środa, 13 lutego 2013

Walentynki

Dziś Walentynki;)
Czy obchodzicie je w jakiś szczególny sposób?
Kino, kolacja przy świecach czy obiad w restauracji?

Bo ja  zacznę swój dzień jak zwykle...budząc się w łóżku z Natalką;)
 A zakończę go w łóżku ....z Natalką;)

Od rana szykowanie Emilki do szkoły, śniadanie,czasem ćwiczenia, spacerek, gotowanie, usypianie Natalki, obiadek, zakupy, odrabianie lekcji, zajęcia dodatkowe Emilki, zabawy z Natalką, lub uciszanie dziewczynek kiedy się kłócą, wolę kiedy się fajnie bawią;), kolacja, kąpanie Natalki, usypianie Natalki, czas dla mnie - zazwyczaj blogowanie tylko późnym wieczorem !
Teraz u nas ferie, odpada szkoła, uff. Nie tylko Emilka odpoczywa;)
Znacie to? Macie to? Dzień świstaka?

A jak wrócę do pracy, kiedy to wszystko ogarnę ;)

Ale jutro Walentynki, Jurek szykuj się mam prezent!


A takie coś bym chciała;))


Podpowiedź dla Jurka H&M ;)

22 komentarze:

  1. sciaga jak nic:P
    pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...dzień świstaka , to u nas codzienność :) Bardziej jasno i czytelnie podpowiedzieć się nie da :) Masz fantastyczne Córeczki, a Ty walentynkowo wyglądasz zabójczo. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. my dziś idziemy na usg Okruszka, poznamy płać. zawsze jakaś kolacja, wyjście, jakiś drobiazg. lubię takie święta, każdy powód do świętowania jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe super podpowiedz dla męża :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdziwie się jeśli Jurek nie kupi takiego prezentu jaki chcesz ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robię mielone w kształcie serc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem czy ten prezent jest bardziej dla Jurka czy dla Ciebie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, no dobry pomysł żeby podpowiedzieć mężowi prezencik

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mam podobnie, na walentynki marzy mi się super kobieca koszula nocna albo bielizna co by również partnerowi się spodobała :D

    Miłych walentynek życzę!

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. :) tak... facetom to tylko obrazki z linkami i strzałeczkami, bo inaczej kiepsko :) Całuśna bluzeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszące usteczka sprawią, że Jurkowi nie będzie potrzebna haleczka :D:*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy powód jest fajny do świętowania więc pewnie będzie winko i chipsy hehe dobry obiad jakiś film i spać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś taka optymistyczna. Super

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulka wyglada super!
    Pięknie wychodzisz na tych zdjęciach, jak ty to robisz?


    Zapraszam do mnie na super rozdanie :http://mamajaga.blogspot.com/2013/02/bizuteria-dla-mam-dostepna-juz-w.html
    Piękna biżuteria dla mam, bezpieczna i przyjazna dla najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiałam się nad tą bluzeczką :) świetnie ci w niej :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. haha! Mam nadzieje, ze Jurek skorzystal z podpowiedzi :)
    Ale masz fajoska calusna bluzke!

    OdpowiedzUsuń
  17. sexisexi :)))))))))))))


    DEMORDIE.blogspot.com
    proszę zobacz mój ostatni post... jest bardzo ważny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zjawiskowo! Całuśną koszulę chętnie bym zobaczyła na sobie. Przezroczysta koszulkę zresztą też :D
    Mój stosunek do Walentynek znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za koszula! Jak zwykle jestem chodzącym promyczkiem!
    Zdecydowanie lubię to i niech doba trwa Nam 48 h wtedy ze wszystkim zdążymy!:*

    OdpowiedzUsuń