czwartek, 21 lutego 2013

Wyprzedaż

Przed nami wiosna, a więc wzięłam się za porządki w szafie dziewczynek.
Emilki, chowam do wielkiego wora, będą dla Natalki;)
Natalki natomiast wyprzedaję:)
Na innych blogach zauważyłam, że mamy wystawiają rzeczy, to i ja spróbuję;)
Może znajdzie się ktoś chętny;)

Komplet spodnie + bluzka z półgolfem. Kolor piękny fiolet. rozm 68. Mojej Natalce służył dłużej, choć nie znaczy że go długo nosiła.
Jest zadbany, czysty.
Spódniczka jest również firmy Wójcik. Śliczna na wiosnę, na gumce, tzw bombka. Pięknie się układa. Praktycznie jak nowa, Natalka nie zdążyła ją wiele nosić.
Cena za cały komplet - 49 zł
Jeśli ktoś jest chętny osobno kupić rzeczy  proszę pisać




Sukienki.
1.Granatowa z czerwonym kwiatem z koronki, z podszewką. Jest przepiękna w idealnym stanie;) Firma Kappah - rozm 74 - sprzedana
2. Bordowa chineczka , firma H&M - stan bdb, rozm 68
3. Sukienka 2 w 1. Białą częśc można oddzielić od reszty czyli od paseczków, W tyle zapinana na guziczki na całej długości, urocza w bardzo dobrym stanie. rozm 62/68. Firma Kappah ( również dłużej służyła Natalce)
Każda sukienka po 19 zł ( w zestawie będzie taniej)





Spodnie.
1. Beżowe-delikatny sztruks, niestety metkę obcięłam z rozm. na moje oko to rozm.62/68 stan bdb - 5 zł
2. spodnie dżinsowe z kwiatuszkami firma H&M- w pasie regulowane gumką rozm. 74 s - stan bdb - 7 zł sprzedane
3. Spodnie mięciutki delikatny dżins, w pasie gumeczki i w nogawkach - ulubione spodnie Natalki, bardzo wygodne - stan idealny -firma kappah - 15 zł sprzedane



Bluzeczki firmy Zara, H&M, 5-10-15, smyk rozm od 62 do 78 cm. Cały zestaw 25 zł.
Każda osobno po 4 zł. stan bdb



czerwona rozm 74, z myszką rozm. 78, granatowa rozm 74 cm, zielona 74

biała na ramiączkach 62/68 cm, różowa - 74 cm, z obrazkiem - 86 cm ( ale ja uważam że to 74 rozm) biała z kołnierzem - 78 cm.

1.Sukienki dżinsowa - na moje oko 68/74 cm stan bdb - 8 zł
2. Zara w delikatną niebieską krateczkę, jest prześliczna stan idealny - rozm 74/78 - cena 15 zł
3. sukienko-spodnie w czerwoną krateczkę - na metce 74 - jak dla mnie zawyżony- na moje oko 68 cm stan bdb - 4 zł
4. delikatna sukienka idealna na upały - ecri ( dół i góra w róże) - 4 zł
5. w kwiatuszki zielone i czerwone - na metce - rozm 80 ( zawyzony) dla mnie to 74/78 - 8 zł





Buciki rozm 19 i 20
Cena 5 zł
Myślę że ich stan jest bardzo dobry.
Proszę pytać o szczegóły





16 komentarzy:

  1. Olu , Olu ja jestem chętna na tą granatową sukienusię. Byłaby idealna dla mojej Martyni na roczek:) mam nadzieję, że nie za mała:) Martynia jest drobna i waży ok 9 kg. Teraz ma ubranka 74. Myślisz, że zmieści się w tą sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na moje oko, będzie idealna;)
      Sukienka jest śliczna

      Usuń
    2. W takim razie biorę sukienusię:) ze spodniami się wstrzymam, bo nie mam teraz kasy:D

      wyślij mi proszę na e-maila ile mam Ci wpłacić pieniążków za sukienkę i przesyłkę. rybuszka89@wp.pl

      i podaj proszę dane do wpłaty :) czekam niecierpliwie:)

      Usuń
  2. Aaaa i jeszcze podobają mi się te granatowe spodnie ze ściągaczami. Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena 15 zł, są dobrej jakości i wygodne!!!

      Usuń
    2. Olu zostawiłam CI wiadomość na poczcie.

      Usuń
  3. Jejku jakie śliczne ubranka! Na pewno znajdzie się chętna mama na takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pomysl a ubranka przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hello beautiful
    I just discovered your blog, I liked it,,, I follow you, you follow me?
    I have new post, I hope
    kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też przymierzam się do wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że znajdzie się ktoś chętny :) jakie te małe ciuszki są słodkie hehe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są te ciuszki.
    Zawsze marzyłam córeczce a za 4 miesiące urodzi się nam Wojtuś.;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.
    www.niezwykle-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne sukieneczki ;) ale ja na sukienki tylko będe patrzeć a kupować spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie słodkie rzeczy *_* i te sukieneczki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te ciuszki,jednak nie mam ich komu kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. LAL MASZ SWIETNE RZECZY - CHYBA I JA MUSZE ZROBIC TAAKA WYPRZEDAZ


    ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA MALY KONKURS GDZIE DO WYGRANIA LALKA - NIEMOWLE;)
    SPONSOR KONKURSU LALKI ART-BABY

    OdpowiedzUsuń