środa, 3 kwietnia 2013

Wygrana w konkursie szpilkowym i ubranka Natalki


Dziś trochę chwalenia się ;)

Zdobyłam trzecie miejsce w konkursie szpilkowym u Iwonki z bloga Ona ma siłę.
Iwonka otrzymała wyróżnienie w konkursie Blog roku 2012, za czarowanie zwykłej, szarej codzienności. Za znajdowanie piękna w każdym dniu, który przeżywamy. 
Wszystko to znajdziecie na jej blogu, za to ją uwielbiam.

W konkursie miałam przedstawić swoje ulubione szpilki
Zdjęcie pt. "Szpilki w wielkim mieście"



Nagrodą były naklejki personalne ze zdjęciem i adresem!




Zmieniając temat.
Ubranka po Natalce mam zamiar oddać koleżance, ale do niektórych mam wielki sentyment.
Parę z nich, chciałam odsprzedać.
Wszystkie są  jak nowe, zadbane, czyste!
Może jest ktoś chętny je kupić;)


Kappah, rozm 62, Sukienka 2+1 cena 15 zł.


Zara, rozm 76, sukienka jak mgiełka! 15 zł.


Wójcik, sztruksowe spodnie, regulowane w pasie, rozm 68, 20 zł.


Wójcik, golf do kompletu spodni, rozm 68., 10 zł


Wójcik, spódniczka bombka, uwielbiam ją! rozm 68, 15 zł

Przesyłka gratis!


33 komentarze:

  1. Genialne zdjecie! Mistrz! Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie :):) Ola jakie te rzeczy biało niebieskie są śliczne!!! dzieci jednak mam za duże ;) Gratuluję wygranej jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, zdjęcie jest naprawdę pomysłowe i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Zdjęcie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie niesamowite, już wcześniej u Iwonki się nim zachwycałam:) Gratulacje wielkie Olu:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie jest boskie:) Masz talent Kochana naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super to zdjęcie :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brawo! a do ubranek my też mamy duży sentyment i ciężko się z nimi rozstać

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcie!a ubranka na Maje za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia, zdjęcie boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcie ze szpilkami, GENIUSZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej. gdyby nie to, że po Emilce mam pełno ubranek dla helenki, bym kupiła sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :)
    Super zdjęcia :)
    Ciuszki również bajeczne,

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęciem zdeptałaś konkurencje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne to zdjęcie. Bardzo kreatywne.
    I podpis w 100% wpisuję się w niego.;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcie, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sobie przeklnę nawet, zdjęcie w w szpilkach zajebiste!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna nagroda i boskie zdjęcie, na serio cudne, piekny pomysł, piekne buty, rewelka. Ciuszki świetne, ale na mnie za małe ;) na córkę moją także. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjna fota :D

    Gratki kochana :-)

    a ciuszki kapitalne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia kapitalne, gratuluje wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej :) Ubranka prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. B.pomysłowe zdjęcie!!!
    I jak temat zdjęcia dodaje uroku :D

    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwie pierwsze sukienusie super. Szkoda że moja Chrześnica tak szybko rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjny pomysł na zdjęcie konkursowe, mistrzowski wręcz :)

    OdpowiedzUsuń