poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Emilka nastolatką



Jeszcze tylko parę dni i będziemy witać wrzesień, Emilka wraca do szkoły, już do 5 klasy, kiedy to minęło?
Teraz jest czas, kiedy zmienia się najbardziej. Dorasta, a z małej jeszcze nie dawno dziewczynki,  staje się nastolatką. 12 września kończy jedenaście lat;)

Oby lato pozostało jak najdłużej! Za za oknem jeszcze świeci słońce,  można założyć sandały, otworzyć okno na oścież, wyjść spontanicznie na spacer, zbierać maliny na ogródku, czy w jednej chwili zdecydować, że wsiadam na rower!.
Na te chwile, lato i wakacje będę czekać znów cały rok;)









Ps. Okularki są tylko ozdobą;)

28 komentarzy:

  1. Emilce we wszystkim ładnie. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia:) fajna dziewczyna:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rośnie Ci piękna panna :)
    W tym roku 12 września mój syn będzie obchodził pierwsze urodziny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pękna NASTOLATKA po pięknej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna dziewczyna! :)

    oj tak za to wszystko i ja kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. duża pannica już z niej jest :)
    i piękna. rośnie łamaczka męskich serc.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna dziewczyna!!! raptem trzy lata młodsza od mojego syna, hehehe...bedę miała oko na synową;)
    u mojego czorta piąta klasa przebiegła jeszcze spokojnie, w szóstej zaczął pokazywać różki, a pierwsza gimnazjum, to całkowita zmiana - nie poznaję mojego dziecka! mam nadzieję, że teraz w drugiej będzie spokojniej;)
    ale ten czas leci....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że dziewczynki szybciej dojrzewają i Emilka już mi czasem pokazuje różki, ale ona i tak jest grzeczna i spokojna. Natalka to mały czort;)

      Usuń
    2. podejrzewam, że Emilka jest już mądrzejsza od mojego buntownika...wiem, wiem, że dziewczyny szybciej poważnieją...taka nasz przewaga:D

      Usuń
  8. Ona jest poprostu przepiekna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna dziewczyna z niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak te dzieci szybko rosną .. ja też nie wiem kiedy te 4 lata minęły.. niby mało jeszcze ma,ale i tak kiedy to już zleciało ?? ale Emilce pięknie w tych okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Achh.. ten czas leci ! Jak to się mówi najbardziej widać po dzieciach. Moja co prawda ma dopiero 1,5 roku ale dopiero co z brzuszkiem ;)
    Córa śliczna ! Jak to mój mąż mówi "już ostrze noże" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiedziawszy nie lubię, jak się dzieci na siłę postarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto na siłę postarza Emilkę?
      Nigdy tego nie robię, a jak wyżej napisałam, ona dorasta i zaczyna mieć swoje zdanie i swój styl;)
      Okularki są jej pomysłem, zawsze podobne chciała nosić;)
      Zresztą jak miała 3 latka nosiła prawdziwe trzy lata;)

      Usuń
    2. Mi nie chodzi, Olu, o okularki :) Nie wiem, chyba nie pamiętam już, jak miałam naście lat, że się tak czepiam ;)

      Usuń
    3. Paulinie chodzi pewnie o to ze ma dopiero 11 lat a Ty piszesz ze już staje się nastolatka.No ale niestety w tych czasach dzieci bardzo szybko dorastają(wszystko idzie do przodu)nic na to nie poradzimy:(szkoda tylko ze tak szybko dorastają i zaczynają mieć swoje problemy:(

      Usuń
  13. Emilka piekna dziewczyna. Oj, szczerze współczuję, kiedy rzesza tych wszystkich męskich westchnień przyjdzie pod wasz dom;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rośnie Ci córka rośnie .....

    OdpowiedzUsuń
  15. Po dzieciach najbardziej widać, jak nam czas ucieka. I to dzieci powodują, że nie chcemy marnować ani jednej chwili naszego życia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna dziewczynka <3

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jest i bardzo podobna do Ciebie Olu:)

    OdpowiedzUsuń