poniedziałek, 11 lutego 2013

I po balu

Dziękuję dziewczyny za mocne trzymanie kciuków w sobotnią noc ;)
Z Jurkiem na balu bawiliśmy się znakomicie, tańczyliśmy do 2 w nocy!
Już nie pamiętam kiedy ostatnio się tak bawiłam i tak tańczyłam!
Nawet wylosowałam szczęśliwy los, bo wygrałam darmowy zabieg pielęgnacyjny dłoni;)
Dziewczynki z babcią miały się bardzo dobrze, bo babcia ukocha, pobawi się i zrobi wszystko co chcą.
Natalka zasnęła spokojnie, choć dość późno, korzystała, że babcię ma przy sobie tak długo;)
W nocy się jednak obudziła, to było do przewidzenia,  ale już bez wołania "mama", pamiętała że nie przy mnie zasnęła;)
Choć nie było płaczu, to było poszukiwanie mamy, może bardziej cycusia mamusi u babci, potem zaglądanie do pokoi czy czasem mnie gdzieś nie ma.
Jednak na tyle była zmęczona, że zrezygnowała z dalszych poszukiwań i przytuliła się do babci, w odpowiednim momencie wróciłam i wskoczyłam do łózka już z Natalką;)
Na pierwszy raz nie było źle, choć przyznam się Wam, że kiedy zbliżała się pora budzenia nocnego Natalki, myślami byłam z nią, co robi, czy śpi czy płacze?
Gdybym została dłużej na balu, nic by się nie stało, ale ja już się wybawiłam, wytańczyłam i to mi wystarczyło, nic na siłę!
Do następnego razu!
Bo fajnie jest się odchamić od pieluch, cyca, marudów małej i dużej dziewczynki!
Fajnie jest się poczuć kobietą, nie tylko mamusią, fajnie jest potańczyć, posłuchać muzyki i pogadać w towarzystwie innych nie tylko dzieci;)
Mamo, jak bym chciała żebyś tu bliżej mieszkała!!!

Teraz czekam na spotkanie mamusiek bloggerek ze Śląska, postaram się  z Wami spotkać na wiosnę, Ci którzy wiedzą o czym mówię, mam nadzieję też zobaczyć;)!

Natalko uśmiechnij się..



Ps. Jak tylko znajdę czas po nieprzespanej nocy i wieluo ostatni obowiązkach, zajrzę do Was, poczytam i napisze ;)

23 komentarze:

  1. Dobre podsumowanie, czasem trzeba poczuć się prawdziwą kobieta a nie tylko mama :-)
    Cieszę się, ze bal udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jak przyjedziesz na spotkanie :) Super że bal się udał.

    OdpowiedzUsuń
  3. mama to też kobieta !!! i o tym należy pamiętać właśnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że się dobrze bawiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie mogę doczekać, jak Cię poznam! :)

    Bardzo dobrze robią takie wypady. Odpoczynek dla głowy! Ma się później więcej werwy do dogadzania urwisom! :)

    Ściskam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta prawda. Mama też musi nieraz odpoczac od dzieci. Nam też się należy coś od życia jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że bal się udał i Wszyscy zadowoleni byli :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetnie że bal się udał :) rozumiem Cię doskonale z tymi myślami przy dziecku- choć mój Alan całą noc przesypia to też o nim myślałam całego sylwestra hehe
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo my za często jesteśmy myślami w innym miejscu, niż jest nasze ciało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. my też od czasu do czasu lubimy pobyć tylko we dwoje

    OdpowiedzUsuń
  12. super że zabawa się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny blog , z ciekawoscia go czytam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dziewczyna...imprezowe życie mamusiek...skąd ja to znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.onelittlehappiness.pl/12 lutego 2013 16:57

    wróciłam do pracy i mnie omineło!!! Twoje tańcowanie:)
    cieszę się że się super bawiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu ,trzymam palce za częste tak udane wyjścia.Każdej z nas są potrzebne.Ja to nazywam "dla zdrowia" choć mnie już to nie dotyczy.Zajżyj na pasek boczny mojego bloga tam znajdziesz maila i galerie na których sprzedaję.ciesze się ,że mnie odwiedziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. super ze sie zrelaksowalas:)) zazdroszcze troszke;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli chodzi o kamienie to kupowałam od kilku sprzedawców, więc pokaże kilka linków:)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24935423
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24935423

    Wystarczy wpisać termodżety albo kryształowe kamienie i powinno wszystko się pojawić ;)

    Zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Które kolczyki wybrałaś na tę świetną ostatkową zabawę? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze czasem odpocząć od wszystkiego i świetnie się zabawić, zwłaszcza gdy na co dzień ma się taki "pełen etat" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super że się wybawiłaś :-)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń