czwartek, 28 marca 2013

Babeczki Dr. Oetkera

Emilka uwielbia babeczki Dr. Oetkera.
Prosty przepis, szybko i smacznie zawsze może je sobie sama zrobić.
Od niedawna ma pomocnika, Natalkę, która ją naśladuje we wszystkim, w robieniu babeczek, również!
A oto fotorelacja!

Ps. Dodam tylko, że Natalka powoli zdrowieje. Pokrzywka ustąpiła po antybiotykach, kaszelek jeszcze został, a wczoraj były jakieś nieładne kupki, dzisiaj całe szczęście już ich nie ma.
Jeszcze na dwór nie wychodzimy .
















26 komentarzy:

  1. Dzieci uwielbiają gotować z rodzicami. Ją jutro planuje z Lukaszkiem blok czekoladowy i chatkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe piekna siostrzana wspolpraca!
    Az milo sie patrzec na takie zaangazowanie w kuchni :)
    No i cuudownie, ze Natalka zdrowieje!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka radość z pieczenia babeczek:) mali pomocnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miło na nie patrzeć.
    serce się raduje, jak cudownie współpracują.
    piękny widok!

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie długo Cię wyręczą w kuchni :))) dużo pozytywnych wibracji wysyłam do Natki żeby skopała porządnie chorobę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana pomocnice rosną! Już niedługo tylko rzucisz hasło a dziewczyny będą kucharzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznego :)))
    nie ma to jak starsza siostra pokaże :-))
    pozdrawiam Was ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz pomocnice:)
    A ja kopiec lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez uwielbiam te babeczki-śliczne focie ;)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowne pomocnice!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne kuchareczki, ja też uwielbiam muffinki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosze jak dzielnie pomagaja juz sie nie moge doczekac az z moja bede mogla cos porobic poki co to ona patrzy a ja nawijam "kroimy kroimy kroimy gotujemy gotujemy gotujemy"....:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też je lubimy :) Choć bardziej te robione zupełnie samodzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje najukochańsze blogowe Dziewuszki! Mamy tylko brakuje na deser ;)
    Pocieszę się jednak babeczkami (dobrze, że tylko wzrokowo bo ja łasuch) :*
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej świetny blog :) piękne dzieciaczki!
    P.S ZAPRASZAM do mnie na konkurs w którym do wygrania trzy dowolnie wybrane pary butów z najnowszej wiosennej kolekcji SHOELOOK.COM
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. widok sióstr słodszy od muffinek... :)
    Ja też je bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne córeczki i śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt Kochana dla całej Rodziny !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z jakim zaciekawieniem dziewczynki pichca ,super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie i rodzinnie zrobiło się u Ciebie poprzez te zdjęcia.
    Ah mieć przy sobie dwa takie skarby, szczęściara z Ciebie.;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrówka kochani na ten świąteczny czas i błogosławieństwa Bożego ;)

    OdpowiedzUsuń