w takim wieku się już w miare bawił,czasami kilka godzin ''dziecka nie było''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka ma 2 i 5 roku ;)
      Zabawi się sama, ale nie na długo i wszystkiego jest po trochu ;)

      Usuń
  15. Zajrzałam i widok jakiś znajomy:) Zastanawiałam się ile ta śliczna blondyneczka ma latek. No i tyle co mój Kacperek:) Ja kiedy jeszcze nie miałam dzieci,mówiłam że nie będę im puszczała bajek i na pewno będę tylko zdrowo gotować. W sobotnie poranki kiedy oczy mi się jeszcze kleją,a mały już biega wyspany wręcz dziękuję za to,że ktoś wymyślił niektóre bajki ;D a od kiedy urodziłam drugiego synka,z braku czasu i Kacperek zje z nami smażonego kotleta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. jak Natalka wyrosła, u nas króluje Ciekawski George:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawa w domu to fajna sprawa ;) Szczególnie, że zawsze można coś ciekawego wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  18. słodziutka jest!!!
    matko... jak sobie przypomnę ile takie maluchy mają siły...ja padałam, a mój synuś wiecznie żwawy i gotowy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas również - rządy - "Mama TUBE!" - " Elmo swiat!" - Ja najbardziej się śmieję gdy próbuje powtarzać piosenki :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. boska natalka!!
    najcudniejszy wiek.

    OdpowiedzUsuń
  21. "Dobrze w domu być z mamą, i wieczorem i rano (...)". A ostatnia fota najlepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń