piątek, 15 lutego 2013

Jedziemy do Chorwacji!

Jedziemy do Chorwacji, a dokładnie na wyspę Pasman!
Wyjazd 13/14 czerwca, a co tam Emilka uczy się bardzo dobrze, jak skrócę jej rok szkolny, nic się nie stanie;)
Planowanie wakacji jeszcze zimą nigdy nie było naszym zwyczajem. Zawsze spontaniczne były nasze wyjazdy i szukanie noclegów na miejscu.
 Natalka jest jeszcze malutka, zupełnie inaczej znosi podróż od Emilki. Rok temu byliśmy na Litwie, Łotwie i Estonii,  i zdecydowaliśmy że w tym roku będzie na spokojnie;)
Oferta jest cudowna! Apartament z widokiem na morze, z balkonem, aneksem kuchennym, lodówką, łazienką i drugim pokoikiem dla dziewczynek! Za to wszystko płacimy 29 euro za dzień, za apartament;)
Ja takiej super oferty nie znalazłam, ale siostra Jurka, która również tam się wybiera, szkoda tylko, że w innym terminie. Asia pozdrawiam!
Ale pomyślałam, że może któraś z Was byłaby chętna?;)
Miło byłoby nam, a jeszcze bardziej dziewczynkom jak by miały towarzystwo dzieci;)
Taki apartament jak nasz, jest jeszcze jeden, jak również jest taki sam wolny termin;)
Ale trzeba się szybko decydować, bo z dnia na dzień to się może zmienić;)
Są również inne apartamenty, większe i droższe. ( 4 + 1)
Da zainteresowanych - taki sam apartament jak nasz ( 2 +2) w lipcu już kosztuje 37 euro, w sierpniu 35 euro, nie wiem jak we wrześniu.
Wjazd promem na wyspę kosztuje 16 euro, nie jest żle! My oczywiście zabieramy ze sobą rowery, siodełko dla Natalki i mamy zamiar zwiedzać wyspę właśnie na nich. Szukać fajnym ustronnych plaż, miejsc i delektować się zielenią, podobno jest jej tam bardzo dużo!
To miejsce idealne dla rodzin, spokojnie, totalna sielanka ;)
Tego mi potrzeba, poza tym kiedyś pisałam, że nie lubię tłumu;)

Tu jest link do ich strony http://www.micka-apartmani.com/english.html

A to nasz apartament A ;)








46 komentarzy:

  1. Olu, lubie Chorwację....
    A twoja oferta noclegow bardzo kusząca, nie dziwię się, ze chwyciliscie ją od razu :-)
    My urlop planujemy w sierpniu gdy zamykają przedszkole....

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie tanio! Już Wam zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa :) Chrzestny Ksji jest Chirwatem. Ponoć to piękny kraj. Życzę udanego wypoczynku :D
    My wybieramy się w tym roku do Grecji ;) Stęskniłam się.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zazdroszczę:( Ja byłam w Chorwacji 12 lat temu, kiedy nie była jeszcze tak popularna. Również na wyspie - Mały i Wielki Iż. To byly moje najlepsze wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje. Z pewnością będą to niezapomniane wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach...cóż za widoki, na pewno będziecie mieć świetny wyjazd :) ja w tym roku wakacje planuje na ostatnią chwilę, bo w sumie nie mam innego wyjścia :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Zazdroszczę tych planów wakacyjnych!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwacja jest piękna! :) Byłam i zachwycam się!

    Szykuje Ci się piękny wypoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  9. super,czego chcieć więcej, zazdroszczę:) mu jeszcze bez planów wakacyjnych..

