poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Relacja ze szkolenia - pralka Bosch !

Nie miałam pojęcia, że tak wiele zmieniło się w praniu!

Oświecili mnie na kursie w Warszawie, w showroom'ie  w siedzibie Boscha, na które zostałam zaproszona wraz z Jurkiem.

Wykłady i prezentację prowadził miły Pan, który w sposób profesjonalny i merytoryczny, przedstawił nam te „czary mary”  jakie wyczyniała zaprezentowana pralka i suszarka.
Pochwalę się, że  pralka Bosch Home Professional WAY32740PL, na dniach do mnie przyjedzie! Będą ją testować i dzielić się z Wami na blogu wrażeniami, tymi pozytywnymi i negatywnymi, jeśli takie się znajdą!

Ale od początku – mam starą pralkę, która mnie ogromnie stresuje, bo wiele rzeczy nie mogę w niej doprać. Wszystko to co nie doprane  moczę przez dwa dni i piorę po raz drugi.
Od momentu, kiedy zobaczyłam to piorące cudo, a które dostanę do testowania – mój stres nie istnieje, już na szkoleniu odetchnęłam z ulgą ;)

Dzisiaj pokażę na zdjęciach i opiszę co działo się na szkoleniu.






Jak już wspomniałam w bardzo uroczy i obrazowy sposób wykładowca przygotowywał nas do testowania pralki . Prezentował jej działanie i możliwości. 

Szkolenie odbyło się w bardzo przyjemnej  atmosferze.  
Słuchałam prowadzącego z wielkim zainteresowaniem i zachwytem. Opowiadał nam  w czym prać, jak długo  i dlaczego! 

Dowiedziałam się, że ta pralka ” nie kłamie”,  jeśli jest w instrukcji napisane, że wsypujemy do pojemnika określoną ilość proszku, to dokładnie tyle wystarczy. Dotychczas nie wierzyłam w to i za każdym razem dosypywałam więcej proszku  i „ nici z tego” – sprawdzę to w trakcie testowania i Was o tym poinformuję!

Zaprezentowana suszarka także rewelacja! Wysuszone w niej pranie było puszyste, mięciutkie  i pachnące! –nie niszczy tkanin.
Taka suszarka to wspaniała rzecz, dzięki niej zniknęły by takie widoki , które nie dodają uroku pomieszczeniom;)


  
W kwietniowych postach będę Was informować jak pralka się sprawuje i jakie są jej możliwości.

Wiosna to doskonały czas na testowanie, po zimie nagromadziło się wiele rzeczy do prania  np. koce, firany, zasłony kołdry itp. –„ dam jej w kość” i o wszystkim szczerze poinformuję.

W czasie szkolenia zostaliśmy poczęstowani pyszną kawą, kanapkami i owocami.
 Poznałam inne  mamy blogerki, które też będą testować pralkę, pozdrawiam dziewczyny!


Do domu wróciłam pełna wrażeń i z prezentami które Wam przedstawiam poniżej:



Z całą rodziną czekamy na to piorące cudo, dziękujemy firmie  Bosch, że sprawiła nam tyle radości !



27 komentarzy:

  1. Ja ma pralkę tej firmy już chyba 10 lat i jestem mega zadowolona, ale pewnie teraz jest super-doskonała.
    Udanego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze....Zapraszam na konkurs http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/04/konkursik-na-dobry-poczatek.html

      Usuń
  2. Z wielką chęcią będę czytać opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to mam taką strasznie starą pralkę, ale jeszcze działa :D
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny gadżet do testowania dostaniesz!!! ja mam pralko=suszarkę i za nic w świecie jej nie oddam nikomu!!! uwielbiam to że w ciągu jednego dnia robię pranie białego, czarnego i koloru i od razu wyciągam suche... a jak się miało w domu małego bobasa to była zbawieniem jeszcze większym bo czasu na nic nie trace... pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) ja to z chęcią bym się na samo szkolenie wybrała. Mam jeden ulubiony program i na nim piorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzący zdecydowanie mnie zaskoczył swoim entuzjazmem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :). Świetne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Wam. moja pralka na wykończeniu i źle dopiera.
    nie mogę się doczekać recemnzji.

    OdpowiedzUsuń
  9. warto przeczytać opinię, na pewno kiedyś mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!:) I gadżetów dużo;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podobne zaproszenie, ale zrezygnowałam. Ciekawe jak Tobie pójdzie dogłębne zapoznanie się z pralką :)
    Dużo gadżetów i to bardzo ciekawych :) Mam nadzieję, że będziecie w 100% zadowoleni :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ha, perfekcyjna Pani Praczka :D

    czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego testowania!czekamy na relacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawił mnie ten post-akurat jestem na etapie wymiany starej pralki, poczekam na Twoją opinię. Z reklamy Boscha na banerze dowiedziałam się o konkursie, może uda mi się coś wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie, że będziesz mieć takie cudo do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy rzeczy się dowiedziałaś - musisz koniecznie napisać tu, czy w praktyce też to się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego testowania :D zapraszam do nas http://fotografujemy-gotujemy-testujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja się do Ciebie przeprowadzę, albo tylko moje pranie Ci przyślę :P
    Mi się marzy suszarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajnie :) już na którymś z blogów czytałam o Panu Sławku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta praleczka, już wcześniej się jej przyglądałam :))
    Moja obecna coś ostatnio bardzo "rzęzi" przy praniu i boję się, że jak tak dalej pójdzie to będę musiała się rozejrzeć za nową.

    OdpowiedzUsuń