środa, 17 kwietnia 2013

Samodzielność Natalki i nauka jak prać

Już jest!
Od dzisiaj stałam się użytkowniczką cudnej i  niezbędnej w każdym domu pralki Bosch !
Jutro pierwsze testowanie!
W piątek podzielę się z Wami moimi wrażeniami na temat prania.
Ona ma tyle funkcji, że muszę je wszystkie opanować!
Trzymajcie kciuki;)



Więc dziś krótko;)
Natalka powoli chce już jeść wszystko sama i różnie z tym bywa.
Zazwyczaj większość ląduje nie w buzi, a obok np na bluzce( oj będzie pranie ;)







 Uwielbia oglądać gazety.



A najbardziej grzebać w nosku ;)
Jak znajdzie kozę, to woła szczęśliwa kozia, kozia! 
Jest przy tym taka urocza ;)
  

Frajdą jest mycie ząbków!



17 komentarzy:

  1. Super produkt do testowania:))
    powodzenia:)
    ps. u nas są kipki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyszedł taki czas, wszystko siama :)
    rosnie Ci mała dama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na pierwsze wrażenia z testowania !! Co do samodzielności u nas tez cały czas jest siana, siana.. Efekt - obdarowany nos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalka już coraz bardziej samodzielna się robi, super !

    A co do pralki, ciekawa jestem, ja do teraz ani razu prania nie nastawiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, sprzęt pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. siam, siama :) fajny etap, przynajmniej dla dziecka :)

    a praleczkę widziałam ostatnio w akcji na warsztatach, fajna, fajna! :)
    tym bardziej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moja pralka od 12 lat nie chce się popsuć. Normalnie niezawodna mi się trafiła. Kiedyś chyba bardziej się przykładali do produkcji sprzętu AGD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliśka też lubi pogrzebać sobie w nosie,chyba każde dziecko ma taki "kopaczy " etap:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak te dzieci szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na twoje wrażenia :) jestem bardzo ciekawa Twojej relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Majka od trzech miesięcy sobie sama ząbki myje :O a ma teraz niecałe 16. lubi to po prostu!

    a pralka do pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra pralka to podstawa:) Podziel się opinią koniecznie.

    Faktycznie, Natalka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pralki zazdrościmy a Natalka to już duża dziewczynka więc robi się samodzielna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze maleństwo. :) Świetny post, jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna pralka! :)
    Uroczą masz tą córcię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ma kitke na głowce , hihih rozkosznie !

    OdpowiedzUsuń