wtorek, 11 czerwca 2013

Akcesoria na plażę

Ja pozostaje w temacie naszych wakacji, które zbliżają się wielkimi krokami :))
Przedstawiam Wam  obiecaną torbę plażową i nasze stroje kąpielowe!



                                         Torba plażowa z dużej przeceny firmy Top Secret



Strój dla Natalki firma H&M


Strój dla Emilki - Allegro 
( Ona sama zdecydowała, że w tym  roku chce czarny, kolorowe już nie dla niej ;)


Mój jest z H&M, ale muszę przyznać, że mam jeszcze inne z tej firmy, 
które biorę ze sobą na zmianę ;)



Jesteśmy gotowe na plażowanie!!!



          A tu tworzy się ogromna lista potrzebnych rzeczy, które musimy ze sobą zabrać ;)

29 komentarzy:

  1. Udanych wakacji!
    Stroje bardzo ładne i świetnie skompletowane kapelusze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opalać się już możecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh przygotowane i w pełnej gotowości.:)
    Emilka już duża panna i nie potrzebuje kolorowych strojów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalki strój śliczny, nawet nie wiedziałam, że w HM są takie ładne. muszę się wybrać póki rozmiary jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzenie listy to dobra sprawa :) Też zawsze tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torba faktycznie przesliczna ;) ja do teraz lubie pstrokate stroje ;D Twoj mnie zauroczyl ;) lista ogtomna .. milego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lista.. chyba też pora ją spisywać. Olu zainspirowałaś mnie spodniami w kwiaty.. kupiłam i mam. Poczekam jak wypoczniesz i sama ocenisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm - ja tu widzę 3 królowe plaży - oczywiście każda w swojej kategori wiekowej :))) I te kapelusze - uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego wypoczynku kochana! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stroje,genialne kapelusze i kosz,który też mi się marzy ;) Będziecie - jak to moja Tola mówi - "damy na plaży" ;) Przy dzieciach te listy chyba zawsze muszą tak wyglądać. Jeszcze raz udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed każdym wyjazdem też zawsze tworzę sobie listę,aby niczego nie zapomnieć :) Kostiumy prześliczne i fantastyczne kapelusze,będą z Was piękne plażowiczki :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stroje! I te kapelusze! Już nie mogę się doczekać naszego plażowania. Życzę Wam wspaniałego wypoczynku i cudownych wspomnień.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to plaża będzie wasza! A torbę mam podobną i jest ulubiona latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Aż mi się wakacje zamarzyły.I plaża!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki słodki strój dla dzidzi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już czuć zapach lata! Piękne stroje ale torba jest najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zawsze robię listy przed wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarny strój jest extra ! Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ahhh marze o wakajah, o morzy, pogodzie...ale to dalekie plany :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super stroje, ja też zawsze tworze listę potrzebnych rzeczy, udanych wakacji!!1

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie bedziecie wyglądały na plaży:) miłego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    chciałam zaprosić na mojego bloga, prace z dziećmi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Stroje kąpielowe są boskie :)

    OdpowiedzUsuń