czwartek, 30 maja 2013

Nasze do ramki zdjęcie! + moja wygrana

Babcia z dziadkiem nas dziś odwiedzili i na spacerku poprosiłam ją o zdjęcia całej mojej rodzinki!
Babcia pstrykała, źle nas widząc w obiektywie, a tu Natalka nie była chętna żeby się uśmiechać,  Emilka po chwili  powiedziała koniec, a Jurek patrzył w inną stronę i tylko ja jedyna się mizdrzyłam pięknie do babci ;))








 Jest! Udało się ! To może być ;)


W nagrodę lody! ;)



 Moja wygrana u Mio i Mao ! Witaminy! W sam raz dla dziewczynek. Przydadzą się jak najbardziej! Dziękuję ;)





28 komentarzy:

  1. cudownie razem wszyscy wygladacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna z Was rodzina!
    im więcej osób, tym gorzej o dobre zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia:) Ale masz Ola szczęście znowu jakaś wygrana! Gratulacje :) Zajrzałam na bloga Emilki jeny wspaniałe zdjęcia takie naturalne zresztą jak wszystkie u Was. Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna rodzinka:) brawo dla Babci - wyszło super:) u nas zawsze jest problem z takimi grupowymi zdjeciami

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas w ogólne nie ma opcji zrobienia wspólnego zdjęcia, chłopcy są nieugięci

    OdpowiedzUsuń
  6. rodzinka jak z obrazka :) super
    gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatnie do ramki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie każdy w inną stronę jest zabójcze i chyba ono najlepsze do ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna z Was rodzinka!
    A zdjecie faktycznie sie udalo! Idealne do ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rodzinka. :) Nagrody gratuluję. :) Zdjęcia ciekawe, naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, kochająca się rodzina to i zdjęcia piękne... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są takie zdjęcia:) A lody po takiej sesji zasłużone ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście ostatnie z sesji jest najlepsze :) Przydałoby nam się takie rodzinne ujęcie, bo na naszych zdjęciach zawsze kogoś brakuje ;) Ale nabrałam ochoty na lody!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo słabej pogody humory Wam dopisują. Super foty :) I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję wygranej!
    fajne zdjęcia,my jakoś mało mamy takich wspólnych...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Jesteście cudowną rodziną i gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah, ale się babcia musiała napstrykać, żeby zdjęcie wyszło:)
    Ślicznie wyglądacie w komplecie.
    A witaminki- super prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. heheheh jaka boska sesja :))))az się sumiacham cały czas jak to oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna z Was rodzinka!
    Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna z Was rodzinka!!! zrobienie idealnej rodzinnej fotki, to naprawdę wyczyn...babci się udało:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny taki spacer. Wyglądacie super!
    Mała jest strasznie podobna do taty, wypisz-wymaluj.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie tylko moja mama obcina głowy :D świetna rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia ;) Gratuluję wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie "serce pęka od nadmiaru piękna":)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne pozytywne fotki..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń