niedziela, 26 maja 2013

Modowo z udziałem Emilki

Dziś modowo z mają małą fashionistką Emilką.
Emilka jest moim osobistym fotografem, często to mi robi zdjęcia na bloga o moodzie, ale czasem role się zamieniają ;)
Zdjęcia Emilki zapewne pojawią się na jej blogu  Emily's blog, tam również znajdziecie inne równie ciekawe.  To niebawem, bo teraz nauki dużo, tym bardziej, że już w połowie czerwca wyjeżdżamy i rok szkolny zostanie skrócony! Dla tych którzy nie wiedzą, nauka w szkole trwa do ostatniego czerwca, nie tak jak za moich czasów do 24  czerwca.

Emilka ma na sobie wzorzyste spodnie tzw. szarawary, bardzo wygodne, z lekko obniżonym krokiem. Torebkę i kapelusz Zary, mamy na spółkę. Kapelusz kupiony na dziele dziecięcym, lubię tam czasem kupować nie tylko akcesoria, torebka miała być dla mnie, ale się dzielimy ;)
Niech tylko urośnie Emilce stopa do mojego rozmiaru, to za niedługo będzie pożyczać moje szpilki!














spodnie, torebka, kapelusz, sandały - Zara
kurtka H&M


33 komentarze:

  1. Pięknie wygląda Emilka. Mała modelka i jaka ładna! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu już niedługo będziecie nie tylko butami i dodatkami się wymieniać.
    opróżni Ci całą szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory pamiętam jak to moja mama pożyczała ode mnie różne ubrania. Głównie były to topy i szorty, bo jak mieliśmy jechać nad wodę okazywało się, że ona ma prawie same garsonki :) Była tak szczupła, że wchodziła w szorty 13-latki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Rośnie modelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle przepięknie Emilka wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, Emilka pozuje jak prawdziwa modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm my z mamcią do dziś okupujemy swoje szafy od czasu do czasu - mamy prawie ten sam rozmiar - (góra) - / stopy także- różnica ok 0,5 numera a torebki (tu nie ma ograniczeń) ;))) - jak się ma taką mamę/laskę - to tak jest - więc się nie ma co Emilce dziwić :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. tak zgadzam się z corką, niedługo bedziecie razem tworzyć garderobę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że tak sobie pomagacie w prowadzeniu bloga.
    A tak swoją drogą to niezły z niej fotograf bo modelka to wspominać już nie muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tradycyjnie przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że rośnie kolejna finalistka Top Model :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Emilka wygląda bardzo ładnie w tym zestawie.
    Śliczne są te spodnie.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, sama bym się tak ubrała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Już nie mogę się doczekać aż Martynka zacznie mi z szafy ubrania podbierać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie sliczne spodnie i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Emilka wygląda! Ma taką delikatną urodę.
    No i myślę że jak jej urośnie noga to nie tylko ona będzie się z tego cieszyć, Ty również, wtedy będziecie się dzielić nie tylko kapeluszami i torebkami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna Córa, taka delikatna i subtelna. Wyrośnie z Niej śliczna kobieta!
    Też miałam chrapkę na te spodnie, ale jednak zrezygnowałam na rzecz innych. ;)
    No i fantastyczne zdjęcia zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. no no no....
    nie boisz się konkurencji blogowej:))))?
    bardzo ładna się robi się ta Twoja córeczka

    OdpowiedzUsuń
  19. super kolory! a spodnie są genialne :)
    pozdrawiam Was dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja. A Emilka modelka jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Emilka pozuje jak prawdziwa modelka.
    Bardzo mi się podobają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie spodnie sama bym sobie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. W tych szarawarach i sandałach wygląda prawie jak księżniczka Jasmina ;-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Emilka jak modelka :) śliczna z niej dziewczyna .. o i mam dla Mki te same sandalki jeszcze z zeszlego roku .. okazało sie,ze noga nie urosła i będa tez na to lato :) a spodnie świetne,tez nam w Zarze w oko wpadły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna sesja i jak zwykle cudna Emi, oglądam i oglądam już kilka razy te zdjęcia! Dziękuję za przesyłkę, doszła, aż pisnęłam z radości a jutro mam imieniny więc normalnie prezent heh :))) dziękuję :**************

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity kolor torebki, przyciągający :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, your are such a stylish girl and your outfit looks great! Love the bag and the pants so much! Casual and cute!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna modelinka <3 Uroda u Was w rodzinie widzę nie ginie :))

    OdpowiedzUsuń