niedziela, 3 marca 2013

Natalka

Z góry Was przepraszam, za wciąż paskudny wygląd bloga z powodu tych plakietek z napisami.
Wina programu photobucket, gdzie był tworzony mój szablon bloga. Wykonany został przez Hafiję, na jej haśle  i tylko ona może to naprawić, więc czekam cierpliwie;)

Ostatnio pisałam o mojej córce Emilce  i obiecałam, że dziś będzie Natalka;)

Natalka to prawdziwy żywioł!
Musi wszystkiego dotknąć, spróbować bo jest bardzo ciekawa świata;)
Na wszystko reaguje bardzo emocjonalnie i spontanicznie.
Najlepiej jednak czuje się we własnym domku, w otoczeniu mamy, taty i Emilki;)
Jest bardzo uparta i wszystkich wokół sobie podporządkowała;)
Charakterem bardzo różni się od Emilki tu ;)
Kocham ją bardzo!








35 komentarzy:

  1. ma śliczny uśmiech :-) a szablon piękny! też ataki chcę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj łobuzerski błysk w oku i do tego słodka minka. Można podbijać świat . Śliczna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cuuudna!!
    Taka wesoła i radosna.
    Pozdrawiam kochana.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna jest !!!
    Natalka to chyba z tego co piszesz do mojej Emi podobny ma charakterek:)))

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. może odmienność ich charakterów związana jest z charakterem Jurka i taty Emilki.
    różne jak woda i ogień, ale obie śliczne i cudowne, jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te błękitne oczy ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym czytała o mojej Martynce:) też ma charakterek nieziemski ! Rządzić chce wszystkimi, jest takim małym łobuzem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dziewczyna z ognikami w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma piękne niebieskie oczy!! A z opisu charakteru przypomina mi bardzo moja Lenkę. I myślę sobie że te kobiety sobie w życiu poradzą!!

    OdpowiedzUsuń
  10. chochliki w oczach ma, sliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie Natalka ma cudne oczęta! Normalnie zakochałam się w tym błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba jest w podobnym wieku do mojej Zuzy i pewnie taka sama z niej artystka i rozrabiaka!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna, a te oczka ma zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jedna córka - ładniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tych oczętach to niejeden się zatraci... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, słodziutka, śliczna, do schrupania! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. sama rozkosz oglądać takie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodkie oczęta:)
    Troszeczkę przypomina mi moją córeczkę ;)
    Sweet!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah, i przelsicznie sie usmiecha!
    Cud dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Getry ma genialne! Sama bym w takich chętnie chodziła! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma rozbrajajacy wzrok.... te oczka..... ten błękit.....

    OdpowiedzUsuń
  22. Po Małej widać, że to Ancymonek jest że hej :))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale niesamowite oczki ma ta Natalka :):) cudna jest!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no jakbym czytala o mojej Nadii :)sliczna mała dama :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ma chochliki w oczkach:)slicznotka

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki śliczny błękitny kolor oczek :)

    OdpowiedzUsuń