wtorek, 26 marca 2013

Dziś Warszawa, a niebawem Katowice i spotkanie mam blogerek

Dziś cały dzień w podróży! Cel Warszawa!
W samej stolicy jakieś trzy godzinki na szkoleniu sprzętu który będę niedługo testować, a wrażeniami dzielić się na blogu. Co to jest, niebawem się dowiecie;).
W samochodzie 10 godzin ;)

A przede mną spotkanie Mam blogerek  w Katowicach!
7 kwietnia  - klubokawiarnia  Dobra Karma!
Bardzo się cieszę, jednak trema też mnie trzyma, jak to będzie spotkać się na żywo, z dziewczynami które przecież znam tylko wirtualnie;) Które oglądam, czytam, lubię!
Ma być prasa, telewizja i sponsorzy.. !
Matko, a ja taka nieśmiała jestem, poważnie ;)
Ale co tam będzie dobrze, moja radość jest ogromna poznać Was mamuśki;)
Nie wszystkie blogi jeszcze znam, ale śpieszę się je poznać przed tym ważnym dla mnie spotkaniem!

Podziwiam dziewczyny Paulinę i Kamilę  za zaangażowanie, motywację i całą organizację tego wielkiego przecież przedsięwzięcia!


20 komentarzy:

  1. Wow same super informacje i zazdroszczę spotkania mam blogerek - z chęcią bym się na nie wybrała. Jednak ode mnie dosyć daleko do Katowic.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też niestety mam kawał drogi, a chętnie bym się z Wami spotkała :) bawcie się dobrze i całuję Was wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Tobie zazdroszcze tego spotkania mam blogerek w Katowicach
    ciekawa jestem czy są takie w Warszawie, bo jako blogująca mama dopiero zaczynam...
    a co do nieśmiałości to może tylko jest trema, w końcu zaczynasz być osobą publiczną

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś nieśmiała.. podajmy sobie rękę. Jak ja nie lubię w realu mówić o sobie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :) Ja 6 kwietnia będę uczestniczyć w warsztatach u nas, w Łodzi. Ale jakoś mam blogerek jeszcze nie znam. I nie bardzo wiem, gdzie w moim mieście są klubokawiarnie przyjazne mamom i dzieciom. Będę szukać.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci potwornie, szkoda że do Katowic mam tak daleko.
    życzę Wam udanej zabawy.
    ps. zaintrygowałaś mnie tym projektem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie możemy się doczekać Katowic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem z tych, co zazdroszczą, ale tego spotkania to Wam zazdroszczę :D szkoda, że mnie tam nie będzie...

      Usuń
  8. tez mialam być w katowicach z wami, ale niestety moje obecne plany domowo- zawodowe mi to chwilowo uniemozliwiły, ale mam nadzieje, że następne też będzie i się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) piąteczka, bo ja też nieśmiała taka....

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w stolicy, taka długa jazda na pewno jest męcząca.
    Co do spotkania 7 kwietnia to sama nie mogę się doczekać!!:D
    A trema jest, jest.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja Ci tego spotkania blogerek zazdroszczę, a następnym razem będąc w Warszawie koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już nie mogę się doczekać newsów nt testowania, zazdroszczę spotkania w Katowicach, niestety na święta zostajemy we Wrocławiu:(

    OdpowiedzUsuń
  13. już nie mogę się doczekać aż się poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może w Warszawie kiedyś będzie podobne spotkanie?:)
    Do Katowic mam świat drogi...życzę udanej zabawy, a na pewno taka będzie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nawet nie wiesz jak miło czytać takie słowa!
    Już nie mogę się doczekać aż się spotkamy!
    can't wait! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie udanego spotkania życzę, baw sie dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  17. oj ale zazdroszczę, udanego spotkania :*****

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Miło było się zobaczyć, choć szkoda że jakoś nie wystarczyło czasu by się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, szkoda ;)
      Ale miło było ;)

      Usuń