piątek, 1 marca 2013

Emilka

Emilka sięga mi już ramion!
Ma długie nogi!
Stopa jak mojej mamy rozm 35 ;)
Duże brązowe oczy i ciemna oprawa, brwi i rzęsy jak malowane!
Ciemnieją jej włosy, mimo że przez pewien czas była blondynką;)
Jest uśmiechniętą i pogodną dziewczynką.
Skromną i spokojną.
Bardzo dojrzałą emocjonalnie.
Zaczyna mieć swoje problemy i smutki.
Jest otwarta w kontaktach z innymi.
Zwierza mi się ze swoich tajemnic i cieszę się że mi ufa ;)
Kocham ją bardzo!!!







Resztę zdjęć można oglądać na Blogu Emilki

A następnym razem będzie Natalka ;))

Ps. Dziewczyny , na moim blogu pojawiły się jakieś  plakietki z napisem photobucket, nie wiem jak to zlikwidować, nie wiem co się stało i co to w ogóle jest, czy ktoś może mi pomóc? ( chyba musiałam na coś nacisnąć;(

Już się wyjaśniło. Szablon mojego bloga został wykonany przez Hafiję i w jej programie photobucket coś się poknociło, trzeba to odkręcić i zniknie ;)


42 komentarze:

  1. Widać, że Emilka to bardzo mądra i rozsądna dziewczynka. Mam nadzieję, że tez będę miała taki wspaniały kontakt ze swoją córką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ona jest taka delikatna i powabna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękną i mądra córkę....
    Wiem, że z chłopakami jest inaczej,niesamowite ale chciałabym mieć tak dobry kontakt z synem..
    Miłego weekendu dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczyna. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna córcia, gratuluję. To musi być miłe, jak córka ma zaufanie do mamy i jej się zwierza, mam nadzieję że mój syn też będzie mi ufał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną masz córeczkę,widać, że to mądra dziewczyna!
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna córka!!!wspaniałe macie relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna dziewczyna rosnie:)) podoba mi sie styl Emilki, swietny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna jest i jaka podobna do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Córa jest prześliczna! :)

    Wyjątkowa i nie taka jak wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna! :) Chłopcy będą stali pod tym oknem dniami i nocami :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna młoda dama :)

    Niestety nie potrafię pomóc w sprawie tego napisu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się ze wszystkimi wyżej:) Piękna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest! Ma cudowny typ urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna dziewczynka :)

    Jesli chodzi o photobucket, moze umieszczasz tam zdjęcia a potem tutaj? ja tak mam jak usune z konta photobucket jakies zdjęcia, ktore mam umieszczone na blogu. Wowczas wyskakuje plakietka z napisem tej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna pannica z niej rośnie :)
    Gdyby nie dzieci - nie wiedzielibyśmy o upływającym czasie ... Moja Starsza też już prawie sięga mi do ramion :), a wydaje mi się, że zaledwie wczoraj stawiała pierwsze kroki ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj udały Ci się córki. Na pewno jesteś z nich dumna. To szczęście mieć taką pociechę z dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna dziewczynka :) najważniejsze jest własnie zaufanie między mamą a dzieckiem :))/m

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna młoda kobietka ;) gratuluję wyjątkowej córy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a słuchaj bylas juz z nia w jakis agencjach modelek lub castingach na ellite model look czy cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka jest jeszcze za mała, do Elite przyjmują od 14 lat (teraz ma 10 i pół ), może w przyszłości jak będzie chciała;)

      Usuń
  21. Już niedługo Cię przerośnie ;) Poekna Dziewczyna z Emilki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. moja imienniczka, śliczna dziewczyna:) gratuluję córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna dziewczynka, a włosy jakie gęste i grube :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, że wie, że może Ci ufać, bo dzisiaj młodzież raczej od razu w komputer woli patrzeć i tam ewentualnie szukać pomocy i odpowiedzi na nurtujące pytania. A śliczna jest to fakt, ale jak mama taka śliczna to jak córeczki mogą nie być? :):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Córka , piekna mała kobietka. cudownie , że macie wspaniały kontakt i jesteś dla niej przyjaciólką. To najważniejsza sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest przesliczna od zawsze kiedy znam wasz blog zachwycam sie Emilka jest nieprzecietnie sliczna !!!! Ma wszystko idealne wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna jest Olu, prześliczna po prostu:) Buziaki dla Was wielkie:**

    OdpowiedzUsuń
  28. jest prześliczna (podobna do Ciebie :) oj panna to już prawie !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Urodą Emilki ja się zachwycam odkąd do Ciebie trafiłam. Jej oczy są cudne! Widać już dojrzałość!
    Piękne masz córki!

    OdpowiedzUsuń
  30. obie damy sa przepiekne, choc Natalka na żywioł nie wygląda;) nieźle się maskuje:) pozdrawiam Cię mosno:*

    OdpowiedzUsuń