czwartek, 4 lipca 2013

Chorwacja część 2 - plaża

Dziś przedstawiam Wam drugą część naszych wakacji w Chorwacji, a dokładnie nasze plażowanie;) 
Najbardziej mi go brakuje i mimo, że Natalka czasem nie pozwalała mi leniuchować na plaży i plackiem leżeć na ręczniku, to tęsknie za tymi chwilami. Kiedy żar lał się  z nieba, ja mogłam się zanurzyć w wodzie i bawić się w niej z dziewczynkami.
Plaża była betonowa, ale za to morze błękitne i ciepłe. Zejście do wody idealne dla dzieci, dla mnie również bo nie potrafię pływać;)
Nad morze zawsze szliśmy obładowani bagażami, ręczniki, maty, kremy do opalania, książka, wiaderka do piasku ( mimo że plaża betonowa, oddzielnie dla dzieci była piaskownica), picie, jedzenie dla dziewczynek, namiot plażowy, wszelkie dmuchane akcesoria jak materac czy piłka, wózek, duży aparat fotograficzny itp ;)
Zastanawiam się czy tak wygląda zawsze przy dzieciach? Też tak macie ? :))


Do morza mieliśmy niedaleko, wystarczyło przejść trochę lasem i już widać było plażę!
Moment uchwycenia na zdjęciu dziewczynek był cudowny!
Codziennie robiłam im zdjęcia, zawsze byłam na końcu ;)














A tak spędzaliśmy czas na plaży!
Dużo zdjęć ;))



















Wspaniałe chwile, a ten blog jest tak jak album ze wspomnieniami ;)










Następnym razem będzie miasto Zadar, które odwiedziliśmy ;)
Mimo, że planowo pisałam że będzie dziś, to zdjęcia z plaży mnie przerosły, jest ich tak dużo ;))


34 komentarze:

  1. poleżałabym teraz na takiej plaży...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna rodzinka. Tu maleńkie szczęście jest cudowne, jak ona dźwiga to wszystko i jak dzielnie daje sobie radę.
    Ten okes czasu, to najpiękniejsze chwile w życiu kobiety. Warto je celebrować, bo są niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaża jest cudna i ta droga przez las... marzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. to zdjecie, gdzie Nalata czyta gazetę jest rewelka:) wspaniałosci!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia Natalki jak "dźwiga" swoje rzeczy na plażę! No słodkie są po prostu:)
    Jak ja bym chciała choć jeden dzień na takiej plaży spędzić!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się rozmarzyłam. Ale fajne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie i się wzruszyłam....ostatnio ciągle się wzruszam i tutaj się wzruszyłam...pięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jak pięknie :)
    takie rodzinne wakacje - bezcenne!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia.. pamiątka na całe życie Wam zostanie.. ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie jak Natalka czyta gazetę po prostu cudowne :) Śliczne masz te córy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie się ogląda takie pamiątki. Klimat wakacyjny złapałam dzięki Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj u mnie wyjście na plażę wygląda dokładnie tak samo, a może nawet i gorzej bo jednego dziecia więcej...tona rzeczy,ręczników,wiaderek i innych piachowych zabawek- (bo oczywiście każdy musi mieć swój sprzęt!)nie wspominając o wałówce i piciu którego w upalny dzień dzieci potrafią wypić cysternę!
    Tak że wiem dokładnie o czym piszesz Olu,a z drugiej strony jest to najfajniej spędzony czas podczas wypoczynku :)
    Piękne zdjęcia i piękna rodzinka :)

    Pozdrawiam z upalnego Krakowa :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jak miło się wspomina te wielkie wyjścia na plażę;) bo jeszcze trzeba spakować wiaderko, i krem do opalania gdzieś się schował ;)
      Cudowne chwile, mimo bagażu ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  13. Świetne klimatyczne zdjęcia wakacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że wyjazd udany.
    Buzie szczęśliwe i uśmiechnięte, miło oglądać takie zdjęcia.Super z was rodzinka.
    Trzymaj teraz kciuki, żeby nam pogoda figlów nie spłatała i pozwoliła choć 2 dni spędzić na plaży:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham Chorwacje i nigdy nie przestane tam wracać :) Cudowny kraj,a Wy piękni!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Natalka czytająca gazetę boska!
    A Emilka wygląda jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 gwiazdy i gwiazdor ! Cudnie się na was patrzy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia, piękna pogoda.. ah od jutra czeka mnie to samo tylko na KOSie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia i najlepsze te niepozowane:)Córeczki śliczne,widać po Was,że szczęśliwa z Was rodzinka:)Aż miło się na Was patrzy:)
    pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę oglądać po zazdroszczę hehe.
    Najlepsza jest Mała czytająca gazetę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chcę już wakacji ..... boskiego leniuchowania ....
    Widać ze mieliście beztroski czas....

    Nasz blog to też w pewien sposób rodzinny pamiętnik a raczej fotopamietnik ....
    I tak lubię traktować to miejsce....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia :)
    Taki relaks to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne fotki...widać,że wyjazd udany...oczywiście czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj zazdroszczę wam wakacji w Chorwacji, super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko, ale tam pięknie i to wszystko Wasze :D
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcie małej z gazetą wymiata, ta poważna mina :D Emilka mnie "przeraża", na niektórych fotach wygląda tak kobieco, tak poważnie, tak pięknie, że aż trudno uwierzyć, że jest taka młoda. Prawdziwa piękność. Ola te zdjęcie Twoje tyłem jest przepiękne, takie sexy

    OdpowiedzUsuń
  27. to prawda, że blog jest takim albumem ze wspomnieniami...wspaniały pamiętnik:))
    Natalka jest taka maleńka na kolanach u taty:D a Emilka ma figurkę po Tobie! śliczna dziewczynka!
    po mamuni!;))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Błogostan od was bije - mam wrażenie że miejsce nieistotne - że wy razem tworzycie taki loveklimat :)))) Fantastyczne kadry - bo takie prawdziwe!:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic dodać nic ująć:) Starsza córka jest bardzo podobna do Ciebie-właściwie to cała mama:)
    Piękne zdjęcia-aż się rozmarzyłam -super wakacje w takim miejscu..heh

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie. Widać, że wypoczęliście na całego. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń