niedziela, 24 lutego 2013

Dziś owsianka Activii!

Wczoraj na mój blog modowy, wrzuciłam fotki z owsianką Activii w roli głównej.
Dziś postanowiłam, że Wam też je pokażę;)
Niedawno bawiłam się w aktorkę, wymyślając sceny jak najbardziej naturalne, takie z życia wzięte;)
 A to wszystko dlatego, że jestem ambasadorką Activii;)
Jest mi miło i dumnie, że moją twarz możecie zobaczyć własnie TU .  Klikając na nią, poczytacie moje porady dotyczące stylu.
Tam również znajdziecie trzy zdjęcia z owsianką, spośród wszystkich które dzisiaj Wam przedstawiam. Jakie sami zobaczcie;)
Zachęcam również do wzięcia udziału w konkursie śniadaniowym Activii, TU, nagrody na Was fajne czekają;)
Będzie mi miło, jeśli zasilicie swoim głosem mój profil ambasadorki Activii na facebooku,  TU.

Przyznaję! zajadam się owsianką truskawkową!  Ale  jabłkowa z cynamonem też niczego sobictivii
















25 komentarzy:

  1. Figurkę to Ty masz świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam jeszcze.
    ostatnio wypróbowałam jogurt naturalny acitivii i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zgadzam się, masz świetną figurę.;)
    Fajnie zrobiłaś te zdjęcia.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, jesteś urodzoną modelką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pics! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie ładna jesteś:)
    ,,Ambasadorka activii'' brzmi dumnie!:) Lubię activię, ale truskawkowej nie jadam nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe zdjęcia:) Ja sama sobie przygotowuję owsiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia ! :)
    figura świetna !
    i duuużo duuużo elegancji :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah a activi nie jadam bo mnie 'zatyka' ;)

      Usuń
  9. świetne zdjęcia! bardzo pomysłowe:*
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne foty :-)))
    jaka Ty laska jesteś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oluś piękna Ty!:)) Cudowne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje pani Ambasador ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Bardzo się ciesze i gratuluje ;) Piękne zdjęcia i fajne skarpetki na przedostatnich zdjęciach ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna z Ciebie Kobietka :), o ile nie zabrzmiało to dziwnie z ust innej kobiety . Zdjecia cudne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dziwnego, że zostałaś ambasadorką, takaś ładna i zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś piękną Ambasadorką :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie kochana, wspaniała figura- wiadomo dlaczego;p♥ pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Codziennie zaczynam dzień od activi ale tej pitnej :)
    może czas by wypróbować owsiankę!

    p.s jesteś wspaniałą ambasadorką :*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawy blog
    uwielbiam activieeeeeee:)
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/
    zapraszam do siebie ja juz obserwuje ;):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  21. niezła laska z Ciebie!!! widzę ulubiona spódnice Jurka;) bardzo fajne i pomysłowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne fotki i pomysły, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń