sobota, 8 czerwca 2013

Przygotowania do wyjazdu

Za tydzień wyjeżdżamy na wakacje, w związku z tym mam wiele spraw na głowie. Dziś zrobiłam długą listę co zabrać ze sobą. Najwięcej bagażu ma oczywiście Natalka;)
W Chorwacji mamy pokój z aneksem kuchennym, będę sama gotować, dlatego muszę zabrać ze sobą jedzenie, oczywiście co się da bez problemu przewieść, ale zakupy trzeba zrobić.
Kota w dobre ręce oddać, więc czeka nas wizyta u babci, lekarstwa sprawdzić, czy się nie przeterminowały, olejki do opalania dokupić, kosmetyczkę zaliczyć i ubezpieczyć wszystkich na podróż. Dużo tego, więc przed wyjazdem będzie mnie mało na blogu i u Was ;(
Na szczęście słońce się pokazało, więc wszyscy korzystamy spacerując, tylko choróbsko się mnie jeszcze trzyma ;(
Emilka też ma dużo roboty z nauką, bo przecież ostatnie dwa tygodnie jej nie będzie w szkole.
Muszę ją przypilnować, żeby poprawiła przyrodę, która może jej popsuć czerwony pasek.
Natalce udało mi się kupić uroczy strój kąpielowy, a dla siebie zdobyłam w przecenie przepiękną torbę plażową! Zawsze o takiej marzyłam ;)
Ale o nich w następnym poście ;)

Zostawiam Was z Emilką.




 



27 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi. :) Kuruj się szybko bo szkoda wakacji. :) No i życzę miłych przygotowań i udanych wakacji.:) Śliczna modelka rośnie, wiem że na pewno da sobie radę z przyrodą i czerwonym paskiem. :) Pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze tak szybkich wakacji ale najbardziej zazdroszcze Wam odkad Was obserwuje zazdroszcze takiej pieknej corki jaka jest Emilka jest jak marzenie urode ma boska poprostu!!!! Jak z obrazka.. Uwielbiam jej zdjecia...
    Milych wakacji
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak najgorsze te przygotowania, ale zrekompensowane będą wypoczynkiem.
    autem jedziecie?
    na jak długo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty nas tymi wakacjami kusisz:D
    piękna Emilka:) rośnie Ci modelka jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wszystko doskonale ogarniesz, widać, że jesteś perfekcjonistką więc wszystko pójdzie jak z płatka a wakacje będą bardzo udane.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie...u was juz prawie wakacje:))) gorzej z tym pakowaniem:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu Wam życzę.
    Emilka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kupiłam Ali strój na wyjazd.
    Wygląda w nim jak mała truskawka, taka jest słodka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pierwszy wasz wyjazd więc na pewno wszystko spakujesz :)
    Życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak z małymi dziećmi na wakacje to jest zawsze kłopot, bo wiele rzeczy trzeba wziąć...
    współczuję Tobie tylko tego gotowania na wczasach
    ja mam właśnie taką zasadę, że jak wyjeżdżam to robię sobie urlop do garów

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapakuj wszystko, żebyś niczego nie zapomniała ;) I wypoczywajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje tuż tuż.....
    Troszkę jest tych przygotowań ale później to sobie odbijecie
    Zdrowej i pakuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilka jest piękną dziewczyną! :) I na pewno poprawi tą przyrodę, trzymam kciuki :) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten klimat przygotowań do wakacji. Miła adrenalina.

    OdpowiedzUsuń
  15. J ateż uwielbiam przygotowywac się do wyjazdyu - niektóre czynnosci (jak np. zakupy) sprawiają, że czuje się już jak na urlopie - (ciekawam tej torby plażowej :)))))
    Pozdrawiam i jak najwięcej haczyków na liście życzę :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nam się marzy Chorwacja za rok :) To byłby mój 6 raz, Chłopaków 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przygotowania pełna parą! Emilka jest przepiękną dziewczyną.
    Czekam już z niecierpliwością na kolejnego posta:)) I miłych przygotowań życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie macie :D udanego wyjazdu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń