poniedziałek, 25 lutego 2013

17 zdjęć w formie zabawy!

Do zabawy zaprosiła mnie Bobobebe i Zorra
Dziękuję dziewczyny! ;) 

Zasady:
1.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia – może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej – ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
2.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej „osobisty” i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
3. Otaguj 7 osób :)

1. Codziennie widzisz…


2. Ubranie w którym mieszkasz



3. Ulubiona pora dnia


4. Właśnie tęsknisz za..

5. Piosenka, która za tobą chodzi..


6. Nagłówek Twojego tygodnia


7. Najlepszy moment tygodnia


8. Kim chciałaś być jako dziecko


9. Nigdy nie rozstajesz się z..



10. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń..

Na chwilę obecną;)



11. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia



12. Co robisz przez cały czas



13. Zdjęcie tygodnia


14. Ulubione słowa/wyrażenia


15. Najlepszy moment roku


16. Ktoś kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić



Do zabawy zapraszam:
 ale jeśli któraś z Was już w to się bawiła i nie ma ochoty, zrozumię;)

http://spelnionazonaimama.blogspot.com/
http://piekniebycmama.blogspot.com/
http://dawno-dawnotemu.blogspot.com/
http://maternityandme.blogspot.com/
http://marzeniado.blogspot.com/
http://malyswiatnatalii.blogspot.com/

22 komentarze:

  1. Dziękuje bardzo za otagowanie :))
    Fajna zabawa z tymi zdjęciami :D Czy mi się zdaje czy Twój Jurek z wiekiem młodnieje? Bo to że Ty piękniejsze to nie trzeba pisać :)
    Obrazek "co robisz przez cały czas" jest bombowy i jakby o mnie też, hihihi ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecie tyg. najpiekniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna Twoja rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malujesz? :D

    Piękna fotorelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, ale tylko dla siebie. Takie tam sobie obrazki;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie to wszystko obfotografowałaś!
    Śliczne masz te córeczki
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne fotki-super dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. goła dupka najlepsza :) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za zaproszenie. Nie bawię się już w Tagi, ale ten jest słodki i uroczy, no i pełen wspaniałych zdjęć, więc dlaczego nie? Pomyślę o tym :)
    Mi tam też się podoba goła dupcia :D Wspaniała z Was rodzinka :):*
    Pozdrawiam Kochane moje 3 ślicznotki :*
    (Tak bardzo się napaliłam na zlot mam blogerek, myślałam, że się spotkamy, a tu klops, tak malutko miejsc, ale mam nadzieję, że na następnym już się spotkamy :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne :) A 12 mnie ubawiła do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się ogląda takie skróty.
    Nie mogę się napatrzeć na te Twoje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia masz na blogu, i jeszcze śliczniejsze pociechy.Powiedz proszę, gdzie kupiłaś tą sukienkę którą masz na zdjęciu przy choince.Jest cudna, i wyglądasz w niej przepięknie.Pozdrawiam i zapraszam http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście w sklepiku z włoską odzieżą;)

      Usuń
  12. Świetne odpowiedzi...a nr 12 to odpowiedz i moja:DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się w to bawiłam, świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie jesteśmy takie same, jeśli dobrze kiedyś wybrałyśmy, potem tylko można czerpać radość i szczęście. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń