czwartek, 10 stycznia 2013

Zabawa z misiem

Jakiś czas temu u Madeleine brałyśmy udział w konkursie miś roku 2012 ;)
Pstrykałam dziewczynkom mnóstwo zdjęć, aby jedno z nich wybrać.
Ile było przy tym zabawy!
Zdobyłyśmy 4 miejsce;)












Poniższe zdjęcie brało udział w konkursie;)



Dziewczyny! Teraz trochę chwalenia ;)
Zostałam ambasadorką Activii ,  bardzo mnie ten fakt cieszy;)
W grudniu były profesjonalne zdjęcia, dziś możecie je zobaczyć na tej stronie http://activia.pl/
Zapraszam do zabawy!
Niektórym wysłałam zaproszenia do rejestracji, miło mi będzie jeśli je zaakceptujecie, wówczas zostaniecie moimi znajomymi na profilu Activii.

Ucieszę się również kiedy polubicie mój profil na facebooku Activii ;)


29 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz cudne dziewczyny! A Natalka po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ one cudownei razem wyglądają, widać, że się dogadują świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja. I doskonały pomysł z umieszczeniem miodu na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Przez moment myślałam, że ambasadorka Magda to Ania Czartoryska :)
    Twoje dziewczynki są cudne, pomysł z miodkiem extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. my też kochamy misie,dbamy, szanujemy je:-)a one nas. Gratulujemy wygranej jak i nowych wyzwań- będziemy wspierać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhhh te Twoje Dziewuszki! Ostatnie zdjęcie prześliczne, aż iskrzy miłością :)
    Buziaki i gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te Twoje dziewczyny. Widać, że się świetnie dogadują. Ostatnie zdjęcie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie zdjęcia :)
    Gratulacje z Activią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola piękne te Twoje dziewczynki :-))) śliczne :-)) I gratuluję 4 miejsca! ja głosowałam nawet :-) już zarejestrowałam się wczoraj na activi i wszystko zrobiłam ;-) Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne to ostatnie zdjęcie:) takie naturalne!
    Oleńko serdecznie gratuluję:) piękne wyróżnienie!Być ambasadorką activii to jest Coś!:**

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję zostania ambasadorką :)
    zdjęcia przesłodkie :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miodzik do misiowej sesji to świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dałam Ci wyróżnienie Versatile Blogger Award: http://szczescie-mamy.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-versatile-blogger-award.html
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne dzieciaczki..
    zapraszam do mnie. jesli Ci się spodoba Mój blog, to śmaiło obserwuj. ja już obserwuję twojego bloga. ma też fanpage na facebooku, na którego możesz oddać lajka..
    Link na fB jest na blogu;
    http://misiayou97.blogspot.com/

    pozdrawiam cieplutko.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia cudowne! :D

    jak zostałaś tą ambasadorką? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne trzy Misiaczki na tych zdjęciach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O, wspaniale, gratuluję! A zdjęcia dziewczynek z misiem - fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Każde dziecko marzy o lampce http://swiatswiatla.pl/index.php/cat/c11_Oswietlenie-do-pokoi-dzieciecych.html. Są w przystępnych cenach, a do tego bardzo ładne. Sama bym takie chciała;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ty masz świetne, prześliczne dziewczyny!
    Aż by się chciało mieć córeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudne uśmiechy :)
    Piękne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne te Twoje córeczki:) zdjęcia super, a ostatnie chyba najlepsze:)słodkie uśmieszki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. uśmiech Nataki z ostatniego zdjęcia roztapia lodowce, uważaj na ludzi z greenpeace ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super! gratuluje:)
    śliczne masz córeczki:)
    pozdrowienia dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Olu cudowne zdjęcia, te Twoje dziewczyny są takie słodkie:))
    I zdecydowanie gratuluję zostania ambasadorką ale cóż jeśli chodzi o styl to nikt nie zaprzeczy, że bezapelacyjnie znasz się na nim bardzo dobrze wręcz rewelacyjnie wiec nic dziwnego, że Cie wybrali, jak to mówią odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu:**

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj,
    otrzymałaś ode mnie wyróżnienie, więcej informacji tutaj: http://spelnionazonaimama.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-versatile-blogger-award_12.html

    zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszamy do konkursu. Do wygrania body.
    Link do konkursu to:
    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny są cudne!! Uwielbiam na nie patrzeć zawsze!
    No i gratulacje że zostałaś ambasadorką activii!!

    OdpowiedzUsuń