piątek, 12 kwietnia 2013

Słownik Natalki

 Wyniki moczu Natalki są bardzo dobre! Dziękujemy wszystkim za trzymanie kciuków ;)
 Dla tych, którzy nie wiedzą - Natalka trafiła do szpitala z wysoką gorączką i z ostrym zapaleniem pęcherza moczowego. Teraz już jest dobrze, choć badania moczu często musimy powtarzać. Jak się cieszę!

Moja Natalka ma swój słownik słówek. Uwielbiam ją słuchać kiedy coś mi tłumaczy, o coś prosi, lub nie zgadza się z moim zdaniem;)

Dziecko ma jednak ogromną wyobraźnię!
I tak:
piłka  to  apa
miś to mynio ( jako liczba  pojedyncza ;)
teletubisie inaczej misie to mynie ( liczba mnoga ;)
czekolada to kaka 
smoczek to baja
Największym hitem jest imię siostrzyczki!
Emilka nazywana jest przez Natalkę Achią!

Skąd jej się to wzięło, nikt nie wie;))
Zupełne dwa różne wyrazy, inne, niepodobne;)
W domu się słyszy Achia, Achia i wszyscy wiedzą o co chodzi. Już sama Emilka się z tego śmieje, choć na początku obrażała się na  Natalkę;)
Teraz jest Achią dla swojej ukochanej młodszej siostrzyczki;)



Fryzurkę Natalki wykonała Emilka;)



  



Natalka na czole ma guza. To wynik wygłupów dziewczynek;)


24 komentarze:

  1. Cieszę się, że wyniki dobre ;)
    To Emilka ma już pseudonim wybrany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak różne, a tak podobne:) niesamowite :)
    ps. widzę, że Natalka też lubi okulary:) tak samo jak Martynia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszne te nasze dzieciaki, a okres jak zaczynają mówić i przekręcać jest najzabawniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wyniki sa dobre!
    dziewczynki cudownie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam , że wyniki będą super. Cieszę się . Dziewczyny są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę, że pokonaliście chorobę!
    rzeczywiście niektóre słowa dzieci wymyślają niestworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super że wyniki dobre :)fajnie te słownictwo Natalki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh dobre - ja ponoc jak bylam mala moiwlam na slimaki- pimpaki a moja Oli na kopytka mowiła pypytka :)za duzo kucyków my little pny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne córy!

    jaka mama taka... :)
    tak więc bardzo mi się podoba ta Achia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, ze wyniki super!
    U nas Miko ma jedno wymyslone slowko ARA na wszystko czego poprawnie nie ppotrafi nazwac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że z Natalką już lepiej. Sama jeszcze pamiętam ten strach przy pierwszych badaniach Majki po wizycie w szpitalu...
    Moja Majka na Kubę woła Ada i też nie mam pojęcia skąd jej się to wzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I super, Wy nie musicie wiedzieć skąd Natalka wzięła te słowa ;) niech ma swoje tajemnice :D Ważne, że wiecie o co chodzi :)
    Fryzurka normalnie pierwsza klasa! Brawo dla fryzjerki!

    OdpowiedzUsuń
  13. super że wyniki dobre nie mogło być inaczej!dziewczynki śliczne jak zawsze, moja Maja też czasem wymyśla wyrazy i tak makaron to kaku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wyniki moczu są dobre. Oby i moje takie były.;)
    Podoba mi się ta "ACHIA" :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę sie bardzo, za dobre wyniki badań. my w pon sie będziemy badać w wynik będzie w tygodniu. obie dziewczynki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to dobrze, że Natalka czuje się lepiej:) niezła z niej gaduła, ja ciągle czekam na moment gdy Boryś zacznie mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dwie ślicznotki... zakupiłaś już strzelbę? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. najważniejsze, że jest zdrowa!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. super, że NAtalka wraca do siebie :))) Dzieciaki potrafią zadziwiać, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja córa ma juz 2 i pół mówi juz wszystko ale smoczek to "nyno" i koniec . śliczne dziewczyny pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalka to będzie dobra Agentka ;)))) czuję to ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, dzieci które zaczynają mówić są boskie :) Zapraszam do siebie, też mam dwie Córeczki, pozdrawiam:
    http://mama2c.blogspot.com/
    ps. stylizacje-super!

    OdpowiedzUsuń