czwartek, 25 lipca 2013

Emilkowy świat

Moja córka Emilka za niedługo  mnie przerośnie, numer buta ma już większy niż babcia, włosy długie, najlepiej nosi je rozpuszczone, już żadnych kolorowych spineczek nie chce, słucha muzyki przy zamkniętych drzwiach, chętnie przymierza moje szpilki, a zafascynowanie Hannah Montana już dawno minęło;)
Ostatnio ma ogromne kaprysy, ale to jest właśnie dojrzewanie ;)
To moja ostoja spokoju, dobroci i ciepła.
Dumna jestem z niej bardzo! Kocham ją bardzo;)




Jeszcze się Wam nie chwaliłam świadectwem z paskiem i nagrodą stypendium jakie otrzymała;)
Byliśmy wówczas na wakacjach, a kiedy je później w lipcu odebrała, skakała ze szczęścia, nie wiedziała, że dostanie stypendium;)
I mimo, że jest tylko jednorazowe i kwota pożal się boże ;)) To satysfakcja była ogromna!


A teraz jak mama, uwielbia swojego bloga Emily's blog ;)






25 komentarzy:

  1. modelka ci rośnie ;)
    gratulacje ze stypendium no i czerwonego paska!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała dziewczynka:) do tego inteligentna i piękna...

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz być z niej dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczynka,a może już powinnam pisać dziewczyna piękna Ci rośnie taka i mądra.. tylko pozazdrościć ;) gratuluje świadectwa i stypendium

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że Emilka to już nie mała dziewczynka! Gratulacje świadectwa i stypendium!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy młodej!!! super :) młoda, piękna i zdolna...:)

    buziaki *

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Emilki !! Pozazdrościć córaska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już świadectwo na Emilki blogu :)
    Gratulacje dla niej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje za takie piękne świadectwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze, ze Emilka jednak stawia na wykształcenie. W tych czasach to takie ważne.
    Ja też śledzę jej bloga. Nic dziwnego, ze jesteś z niej dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu nie być dumnym z takiej PERŁY :))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna dziewczynka!!! mam ten sam kapelusik co ona;)gratuluję córci

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję takiej córki! Śliczna i mądra dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądra, piękna, fajna, ale się ma dobrze! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. bo wszystkie Emilki to super dziewczyny przyznam,ze charakterne z nich osoby sama mam corke Emily(mieszkam w stanach)stad angielska wersja moja uwielbia spiewac i tez chce byc slawna piosenkarka .......kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się uda naszym dziewczynkom ;)

      Usuń
  16. Masz być z czego duma, prawdziwy skarb masz w domu :) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna dziewczyna i mega zdolna :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję zdolnej córki:) jest to powód do dumy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajrzałam na blog córki, piękna i inteligentna, tylko gratulować!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ola wygrałaś bliźniaki nie wiem czy wiesz...bo teraz licytacje dziewczyny pozmaykały szybciej ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna dziewczyna z Emilki ...

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie tutaj :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla Ciebie może "pożal się boże" a dla innych to i tak wiele...

    OdpowiedzUsuń