wtorek, 19 lutego 2013

Pytania i odpowiedzi


Zostałam otagowana przez Paulinę , zaproszenie przyjęłam i oto moja prawda;)
Dziękuję Paulinko!


1. Czy jesteś mamą pracującą czy siedzącą w domu?
Zawsze pracującą, chwilowo na urlopie wychowawczym;)
No, ale jakoś mało czasu mam na siedzenie ot tak dla wygody;) Natalka mi na to nie pozwala! Biegam, skaczę, tańczę nawet czołgam się, ale siedzieć - stanowczo za mało!

2. Czy chciałabyś aby było odwrotnie?
Dobrze mi tak! Choć czasem tęsknie do ludzi;)

3. Czy śpisz w nocy?
To tak jak w tej piosence
Czuj, czuj, czuwaj....
 Czuj, czuj, czuwaj, …

 Wiatr w lesie cicho gwarzy,
Śpią wszyscy, oprócz straży,
A ponad śpiących głowy,
Rozlega się głos sowy.

I znowu stanowczo za mało!

4. Przedmiot dla dziecka ,,must have”.
Cycuś mój.

5. Ile planujesz dzieci?
Ja nie planuję;)

6.Czy chodzisz na imprezy? Ile razy w miesiącu?
Jakie imprezy? Zapomniałam co to jest i co tam się robi;)
A na poważnie, to bal mi się nie dawno przytrafił od dwóch lat abstynencji imprezowej.

7. Ulubiony program twojego dziecka.
Youtube i piosenki zaczynając od "aaa kotki dwa kończąc na Gangnam style". 

8.Wymień jedną rzecz, którą kupiłaś dla dziecka będąc w ciąży a nie użyłaś jej po narodzinach?
Elektroniczna niania.

9. Ulubione jedzenie twojego dziecka?
Kiełbasy tatusia. 

10. Ile samochodów ma twoja rodzina?
Dwa, stare ale jare;)

11. Waga sprzed ciąży, w trakcie i po urodzeniu dziecka?
Przed 54 kg, w trakcie 70 kg, teraz 56 kg 

12. Wymarzone wakacje z dzieckiem?
Jak na razie Chorwacja, bo mamy już miejsca zarezerwowane na czerwiec;) 

13. Wymarzone wakacje bez dziecka?
Fiordy Norwegia i tęsknię za wyprawą kilkudniową rowerem;) 

14. Jak zmieniło się twoje życie po urodzeniu dziecka?
Już 10 lat minęło, nie pamiętam ;)
Więcej obowiązków, odpowiedzialność, troska.
 A z tych przyjemniejszych rzeczy - radość, że są;)

15. Dokończ zdanie : Rozpływam się jak widzę…
Uśmiechnięte i szczęśliwe moje córeczki.

16. Gdzie robisz zakupy dla dziecka?
Lubię internet. Tam wszystko znajdę i wszystko kupię. 
Jednak często to moja mama biega po sklepach i dzwoni, że coś jest fajnego i w przecenie, czy potrzeba? 
Fajnie się mam;)

17. Ulubiony produkt do makijażu i do pielęgnacji ciała?
Podkład do twarzy Pharmaceris i tusz do rzęs zawsze pogrubiający!
Balsam do ciała, nie ma znaczenia marka ale musi być silnie nawilżający;)

18. Huggies czy Pampers?
Dada. 

19. Czy zawsze chciałaś mieć dziecko?
Tak! 

20. Najlepsza część bycia mamą.
Jeden z przykładów: (  jest ich więcej, ale nie będę się rozpisywać, bo stron nie starczy)
Bardzo lubiłam karmić piersią Emilkę i teraz bardzo lubię karmić piersią Natalkę;)

Zapraszam do zabawy;)

Zawsze są zdjęcia, są i teraz;)



23 komentarze:

  1. Chorwacja...mmm... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalka bardzo, ale to bardzo do Jurka podobna!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie poznać Cię ciut lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ja tyle ważyłam w szkole średniej, zazdroszczę wagi. Ale fajny kot, tylko chyba trzeba często czesać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  5. Kiełbasy tatusia :D Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez mam ta zalegla zabawe musze sie zmotywowac:))
    osobki na zdjeciach urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie! :D

    A ta rzecz must have dla Twojego dziecka - super! :) Cyc u Nas też góruję nad wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiękłam przy 4 :))) wspaniały Must Have :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też jedyną niezbędną "rzeczą" dla Majko jest cycuś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Twoja malutka podobna do taty !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo się o Tobie dowiedziałam :) Pewnie nie masz czasu na nude przez małą :) Masz ładną rodzine jak z obraza jakieś idealnej reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za zaproszenie. Fajna z Was rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale macie słodkiego kocura! :))
    Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy :) Nie wiem tylko czy się kwalifikuję ... :/ Pampersy dawno za nami :D Ale może uda się jakoś zmodyfikować pytanie lub je po prostu ominąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, cudowne zdjęcia! Wyobraź sobie, że po 2,5 roku na "wynajmowanym" ośmieliłam się zakomunikować mężowi, że teraz już na "naszym" będziemy mieć kota, o którym marzę. Wychowałam się w domu z kotami. Uważam, że dzieci lepiej się rozwijają w towarzystwie zwierząt. Była kłótnia, był płacz, ale koniec końców zamówiliśmy do domu kanapę z materiału, a nie ze skóry :-) Mąż już chyba zaakceptował fakt, że będzie kot :) Chciałam zapytać jakiej rasy jest Wasz? Czy lubi dzieci, jakie ma usposobienie? Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, wyciągam (póki co) wirtualną dłoń.
    Trochę mi to zajęło, ale dotarłam się "odwitać" :) Zostanę, by poznać Ciebie nieco bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale macie świetnego kota :D

    OdpowiedzUsuń