środa, 27 lutego 2013

Co polecam dla maluchów ciekawych świata!


Natalka jeszcze nie dorosła do bajeczek, ale jeśli już miałabym dla niej wybrać program telewizyjny to na pewno będzie to ;)

To telewizja przyjazna maluchom, bezpieczna i przede wszystkim pozbawiona agresji.
Są tam bajki dla dzieci ciekawych świata, które z pewnością zachwycą i uszczęśliwią każde dziecko.


Na antenie obecnie można codziennie o godz. 16:20 (powtórka o 8:40) oglądać Troskliwe Misie: Witamy w Krainie Troskliwości

Serial opowiada o przygodach uroczych misiów, które uczą dzieci jak troszczyć się o innych i otaczający je świat. Każdy miś ma swoje własne usposobienie i specjalne zdolności! 
 np.: Misia Wesołe Serce jest najbardziej radosna spośród całej grupy i pokazuje maluchom, jak wiele zależy od nich samych i ich nastawienia do świata, Miś Czułe Serce jest ekspertem w dziedzinie wyrażania emocji i okazywania uczuć innym, Miś Słoneczne Serce reprezentuje  optymizm, Miśka wie, że warto się dzielić i uczy tej niełatwej umiejętności małych widzów, z kolei Gderek przypomina dzieciom, które maja zły dzień, że nie warto się złościć i grymasić, bo to strata czasu, choć każdemu zdarza się wstać z łóżka lewą nogą.

Serial wpływa na rozwój emocjonalny i społeczny maluchów, prezentuje właściwe postawy i pokazuje, jak zachować się w danej sytuacji, aby być szczęśliwym i nieść radość innym.






Inna bajeczka warta uwagi to Chmurkowe opowieści 
Emisja:      w weekendy o godz. 10:05 i 15:30

Bajka opowiada o uroczych istotkach, które mieszkają w domu usytuowanym na puszystej chmurce. Bohaterowie serialu opiekują się niebem, a ich najlepsi przyjaciele to Słońce, Księżyc, Tęcza i Gwiazdeczka. Każdego ranka dosiadają podniebnych koników i ruszają do swoich codziennych zajęć, które nigdy się im nie nudzą. W końcu niebo to takie magiczne miejsce!

Serial niesie pozytywne wartości: pokazuje jak ważne jest dbanie o innych i świat, który nas otacza. Dzięki tej produkcji mali widzowie poznają znaczenie pojęć takich, jak: dzień i noc czy gwiazda i tęcza oraz dowiadują się, skąd się one biorą i dlaczego istnieją.



Emilka natomiast jeszcze czasem zagląda do kanału 

 to kanał proponujący inteligentną rozrywkę dla dzieci w wieku szkolnym.

Tam można znaleźć ciekawy serial jak Bolt i Blip 
Emisja:  od poniedziałku do piątku o godz. 8:50 i 14:50, w weekendy o godz. 14:55

Nowoczesny serial zrealizowany w technice 3D zabierze widzów w międzygalaktyczną podróż, której nigdy nie zapomną!




25 komentarzy:

  1. ja nie mam kablówki po przeprowadzce :(((( brakuje mi kanałów dziecięcych ... dobrze że jest internet :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dorosła Natalka do bajek?
    moja Emilka bardzo chętnie ogląda, szczególnie lubi Peppę i Kubusia Puchatka.
    a Przygody troskliwych misiów pamiętam z dzieciństwa. świetna bajka dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie skupia się na bajkach. Po trzech minutach szuka sobie innego zajęcia. Natalka to żywioł!

      Usuń
  3. u nas minimini leci na okrągło!

    OdpowiedzUsuń
  4. troskliwe misie to cos dla nas:))
    dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy mini mini Emilka juz lubi pooglądać to prawda że bajki są mądre bez przemocy jest jedna wada te same odcinki są powtarzane po kilka razy :/

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas ten kanał Maluch ogląda już od dawna. Ma swoje ulubione bajki. Też czasem coś o tym piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mojego nie wciąga nic prócz Georga... ale i na inne bajki przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam jeszcze bajki "Dora poznaje świat" ta bajka uczy jak pomagać innym , "Diego" ta bajka opowiada o tym jak pomagać zwierzętom ," Barney i przyjaciele" wszystkie te bajki czegoś nasze dzieci uczą ale na pewno nie przemocy. Wybieram takie bajki dla córki żeby mogła się czegoś z nich dowiedzieć i nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój 4letni siostrzeniec uwielbia wszelakie bajki.:)
    Najbardziej Scooby Doo i Kubusia Puchatka;D
    Pozdrawiam kochana.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Majka je tylko u babci ogląda, my niestety nie mamy kablówki! :D

    Lubimy, lubimy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie mam kablówki, korzystam z naziemnej i mam tylko TVP1,2 i Polsat :)
    Nina uwielbia Peppę, Ciekawskiego gEORGA, Mickey no i jej i nasz wspolny hit.. masza i medwed, rosyjska bajka, zabawna mocno :) Moj maz ja z checia oglada :D
    Dobrze, że jest internet..

    OdpowiedzUsuń
  12. My nie mamy MiniMini, u nas króluje BabyTv ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sie kiedys dozyje kablowki napewno poszukamy tych bajeczek ,poki co w sobotnie poranki Nadia oglada Dore i czasami zerka na wieczorynke ,ale najberdziej uwielbia swoje piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiałam oglądać "było sobie życie", "był sobie świat"... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas teraz króluje właśnie mini mini, a z początku Kuba bardzo lubił BabyTv, ale to są bajki dla bardzo małych dzieci. A Troskliwe misie sama oglądałam jak byłam mała. Nawet nie wiedziałam, że jeszcze to puszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te misie przypominają mi zabawki z dzieciństwa- miały dołączone buteleczki i świecące serduszka i pachniały truskawkami :)
    Moja 3 letnia chrześnica uwielbia Mini Mini, ja oglądam z nią zawsze Rasta Mysz ;) Martę gadającego psa i jeszcze bajkę o dziewczynkach- owocach ale nie pamiętam nazwy.
    Z kolei boi się bajek na innych programach, czasem ogląda koniki Pony, ale niektóre odcinki wzbudzają u niej strach, więc unikamy tego typu tworów ;)

    Najlepsze jednak stare bajeczki jak Krecik i Kot Filemon :) Te lubi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. my też lubimy kanał minimini :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę wiedziała co puścić chrześniakowi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i notka :)
    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony :
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    Pozdrawiam,A ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. mimo, że ten temat mnie nie dotyczy, ale na przyszłość lepiej i tak dowiedzieć o takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.onelittlehappiness.pl/28 lutego 2013 18:08

    wciąż się zastanawiam,jak to będzie z tą telewizją u nas...na nic się nie nastawiam,bo jak powiem że oglądać nie będzie,pewnie bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mini mini jest super, a najlepsza bajka to UKI;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny nie wiecie z jaką przyjemnością czyta się i widzi;że zwracacie uwagę na to co oglądają i czym się zajmują własne dzieci.Dlaczego tak piszę? Do dziś pamiętam jak rodzice kupowali dzieciakowi w wieku 6 lat; serię gier dozwoloną od 18 stwierdzając niefrasobliwie "musi w to grać żeby móc o czym rozmawiać z kolegami na podwórku...."

    OdpowiedzUsuń