sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka!

U nas w mieście są dni Skoczowa, które trwają cały weekend. Zabawy, śpiewy, budy z piwem, pełno balonów, popcorn i kiełbaski. Hałas i nic więcej ;)
W tym roku kiepsko zorganizowany, ale to tylko moje zdanie!
 A może ja już się starzeję i nie rajcuje mnie taka forma spędzania czasu, albo pogoda nie nastraja mnie optymistycznie, u mnie jest tylko 16 stopni, szaro buro i czasem pada ;(
Dziś rano na spacerku oglądaliśmy stragany i znudzonych sprzedawców, ludzi mało, ale cały ten rozgardiasz dopiero się budził do życia.
Szkoda, że zabaw dla dzieci z okazji ich dnia nie było, albo były po południu, chociaż w programie zajęć się ich nie doszukałam ;(
Ale to nic, my w swoim towarzystwie się nie nudzimy!
Zabawy były w domu ;)
I oczywiście były lody!







Dziewczyny bawiły się ciastoliną, ile przy tym jest zabawy i radości!







Natalka pozwala czasem tylko Emilce się nakarmić ;)



 Kochana Emilki i Natalko, życzę Wam jak najdłużej beztroskiego dzieciństwa! 

Emilko, żeby Twoje marzenia zostania gwiazdą rocka się spełniły, pięknie śpiewasz i grasz na gitarze - pamiętaj!
Natalko, uwielbiasz motory ( swoje diuny, które tak nazywasz) może kiedyś będziesz miała swój prawdziwy ;) 

32 komentarze:

  1. słodkie są az miło się patrzy na nie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane rockandrollowe dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjęcia dziewczynek, co nie znaczy że nie Twoje. ;) U nas też nie widziałam żeby coś było ciekawego dla dzieci. Pogoda do bani, marznę w domu. żeby jak najszybciej się ociepliło bo zamarznę tu. :( Miłej niedzieli życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastolina pewnie nadrobiła wrażeń za kiepską pogodę :) zdjęcie z zupą rozczulające:) Wszystkiego najpiękniejszego Dziewczynki!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego dziewczyny :)
    u nas ciastolina codziennie idzie w ruch :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne dziewczynki.
    uwielbiam na nie patrzeć, widać od razu siostrzaną miłość.
    cudowny widok.
    ps. ja mam dziś ochotę na lody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękne córeczki :)

    Twój mąż pewnie pęka z dumy mając taką piękną żonę i cudowne córeczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu widać siostrzana miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super siostry!buziaki na dzień dziecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge sie napatrzec na śliczne dziewczyny;) Zapewne wyrosną na gwiazy!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się pięknie razem bawią:) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie wyglądają
    Emilka jest fantastyczna starszą siostrą!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia aż uśmiech na mojej twarzy pojawił się mimowolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne marzenia... niech się spełnią obu dziewczynkom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spędzony dzień dziecka, bardzo kreatywnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla dziewczynek. Olu, jak zawsze przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mała była zainteresowana ciastoliną czy bardziej tym co robi siostra?
    Zastanawiałam się nie raz czy ciastolina byłaby ok dla Ali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka bardzo lubi bawić się ciastoliną. Bawi się nią często sama, bez Emilki. Polecam, jest lepsza od plasteliny, która jest twarda i zostawia ślady na stołach czy podłodze.

      Usuń
  18. Oby dziewczynkom marzenia się spełniły

    OdpowiedzUsuń
  19. od kiedy mam dzieci boję się, że popełnią takie same błędy jak moje albo ze Jasiek będzie miał motor....poważnie, tylko nie motor!!!:) Buziaki dla Was cudne Kobitki!

    OdpowiedzUsuń
  20. To musiała być świetna zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje smyki,tez lubią ciastolinę:) tylko te zbieranie tego....;)Pozdrawiam cieplutko ze słonecznego GELSENKIRCHEN;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Emilka tak dba o Natalke - słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super masz pomoc w Emilce. Zazdroszczę, też przydałby mi się jakiś mały pomocnik przy Chłopakach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te Twoje dziewczyny.
    Emilka jaka opiekuńcza dla młodszej siostry.
    Miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodkie są!
    Dołączam się do życzeń, by rzeczywistość świata nie zmieniła ich dziecięcego spojrzenia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam patrzeć jak dziewczynki opiekują się sobą nawzajem...

    OdpowiedzUsuń