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde cena super :) moja siostra była dwa lata temu w Chorwacji i bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. super !!!apartament i widoki swietne !!!mowisz byliscie na LItwie ,ja mieszkam blisko Litwy na suwalszczyznie ,tez pare razy bylam :)Chorwacja napewno jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak, Chorwacja ma wiele miejsc sprzyjającym rodzinom. I nie ma tak takiego tłoku jak w innych kurortach. Piękne widoki, spokój, dobre jedzenie... nic tylko wypoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrazeniem ceny :) oczywiscie juz zazdroszczę! My nie mamy poki co srodków na jakiekolwiek wakacje, jeszcze nie bylismy z Nina na wczasach. Jakie masz siodelko dla Natalki? chcialabym latem kupić rowniez, ale nie wiem w ogole jakie wybrać.
    No i super jest wlasnie taki wypoczynek na wlasna reke.. oj naprawde juz czuje atmosfere Waszych wakacji :) po raz kolejny napiszę: zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy zwykłe siodełko dla Natalki, jeszcze po Emilce, które ma już z 8 lat;)
      Dla Natalki mamy bardzo dobrą przyczepkę rowerową, ale ona jest za duża żeby zabierać ją do Chorwacji;)

      Usuń
  14. az mi sie cieplej zrobilo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zazdroszcze!ja byłam w Chorwacji 2 razy na Rab i Mali Losinj pod koniec czerwca na 2 tyg za każdym razem jak dla mnie rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chorwacja jest piękna! Na pewno wakacje będą udane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Apartament mniamuśny ;-). Dla porównania Olu-w Ustce w lipcu 2-osobówka z aneksem blisko morza (ok 200 metrów) 75 zł/osoba/doba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w Chorwacji wiem, że będzie słońce, w Ustce może go nie być. Zależy mi na ciepłej i słonecznej pogodzie.
      Nad nasze morze uwielbiam jeżdzić wiosną, latem wolę do ciepłych krajów;)

      Usuń
  18. Orientujesz się czy są tam też apartamenty 2-osobowe? Ja miałam wybrać się do Chorwacji we wrześniu ub roku, ale plany się pokrzyżowały. A Wy trafiliście na naprawdę super ofertę. Pozdrawiam
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie tutaj http://www.micka-apartmani.com/gallery.html
      są podane wszystkie dostępne apartamenty.
      Obawiam się że taki jak nasz ( 2+2)jest najmniejszy.
      Ale bez obaw można taki u nich zamówić. Wiem, ze wybierają się tam małżeństwa bez dzieci i płacą prawdopodobnie mniej niż za 4 osoby, najlepiej do nich napisać, bez problemu Ci wszystko wyjaśnią. Ja z nimi mailowałam po angielsku.
      podrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje. Jestem już we wszyskim zorientowana. Jutro rezerwuję kwaterę na 15/16 czerwca, apartament B-mają tam jeszcze sporo wolnych terminów. Podróż pewnie będzie trwała całą dobę (wliczając prom). Faktycznie najmniejsze pokoje to 2+2. Może jeszcze moja kuzynka i jej narzeczony się zdecydują. Czy ktoś z Twoich znajomych już korzystał z noclegów u tych Państwa, czy jest to sprawdzone? Ogromny plus jest taki, że koszt będzie porównywalny do cen jakie są w Polsce nad morzem czy w górach, ale za to słoneczna pogoda gwarantowana i oczywiście wspaniałe widoki :)Pozdrawiam
      Emilia

      Usuń
    3. Bardzo miło mi będzie Ciebie poznać;)
      Fajnie też, że pomogłam w wyborze wakacji;)
      My na miejscu mamy być 15.06.2013 - widzę że w tym samym terminie co Ty jeśli się zdecydujesz;)
      Nikt z moich znajomych nie spędzał wakacji w tym domu, ale na tej wyspie był i bardzo pozytywnie ją wspomina.
      Mam nadzieję, że będzie wszystko ok i rodzina Chorwatów okaże się w porządku;)Warunki wydają się być bardzo przyjazne;)
      My zawsze jeździmy na wakacje letnie, bez wcześniejszej rezerwacji, tym razem jest inaczej i dlatego nie ma we mnie obaw jak będzie;)Grunt to pozytywne nastawienie;)
      Jeśli chodzi o podróż, mimo że jedziemy z małą Natalką to prawdopodobnie i tak będziemy jechać wzdłuż wybrzeża, po drodze coś jeszcze zwiedzać, nie tylko autostradą byle szybko;)
      My tak lubimy;)Prom jedzie prawdopodobnie tylko godzinkę - jak dobrze przeczytałam, jest jeszcze inne tańsze i chyba 20 minut.
      Jak co będziemy mieć sąsiednie balkony;) No i pogodę gwarantowaną;)
      Mogę wiedzieć skąd pochodzisz, z jakiego miasta?
      pozdrawiam

      Usuń
    4. Mieszkam w Łodzi, mam 25 lat. Moi rodzice byli w czerwcu w ubiegłym roku na wyspie Hvar, oczywiście bardzo zadowoleni. Cała podróż trwała 20 godzin (łącznie z 4-godzinnym rejsem promem), również mieszkali u bardzo sympatycznej chorwackiej rodziny. Mam nadzieję, że to będą udane wakacje :)
      Emilia

      Usuń
  19. Cudna oferta! A Chorwacja piękna, więc na pewno będziecie zadowoleni! Z takiej okazji z chęcią skorzystamy, ale jak już MAteuszek będzie starszy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudownie:)) Chorwacja zdecydowanie marzy mi się bardzo więc zazdroszczę;)) Niestety z uwagi na to, że planujemy w tym roku kupić mieszkanie, wakacji nie będziemy mieli:/

    OdpowiedzUsuń
  21. rety, jak ja bym chciała, cena rzeczywiście świetna. Może w przyszłym roku się uda.

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie...wakacje ...rozmarzyłam się!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for visit my blog. I'm now following you. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow super się zapowiada ;)
    Świetny termin wybraliście bo tam od 1 lipca wszystkie ceny w sklepach, nawet za wodę idą w górę, bo to sezon letni.

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego i bezpiecznego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam w chorwacji z chęcią bym pojechała jeszcze raz piękne widoki to teraz pewnie odliczacie czas do wyjazdu :D ja tak zawsze miałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie, wygrzać się w słońcu szczególnie teraz gdy w Polsce tak szaro...
    Chorowacja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  29. genialny wybór, na Chorwacji, a do kładnie w Primosten i okolicach byłam dwokrotnie również pod koniec czerwca i jeszcze z miłą chęcią się tam wybiore, niestety nie wtym roku.. ale Wam jak najbardziel polecam, czerwiec i tańczy i nie tak upalny jak posostałe miesiące lata:)
    pozdrawiam cieplo*

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie, pierwszy raz wpadlam na Waszego bloga, a przyciagnela mnie "Chorwacja" :)Czekam jak na szpilkach czy firma wysle mnie do Zadar na 7 miesieczny kontrakt. To byly by najdluzsze wakacje w moim zyciu :) A jaka zabawa dla corki :D Udanych wakacji! Bawcie sie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. W Chorwacji jeszcze nie byłam, ale oczywiście zdjęcia widziałam i jestem zachwycona:)
    Fajnie macie.Jak tylko moje maluchy podrosną to wyjeżdżamy.Szkoda,że to tak daleko.
    Piękny taras będziecie mieć i ten widok, eh..:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam w Chorwacji i to były moje najlepsze wakacje, jestem zwierzęciem stadnym więc lubię duże skupiska ludi i wtedy też wybrałam podróże od Splitu po Dubrownik, ale i tak zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Chorwację, oj zazdroszczę wam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja to przepiękny kraj, który rozkocha każdego turystę! Krystalicznie czysty, turkusowy Adriatyk, piękne żwirowe i skaliste plaże, góry, które miejscami "wchodzą" wprost to morza, klimatyczne miejscowości, wspaniała kuchnia i gościnni mieszkancy. I co najważniejsze - ceny noclegów i życia zdecydowanie w przystępnych cenach!
      Chętnie podzielę się swoimi wrażeniami z Chorwacji. Zapraszam więc na mój blog: CroDea spełnia marzenia

      Usuń
  35. Zastanawiałam się nad Chorwacją w zeszłym roku, w tym roku od nowa myślę czy nie wybrać się tam z dziewczynkami. Tylko ceny w sezonie wysokie i jeszcze ta podróż... świetny pomysł z tym czerwcem :) Może to jest jakaś opcja na wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń