niedziela, 10 marca 2013

Proszę o uśmiech ;)

W sobotę imprezowaliśmy na urodzinach kuzynów Natalki i Emilki. Zajadaliśmy się pysznym tortem, a potem kolacją. Dziewczyny fajnie się bawiły.
Zanim wyszliśmy, zrobiłam im szybkie fotki. Natalka w pięknej sukni, nie często paraduje po domu i nie mogłam przepuścić okazji, nie zrobienia zdjęcia. Ona nie jest typem księżniczki, woli luz i swobodę;)
Emilka równie piękna;)

Dziewczyny już przyzwyczajone, że często robię im zdjęcia ślicznie pozują, ale zawsze pozostaje naturalność.
 Czego czasem już nam dorosłym brakuje ;)



Namawiamy Natalkę na wyciągnięcie smoka, do zdjęcia ;)


Ona wszystko rozumie i ładnie go wyciąga.;)


Na hasło - uśmiech, zawsze uroczo odchyla głowę do tyłu, nie wiedząc dlaczego ;)



W finale jest roześmiana od ucha do ucha, razem z Emilką ;))

29 komentarzy:

  1. Hehe, super wyglądają ! Mam wrażenie, że Natalka i moja Martynka są do siebie bardzo podobne:D moja żabka tez woli luz u swobodę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle się powtarzam, ale dziewczynki masz absolutnie śliczne :) Dobrze, że nie jest typem księżniczki , moja Natalia też nie i musze przyznać , że kiedy na bal w przedszkolu nie chciała być królewną tylko myszką bardzo mi ulżyło. Mimo , że jest malutka pozwalam jej dokonywac łatwych wyborów , chociażby w stroju na bal i pytam , czy wolałaby być ...-?- . Pozdrawiam Cię serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne i rzeczywiście zdjęcia naturalne, a najbardziej podoba mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dziewuszki :) A Emilka ma śliczny koczek :) Naprawdę dlugo mi chodzi po głowie taka fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie słodkie foteczki-sliczne niunie;)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dziewczyny! I uśmiechy maja cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne istotki:) Nie ma to jak siostra (chociaż ja nie mam, no ale zawsze chciałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dziewczyny! Każda tak inna, a jednak podobne... to niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co tu dużo pisać śliczne masz córcie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cory jak malowane, cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta mała jest fajniutka! :) mały radosny bąbelek! A duża jest ładną dziewczynką! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja z tych twoich dziewczyn nie mogę, Emilka powazna nawet jak się śmieje wygląda na dużo starszą, a Natalka to widać łobuzica pierwsza klasa ;))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śmieszki masz.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz przepiękne CÓRY <3!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niemoge sie naptrzec ,takie piekne ksiezniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne córeczki, tak Ci zazdroszczę choć ja też mam cudną księżniczkę w domu ;)
    A Natalka to mam wrażenie, że taka grzeczna dziewczynka. Na zdjęciach widać że potrafi usiedzieć spokojnie a jest tylko albo aż o miesiąc starsza od mojej córeczki, moja to nigdzie tak grzecznie nie usiedzi a tym bardziej w gościach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie dziewczynki wyglądają!
    ps. Natalka często dyda dyda?

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne masz córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalka jak ślicznie pozuje, moja mogłaby się od niej nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwie istotki i tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia i modelki, aż mi się od tych usmiechów humor poprawił:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne, uśmiechnięte dziewczynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te Twoje córy :))) pewnie po mamusi :)))))
    młodsza jest przesłodka a starsza jak mała modelka :)))))
    uroczo u Ciebie... :) zostaję :))))

    OdpowiedzUsuń