sobota, 20 lipca 2013

Nasze spacery

Moje dwie lasencje na spacerze, zawsze szaleją wygłupiają się i mnie rozśmieszają ;)
Oczywiście Natalka robi wszystko co jej starsza siostra! A Emilka lubi ją podpuszczać ;))
Natalka lubi grać niewiniątko, słodziutka jest przy tym niesamowicie, jak coś przewinie to oczy biegają jej dookoła, myśli że tego nie widzę lub czasem robi to celowo;) To właśnie ona jest jest tym większym łobuzem, Emilka mimo, że starsza 9 lat jest o niebo spokojniejsza !
Ja naprawdę za nimi nie nadążam ;)
 Wózek z zakupami ciągnę przed sobą i biegam oczywiście za młodszą. Na całe szczęście są wakacje i Emilka na spacery zabiera się z nami, wówczas rola biegacza jej przypada !
Uwielbiam robić zdjęcia moim córkom ;)
























28 komentarzy:

  1. trzymam i wysylam spierasy!

    dziewczyny sa bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalka jest CUDOWNA!!Tak strasznie podobna do mojego urwisa:)Ten sam rocznik,ten sam charakter(tez muszę za nim biegać)Zbliżona data urodzin bo on 21 lipca!No i te oczka,duże,niebieskie, niewinne i zawsze ruszające się w każdą stronę gdy się coś nabroi:) Mezowi życzę dużo zdrówka;)będzie dobrze.Buziole dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej co to za lekarze barany.
    Mam nadzieję, że teraz mu pomogą.
    Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Emilki jaka pannica już.
    Przez czas kiedy blogujesz bardzo wyrosła i spoważniała, takie mam wrażenie.
    wyjaśniła się sprawa Jurka? 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy ;) oby szybko wyzdrowiał .. dziewczynki jak zawsze cudnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córki rosną w oczach ....
    A teraz przez lato jeszcze podrosną ....

    Zdrowka dla męża!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:)Dziewczynki są świetne :)
    Za męża trzymam kciuki i to mocno-jestem również po zabiegu wyrostka.Szybko wszystko się goi,ale trzeba ,,PO'' zabiegu mieć dietę,żadnego wysiłku itp niby jest ok ,ale mąż niech naprawdę uważa nie ma co lekceważyć ,że niby czuję się ok to można wszystko-szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super koszulkę ma Emili ! Kochana bo widziałam komentarz pod licytacją pamiętaj wpłata na stronie szymka siepomaga !!!!!http://www.siepomaga.pl/f/mamserce/c/902 lub przez jednorożca i podpis np. Kasia Kowlaska od Oli wszystko dla mam i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny są obłędne :)) Super z nich siostry i naprawdę super się dogadują jak na taką różnicę wieku. Chyba najwyższa pora by i Tolka miała własnego kompana do zabaw ;) Super zdjęcia. Zdrówka dla męża, sama miałam zapalenie wyrostka - kilka dni z kroplówą i wróciłam do domu ;) A pewni byli,że mnie wezmą na stół ;) Szybko niech wraca do Was dziewczyny zdrowy i pełen sił

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymamy kciuki za Jurka i przesyłamy moc pozdrowień

    córki masz przepiękne i pozytywnie zakręcone :) A jak modnie ubrane :) Super dziewczyny po mamusi !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj trzymam kciuki i szybkiego powrotu do zdrowia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz córki!! I nie dziwię się, że lubisz robić im zdjęcia, ja też chciałabym zatrzymać wszystkie chwile spędzone z moimi dziećmi :) Za Jurka kciuki trzymam i serdecznie mu współczuję..... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym widziała moje dwie zwariowane córy :) I układ podobny Starsza dużo spokojniejsza :) Za to Młoda szatan :)

    Świetne macie córy :)

    Mam nadzieję, że z mężem wszystko ok. I niech szybciutko do was wraca do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuję wszystkim za troskę dla Jurka!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale u Was wesoło! śliczne masz te córy ;)
    no i trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne słodkie dziewczynki:)

    Trzymam kciuki za Jurka!
    Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczynki są przesłodkie. A Emilka wyrośnie na piękną nastolatkę :)
    Zdrowia dla męża!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dziwi mnie, że lubisz je fotografować. bardzo wdzięczne modelki z nich.
    mam nadzieję, że Jurkowi już lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam nadzieję, że z Jurkiem już wiadomo co i jak...:)
    dziewczyny masz świetne! ale tym razem me serce skradła Natalka w tych pasiastych legginsach:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ola mocno trzymam kciuki, aby z mężem się sytuacja wyjaśniła i diagnoza okazała niczym poważnym. Ściskam serdecznie i dodam, że Córy oczywiście booskie! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki dobrą diagnozę i szybką pomoc - a wy kobietki dzielnie wspomagajcie swojego rodzynka...

    OdpowiedzUsuń