wtorek, 1 października 2013

Modowo z Emilką


Dziś post modowy, a w roli głównej Emilka,  która coraz bardziej zaczyna zwracać uwagę na to co ubiera;)
Już nie kolor różowy, a era Hanny Montany za nami, na szczęście;)
Teraz górują kapelusze, które Emilka uwielbia, kolory raczej stonowane, trend typowy Casual;)
Musi być wygodnie, ale inaczej niż np większość w szkole ;)
Ma swój indywidualny styl, więc wyróżnia się w tłumie.
 Ma swoje zdanie i to ona sama decyduje o tym co kupić, a co nie.
Często mi podpowiada np która bluzka ładniejsza;)
Och pięknieje mi moja dziewczynka;)






kapelusz, marynarka, plecak - Zara
spodnie - H&M


21 komentarzy:

  1. Śliczna jest Emilka coraz bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Emilka wygląda.
    Podoba mi się,że pomagacie Jej w tej "indywidualności"
    Ostatnio gdzieś przeczytałam (w blogowym świecie),że malca w przedszkolu dzieci wyśmiały,bo miał fioletowy bodajże szalik i że dziewczęcy :( Jak dla mnie skandal... Sama uwielbiam "inność" i nie wyobrażam sobie,że moje dziecko ktoś mógłby tak potraktować...

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusze jej pasują:) bardzo dobrze, że ma swoje zdanie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygląda.
    ciekawe, czy Natalka pójdzie w wasze ślady :)
    ps. ja za nakryciami głowy nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka wygląda prześlicznie. I bardzo dobrze, że ma już swój styl a nie kopiuje po innych.
    No ale w końcu ma w domu od kogo się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwa fashionistka Wam rośnie, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ,że nie chce być ubrana jak inne nastolatki :)
    Mam słabość do kapeluszy, tylko do mnie nie pasują a Emilce cudnie w nim!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna dziewczyna!!! super, że lubi się ubrać i kombinuje z ciuchami, a jeszcze fajniej, że ma w tej kwestii swój styl i nie poddaje się wpływom rówieśniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Emilka to super dziewczyna i fajnie, że ma swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza młoda dama:)
    mój Kuba przy Emilce to jeszcze taki dzieciuch...

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle Emilka piekna, dystyngowana, romantyczna, dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Emilka ma super styl. Pięknie wygląda. Wcale się nie dziwię, że tak lubi kapelusze. Bo naprawdę świetnie w nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało spotykane aby dzieci w wieku Emilki miały swój styl. SUPER :)
    Zapraszam na swojego bloga http://zosiulinkowo.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Już to mówiłam, że nie może być inna niż mama. Fajnie wygląda w tym kapeluszu.
    Szerokiej drogi Emilko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka kolej w dorastaniu naszych pociech. Mój starszy syn już też nie da na siebie bezkrytycznie założyć czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna mam, to i śliczna córka:)

    OdpowiedzUsuń