piątek, 8 marca 2013

Natalka w roli śpiącej królewny


Niewiele mam zdjęć śpiącej Natalki.
Nie chcę jej przeszkadzać kiedy śpi, a pstrykanie fotek zawsze wydaje mi się takie głośnie, kiedy jest cisza.
Ale tej sceny nie mogłam ominąć, byle jak, byle szybko, byle tylko spać, tak była Natalka zmęczona ;)




Poniżej wygłupy po kąpieli, jeszcze nie w pidżamie ;)




Jednak największym hitem jest poniższe zdjęcie!
Zostawiłam Jurka z Natalką w domku, sama byłam w sklepie, kiedy wróciłam oto co zobaczyłam ;)
Owszem była to pora spania Natalki, ale na taki pomysł bym chyba nie wpadła;)



Zapraszam wszystkich na mój Facebook, poprzedni ( Aleksandra zaprasza ) jest  nie aktualny !



42 komentarze:

  1. Hahaha... Fotka w wózeczku wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju!!!! Ona jest wspaniała!!!! a Twój Jurek niesamowicie kreatywny w kwestii usypiania dzici:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre!! Pierwsze zdjęcie mnie powaliło:) U nas choćby nie wiem jak zmęczona była Lena to i tak za bardzo spać nie chce iść, jakoś na siłę trzeba to robić.
    A ostatnie to mistrzostwo świata! Tatuś ma niesamowite pomysły widzę :) A dzieci to uwielbiają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój Jurek jest genialny. Buzia mi się uśmiechnęła jak to zobaczyłam. Chyba Natalki tak mają, że lubią spać dupką do góry :) Moja też.

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko mężczyzna może wymyślić coś takiego :)
    hahaha. ale że Natalce było wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna córa. Tata ma pomysł na uśpienie Natalki.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre :) Ale musiało być wygodnie bardzo. Uwielbiam moje śpiące dzieci, mam kilka fotek, ale tez nie za dużo, bo bez lampy kiepskie, a z lampa sama wiesz. No i ten klik w ciszy, rzeczywiście brzmi strasznie głosno.

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha osttnie fota jest najlepsza-Niunia w wózeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihihi fajne zdjęcia ale ostatnie jest moim hitem :)) U Tatusia najwyraźniej się najlepiej śpi :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwa śpiąca królewna, ile w tym uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. :D tata radzi sobie jak umie :D:D:D
    moja Emilka nie chciała pać w łóżeczku praktycznie nigdy w nim nie spała :/

    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalka prze kochana, moja córcia to samo - też ma odstawia różne pozy przy zasypianiu :)
    A ostatnie zdjęcie - czaderskie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tylko mężczyżni wpadają na takie pomysły. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehehe :-) rewelacyjne to ostatnie zdjęcie :) W ogole to zazdroszczę, że córa śpi w swoim łóżeczku. Nasza od roku śpi z nami.. mamy juz dosc :( tesciowa (a kysz!!!) nauczylą ja spac z "kims".. i nie mozna jej oduczyc. Makabra

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie mogę... hahaha.... mężczyźni to najpiękniejszy prezent na dzień kobiet... rozwaliłaś mnie na dzisiaj... hahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. To się nazywa kreatywność! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieci czasami śpią w takich dziwnych pozycjach i jakoś im wygodnie. Aż dziw nie raz. Ostatnie zdjęcie świetne - pomysłowy tata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. urocza królewna!
    Oliśka też tak spała z pupą w górze:) na ostatnim zdjęciu padłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, jak prawdziwa księżniczka :) Ładne urządzone łóżeczko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, ostatnie zdjęcie super!
    Majka też zasypia często z pupą w górze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ważne że tatuś sobie poradził :)
    śpiące dziecko zawsze rozczula

    OdpowiedzUsuń
  22. hahahaha nie ma to jak z tata:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa "wózkowa" pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Natalka jak zawsze urocza:)
    a Małżonek bardzo pomysłowy:P
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz racje, tatuś naprawdę pomysłowy, jestem zachywcona, wspaniale że angażuje się w wychowanie tak aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowość mężczyzn nie ma granic ....
    Aż się usmiechnelam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. niekonwencjonalnie, ale pożądany efekt osiągnął :))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. http://www.onelittlehappiness.pl/8 marca 2013 16:49

    hahahaaha:)
    padłam !!! ale mi się buzia cieszy do monitora!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. innowacyjne w poziomie wykorzystanie wozka ;))) kolana Jurka nie bolaly?

    zdjecie rozesmianej Natalki jest .. mrao :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Olu, szczerze to myślałam , ze to zwykły blog o dzieciach , od 5 lat większość mojego życia kręci sie wokół swiata moich dziewczynek , więc na blogi No tej tematyce nie zaglądam :)) w końcu traktuje to jako odskocznię :)
    Ale
    Ale
    Nie jest zwykły , tematyka bywa gruba ... Zespół antydosfolipidowy znam z literatury , egzaminów ;) na studiach i doświadczeń pacjentki :) po 7 poronieniach ...
    Zyskałaś w moich oczach , jako osoba z wielkim sercem , charyzmą , bo samopomoc i wzajemne wsparcie jest niezwykle ważne !!!!!! Oczywiście będę zaglądać !!! Pozdrawiam cię serdecznie
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ciebie gościć na moim blogu ;)

      Usuń
  31. Hehehe, mój Igor też tak śpi kuperkiem do góry :) Jakie to słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka Ona jest boska:)) Cudo po prostu Ola:))

    OdpowiedzUsuń
  33. uwiebiam patrzec na tak słodko spiace szkraby :)Natalka cudnie wyglada :)Naida to tez taki wedrowniczek łozkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hehehe dobre ostanie zdjęcie wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  35. ostatnia fotka mnie powaliła :DDDDDD ...bo to tylko facet może na taki pomysł wpaść:))))

    OdpowiedzUsuń