piątek, 20 września 2013

Spotkanie Mam Blogerek w Krakowie - wol.2

Do Krakowa wyjechaliśmy później niż planowaliśmy ;) Jak zawsze na ostatnią chwilę. W drodze pisałam maile do Pauliny i Kamili, żeby się nie martwiły, że będę, ale spóźniona ;)
A jednak, Jurek to dobry kierowca, mimo że nigdy nie jeździ szybko, przyjechaliśmy na czas!
Klub Czuły Barbarzyńca był pod ręką, nie musieliśmy wcale go  szukać ;)
Przed wejściem zamieszanie, mnóstwo wózków, dzieciaczków i mam, ale tatusiowe też byli ;)
Ogromne wrażenie zrobiło na mnie wnętrze i klimat jaki panował w klubie i księgarni
Sami zobaczcie!









Paulina, Żaneta, Kamila i Ola organizatorki!
Dziewczyny wielki ukłon za ogromną pracę w przygotowaniach, to przecież Wasz cenny czas, który poświęciłyście na to, żebyśmy się świetnie bawiły!










Cieszę się, że poznałam cudowne kobiety, matki, mimo że nie ze wszystkimi dane mi było porozmawiać, to przyjemnie mi było przeżywać to spotkanie w Waszym towarzystwie!















Jednak głównymi bohaterami są nasze dzieci, więc miło mi było je oglądać!





















Były zabawy i pyszności na stole!



 







Było dużo o CZU CZU !
Zabawa połączona z nauką i zdobywaniem wiedzy.



Paulina Guzik pełna pasji, która dzieliła się z nami swoim projektem bab and the city


Była również mowa o ząbkach naszych pociech ;)




Następnym razem wspomnę o mojej nagrodzie i wspaniałościach jakimi zostałam obdarowana ;)

A ja tęsknię już za kolejną dawką emocji, rozmów i dzielenia się wszystkim tym co daje nam 
macierzyństwo ;)

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, uwielbiam takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam i tak sobie myślę - spotkanie fajne... ale te dzieciaczki jakie cudne. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że mogłam tam być i znów Cię spotkać.
    Musiałam jednak szybciej uciekać, bo nie chciałam męczyć mojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać,że spotkanie b.udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale impreza! widać, że doskonale zorganizowana! dziewczynom naprawdę należy się za to wielki szacun! dzieciaczki fajne...ten mały w szeleczkach wygląda jak przyszły szafiarz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie mogłam być. Widzę, że spotkanie bardzo się udało. Trochę mnie złości, że wszystko odbywa się w Krakowie. Więc zaczynamy działać w stolicy i na pewno coś wymyślimy!!! Przyjedziesz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, chętnie bym przyjechała, poinformuj mnie jaki termin, to może mi się uda!

      Usuń
  8. Ale macie fajnie z tymi spotkaniami....
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, zazdroszczę tych spotkań, może nastepne we Wrocławiu:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że mieszkasz w Bielsku? :)

      Usuń
  10. Aaale zdjęć! :D Zazdroszczę spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile zdjęć?Łał <3
    Wszyscy zadowoleni,czyli dobrze było <3
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, kto robił zdjęcia, ale są świetne i takie chciałabym robić. Zazdroszczę takich spotkań, ja po pierwsze nie mam dziecka, by się zakwalifikować do udziału, po drugie jestem cholernie nieśmiała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia. Widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zadęcia są fantastyczne, ale myślę, że nawet w połowie nie oddają atmosfery - energia przepłynęła :))

    OdpowiedzUsuń