wtorek, 16 kwietnia 2013

Ciąg dalszy relacji ze spotkania mam blogerek - sponsorzy

Niedawno relacjonowałam spotkanie mam blogerek w Katowicach, możecie o nim przeczytać TU.
Dziś chcę się pochwalić upominkami, jakimi sponsorzy nas obdarowali ;)













Dekoracje na stołach mnie oczarowały!
Delikatne, piękne ozdoby.




Mam teraz cudną torbę i myjkę dla Natalki!
Uwielbiam ich produkty, miluśkie, przyjazne naszym pociechom:)





Moja Emilka, też dostała swoje skarby!
Torbę do malowania, na zdjęciu jest już gotowa do noszenia,  nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia, a już ją pomalowała;)
Bransoletki może teraz robić sama, cały do tego sprzęt już ma ;)
A to wszystko dzięki firmie 


Przytulanka serduszko.
Natalka ma je obok swojej poduszki w łóżeczku;)




Delikatny olejek dla skóry dziecka!



Strzał w 10 !
Właśnie potrzebowałam notesiku do torebki!
No i jeszcze kupon rabatowy dostałam;)


Cóż więcej trzeba, uwielbiam Was!




Jak się cieszę, że teraz mam w domu taką przydatną książeczkę!


Witaminki dla dziewczynki o imieniu Natalka;)W
Właśnie miałam zakupić, teraz nie muszę ;)!


Wiedzieliście, że są smoczki na soczki w kartoniku?
Ja nie, ale firma mablo moją  Natalkę takim obdarowała;)



Moja starsza córka uwielbia ją nosić. Bransoletka z napisem mama;)
A to wszystko dzięki firmie she-bijou !


Moja Natalka jak zobaczyła te kolorowe getry, już, koniecznie, zaraz je chciała mieć na nóżkach!
Są przyjemne i takie do noszenia;)
A to dzięki firmie Little-rose and Brothers


Coś do poczytania ;)


Kupony rabatowe!!!











I inne




Oczywiście nie odbyłoby się to wszystko bez 
wspaniałego miejsca, z klimatem, z cudną gościnnością!



16 komentarzy:

  1. fajne nagrody
    kubek słodki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. rety, ale was wspaniale obdarowali, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prezenty, co następny to lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że się nie załapałam na to spotkanie bo z relacji widzę że było cudnie..
    super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łupy zgarnęłyśmy, nie ma co;)
    Zapraszam i do mnie przeczytać co kryło się w mojej torbie ;D
    Pozdrawiam Olu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt, że jakoś dotaszczyłyśmy się z tymi niespodziankami do domów :) Lekkie nie były! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i to jest to !!!!! bosko zorganizowane, boskie organizatorki!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę tego przywiozłaś ....
    Samo spotkanie w sobie to już był strzał w dziesiątkę sądząc po Waszych relacjach....

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie,

    Kiedy następne spotkanie? Sklep www.berney-toys.pl chętnie przyłączył by się do sponsoringu nagród :)

    Łukasz Szewczyk

    OdpowiedzUsuń